Gezocht: Libellen van Europa

Gestart door markhilboezen, oktober 01, 2012, 12:56:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

markhilboezen

Hallo,

Heeft iemand deze gids toevallig te koop of weet iemand een webshop waar ik deze gids kan kopen? Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Mark

Arthur

nederlandse uitgave is uitverkocht. Engelstalige uitgave is nog verkrijgbaar , onder andere hier: http://www.natuurenboek.nl/details.aspx?lnPKID=13572
Groeten, Arthur

gko

#2
eventueel te koop de libellenatlas (de nederlandse libellen)uit
de serie de nederlandse fauna deel 4 in goede staat en de broedvogelatlas(deel 5)
uit dezelfde serie. tegen aannemelijk bod, svp gegadigden liever mailen, email adres staat in profiel
groet gerrit koopman
met vr gr gkoopman

LucV

Citaat van: markhilboezen op oktober 01, 2012, 12:56:29 PM
Hallo,

Heeft iemand deze gids toevallig te koop of weet iemand een webshop waar ik deze gids kan kopen? Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,

Mark

Eens navraag doen bij de winkel van Natuurpunt in Mechelen. Misschien hebben ze hem daar nog.
zie http://winkel.natuurpunt.be/winkel_zoek.aspx?zoeken=libellen

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: gko op oktober 02, 2012, 17:45:43 PM
eventueel te koop de libellenatlas (de nederlandse libellen)uit
de serie de nederlandse fauna deel 4 in goede staat en de broedvogelatlas(deel 5)
uit dezelfde serie. tegen aannemelijk bod, svp gegadigden liever mailen, email adres staat in profiel
groet gerrit koopman
Heb je gemaild.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

marcel123

Citeer
Eens navraag doen bij de winkel van Natuurpunt in Mechelen. Misschien hebben ze hem daar nog.
zie http://winkel.natuurpunt.be/winkel_zoek.aspx?zoeken=libellen

Dat is idd zeer verstandig. Als je een boek besteld en ze hebben het niet sturen ze een ander boek op...Dat was in mijn geval niet de bedoeling..

SlechtValk

#6
GRRRRRR ik had juist deze gids op mijn verlanglijstje gezet voor sinterklaas/kerst/eerstvolgende verjaardag, weet iemand toevallig niet nog een (web)shop die hem misschien nog wel heeft en zo niet of deze nog in de herdruk gaat, of dat er nog een nieuwe versie gaat komen?

EDIT: wonderlijk dat juist dit mijn 666de post is :P
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

jan048

Ik heb wel het boek gevonden:Waternimfen van West en Midden-Europa.
kijk eens op www.antiqbook.nl
Hier staan er 3 te koop.
groetjes

SlechtValk

Dit kreeg ik vanochtend in mijn mailbox, als reactie op mijn vraag of dit boek nog beschikbaar is (en of herdrukt zal gaan worden):

CiteerGenoemde titel is inderdaad helemaal uitverkocht en wordt niet meer herdrukt.
U kunt het nog proberen via www.boekwinkeltjes.nl of www.bol.com en dan de optie tweedehands boeken. Het spijt ons dat we u het boek niet meer kunnen leveren. De verkoop van het boek was onvoldoende om een herdruk in overweging te nemen.
Succes!

Met vriendelijke groet,

Anna  Postema
Klantcontactcentrum VBK|media
(AnkhHermes, De Fontein, Tirion, Kok, Ten Have, Kosmos, Van Dale, Veen Magazines)
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Melchior van Tweel

Dit legt volgens mij een groot probleem van de uitgevers tegenwoordig bloot. Een standaardwerk van 2008 (nog maar 4 jaar oud dus) is nu al niet meer te koop. De uitgevers willen gewoon geen voorraad op de plak houden. Als er een boek uitkomt waarvan je denkt: misschien wil ik daar nog wel eens iets mee: direct kopen. Een andere keuze is er gewoon niet.
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

SlechtValk

Citaat van: Melchior van Tweel op oktober 04, 2012, 09:46:03 AM
Dit legt volgens mij een groot probleem van de uitgevers tegenwoordig bloot. Een standaardwerk van 2008 (nog maar 4 jaar oud dus) is nu al niet meer te koop. De uitgevers willen gewoon geen voorraad op de plak houden. Als er een boek uitkomt waarvan je denkt: misschien wil ik daar nog wel eens iets mee: direct kopen. Een andere keuze is er gewoon niet.

Helemaal mee eens, alle uitgeverijen zijn alleen nog maar bezig bestsellers te drukken, boeken met een kleine maar zeer trouwe afzet worden niet meer de moeite waard geacht.

Gelukkig heb ik zelf inmiddels een exemplaar weten te bemachtigen, helaas heeft dit wel tot gevolg gehad dat ik door een misverstand bij twee boekhandels tegelijk besteld had.

Mocht iemand nog op zoek zijn dan ligt er nog een exemplaar in de schappen bij Boekhandel Van de Ven in Soest (ik heb hier hedenavond mijn reservering per mail geannuleerd, dus het kan zijn dat het even duurt voor ze deze weer als beschikbaar inboeken).

Mocht je ervoor gaan laat hier ook even een berichtje achter zodat ze niet overspoeld worden met aanvragen ;).
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

SlechtValk

#13
Citaat van: Jeroen Nagtegaal op oktober 11, 2012, 20:19:56 PM
Citaat van: SlechtValk op oktober 11, 2012, 17:37:18 PM
Ook boekhandel Van den Munckhof vof (in Venray) heeft nog een exemplaar.
Nu niet meer dan. Althans via de webshop: http://www.boekhandelvenray.nl/boeken/shop

Het was ook daar al enige tijd niet meer beschikbaar, maar een medewerker daar had mijn vraag "heeft u het nog?" gezien als bestelling (en het daar laten komen). Dus misschien  dat (ondanks dat het niet meer in de webshop staat) als je een mailtje stuurt, ze het nog wel kan versturen (of ze zijn er inmiddels al vanaf).

Ze had heel veel moeite gedaan, daarom voelde ik me enigzins bezwaard om te zeggen dat ik inmiddels elders al een exemplaar gevonden had, maarja twee exemplaren is een beetje teveel van het goede, temeer het geld mij ook niet op de rug groeit.

EDIT: ik had hier nog op gereageerd maar om één of andere reden is de reactie inmiddels afgesplits naar een eigen topic: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=208067.0
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.