en dat kost niet meer tijd dan de juiste optie selecteren ?
Als je gedragingen op laatst gebruikt sorteert (wat ik doe, omdat ik vaak dezelfde gedragingen gebruik) staan de vliegrichtingen niet altijd bij elkaar... en de volgorde wisselt steeds... dus dan wel ja! Of de keus moet gemaakt worden om al die vliegrichtingen als één te behandelen en dus ook allemaal bovenaan te zetten als één daarvan gebruikt is... maar dat lijkt me dan ook weer raar...
Met "mijn" suggestie kun je bovendien a.d.h.v. de kaart (en dus omgevingskenmerken zoals een weg oid) bepalen wat de richting is... in gebieden waar je niet bekend ben is het niet altijd makkelijk te bepalen a.d.h.v. de zon oid...
Daarbij wordt de lijst 20% korter, wat het zoeken naar andere gedragingen ook weer makkelijker maakt.
Het enige wat roet in het eten zou kunnen gooien is dat het laden van dit voorgestelde nieuwe scherm erg lang zou duren... ik kan niet beoordelen of dat het geval zal zijn... ik kan me voorstellen dat de kaart lang zou kunnen doen over laden en dat die misschien optioneel (of weggelaten) zou moeten worden. maar nogmaals, ik kan niet bepalen of dat nodig is.