Ik weet niet of jij de 'grote site' van waarneming.nl wel ns gestart heb op je phone, Hisko, dat vind ik zelfs met de S3 een hele toer. Laat staan op al die kleine rotknoppies dan zover komen dat ik foto kan toevoegen die ik op miraculeuze wijze op maximaal 800 pixels heb gesneden. Probleem vind ik gewoon dat ik niet teveel tijd in het veld kwijt wil zijn met gedruk op knopjes en gepriegel met schermpjes. Ik wil sommige waarnemingen wel snel versturen omwille van anderen en dan later in de auto ofzo ff fotos toevoegen.
Met het kopieren van een waarneming bedoel ik het kopieren van een waarneming van mezelf op dezelfde dag. Zeker in het buitenland heb ik geen zin al de vlindertjes of vogeltjes meteen te gaan invoeren omdat ik dat zonde vind van me tijd. Later op de camping ofzo, heb ik wel tijd en zou het aardig zijn om bij die ene wél ingevoerde soort, die ik dan kopieer, andere waarnemingen bij te voegen. Ik hoef dan per locatie een soort in te voeren, kopieer die later en vervang de soort.