Wensen voor ObsMapp / Wishes for ObsMapp

Gestart door hiskodevries, september 02, 2011, 14:14:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ties

Android ObsMapp 9.1.3
Vraag/ tip: waarnemingen van 1 bepaalde dag (datum) uploaden.
Nu is de keus of alles tegelijk of 1 voor 1 uploaden.

Ik heb bv. nog waarnemingen van de zomer staan waar ik niet aan toe kom omdat ik er nog een (smartphone)foto aan wil toevoegen, tegelijk zou ik een dagje wintervogels wel in 1 keer willen uploaden ipv 1 voor 1 (nodigt niet uit om te doen).

Vriendelijke groet, Ties Smulders

| NL      | Wereld      |

Jacksfun

Obsmapp 9.3 android 11
Ik maakte in het verleden gebruik van de mogelijkheid om 15 km in de omgeving naar soorten te zoeken. Dit is verlaagd naar 10 km, waardoor ik net veel mooie vogelbieden mis. Ik hoopte in dit forum medestanders te vinden, maar zie hier geen berichten over. Moest het toch even kwijt. Ik zou blij zijn wanneer dit in de toekomst weer 15 km kan worden.

Alex Kwak

Citaat van: Jacksfun op mei 17, 2023, 20:18:52 PMObsmapp 9.3 android 11
Ik maakte in het verleden gebruik van de mogelijkheid om 15 km in de omgeving naar soorten te zoeken. Dit is verlaagd naar 10 km, waardoor ik net veel mooie vogelbieden mis. Ik hoopte in dit forum medestanders te vinden, maar zie hier geen berichten over. Moest het toch even kwijt. Ik zou blij zijn wanneer dit in de toekomst weer 15 km kan worden.

Je kan in ObsMapp een andere locatie kiezen waardoor je de waarnemingen daarvan ziet.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!