Als ik/we/je obsmapp gebruikt dan heeft het je gps nodig voor de locatie. Dat snap ik en prima.
Maar mijn gps/locatie staat eigenlijk altijd uit omdat ik niet zo'n behoefte heb aan dat FB en andere apps die ik niet van mijn telefoon verwijdert krijg, altijd maar weten waar ik ben.
Nou kan ik het handmatig aan/uit zetten als ik obsmapp gebruik.
Maar zou het mogelijk zijn dat er (ooit) een instelling komt, dat ik obsmapp toestemming geef de locatie aan te zetten als ik obsmapp gebruik (en uitzet, bij afsluiten obsmapp?)
Overigens bij deze ook mijn complimenten.
Ik woon nu in Noorwegen en zag er best wel tegenop met soortenlijsten en instellingen om het voor Noorwegen werkend te krijgen. Ik heb obsmapp ook al lang niet meer gebruikt en er is veel aan de app verandert. Maar hier in Noorwegen, met ontelbaar bomen/bos, bergen en hier en daar een huis weet je al snel niet waar je geweest bent, dus obsmapp is nog meer dan in NL handig hier om je waarnemingen mee in te voeren. Achteraf is gewoon zowat niet te doen omdat je de locatie op Google maps gewoon niet meer terug vindt. Ik ga straks wandelen in voor mij onbekend gebied dus heb mij er toch aan gewaagd om obsmapp in te stellen. Het was super simpel en zó gedaan!

Groetjes, Marleen