Wat mij opvalt is dat de laatste waarneming in je scherm blijft staan na opslaan (ik zal nog even checken of dat een instelling is, nu ik dit typ bedenk ik dat ik dat niet heb gecontroleerd.)
Bedoel je de instelling "Direct terugkeren" bij de gebruikersinstellingen? Die bestaat al vanaf het begin.
Nee, kijk, als je iets invoert, ik noem maar wat, paardenbloem, dan klik je op verzend, en dan blijft paardenbloem gewoon in je scherm staan, met het aantal etc.
Je kunt kiezen voor terug naar overzicht, maar als je behalve paardenbloem nog 5 dingen wil invoeren op dezelfde plek is dat irritant. Want je moet dan extra klikken om van het overzicht weer naar waarneming invulformulier te gaan.
Na je invoer als je op "opslaan" hebt geklikt, zou die het scherm weer leeg moeten maken. Dat je wel in het invoer-formulier blijft maar weer leeg zodat je iets nieuws kunt invullen.
Nu weet ik soms niet of ik iets wel of niet al heb opgeslagen omdat het invulformulier ingevuld blijft na het opslaan.
Vind het lastig om uit te leggen wat ik bedoel, als je het niet begrijpt geeft niet, maar geef het even aan, dan probeer ik het opnieuw uit te leggen.