Maandopdracht foto september: "Corvidae"

Gestart door Vincent Hart, september 02, 2011, 07:25:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

Jan vH

Volgens mij is het wel duidelijk welke foto er gewonnen heeft!  :duim:
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Botervlieg

Citaat van: Jan vH op oktober 08, 2011, 15:48:38 PM
Volgens mij is het wel duidelijk welke foto er gewonnen heeft!  :duim:

Euhm... jah  ;D

Vind het overigens wel leuk om te zien dat alle foto's stemmen hebben gekregen, want dat verdienen ze ook  :duim:

MarianneW

Het zou wel leuk zijn als er bekend wordt wie welke foto heeft gemaakt en er met de punten van door gaan.
Susie, de melk en anijsblokjes zijn voor jou  :duim: .
Marianne
Marianne

Vincent Hart

Dan zal ik maar vast vertellen dat Theo gewonnen heeft ;)

Gefeliciteerd, Theo! Aan jou om een leuke opdracht voor november te verzinnen.

De officiele uitslag, rangen, standen en grafieken laat ik graag aan Stijn & Jarinka over :)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Margreet Kwh

Theo, gefeliciteerd! En alle andere deelnemers, ook gefeliciteerd met minstens 1 punt!
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Stijn E.

Ga er maar vanuit dat ik morgen even de uitgebreide info over de foto's online zet. Ik ben wel vrij druk met school, maar ik doe m'n best!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Suzie

Citaat van: MarianneW op oktober 09, 2011, 20:46:57 PM
Het zou wel leuk zijn als er bekend wordt wie welke foto heeft gemaakt en er met de punten van door gaan.
Susie, de melk en anijsblokjes zijn voor jou  :duim: .
Marianne
Haha, ik denk dat je geluk hebt dit keer aangezien ik het toch een beetje ver vind om op te halen.. :angel:
Zodra de inzet hoger wordt denk ik er nog wel een keertje over na ;)
Suzie Kuipers, 19 jaar

Tussen de 12 en 25? JNM.NL

Botervlieg

Citaat van: Suzie op oktober 09, 2011, 22:17:22 PM
Citaat van: MarianneW op oktober 09, 2011, 20:46:57 PM
Het zou wel leuk zijn als er bekend wordt wie welke foto heeft gemaakt en er met de punten van door gaan.
Susie, de melk en anijsblokjes zijn voor jou  :duim: .
Marianne
Haha, ik denk dat je geluk hebt dit keer aangezien ik het toch een beetje ver vind om op te halen.. :angel:
Zodra de inzet hoger wordt denk ik er nog wel een keertje over na ;)

Anijsblokjes passen door de brievenbus dus misschien neemt PTT, TPG, TNT, PostNL of hoe het vandaag de dag ook mag heten het voor je mee.

Theovanv

Bedankt voor de stemmen en de felicitaties! :lol: Ik vond zelf de foto van de Roek vooral ook heel mooi! Ik zal eens nadenken over een opdracht voor de maand september. Volgens mij had iemand ooit bedacht om het thema vogels in de stedelijke omgeving te doen, maar merkte Vincent toen (terecht) op dat dat mss handiger was om in de koude maanden te doen, mss is dat iets voor november? Of vinden jullie het dan nog niet koud genoeg daarvoor :D
Theo van Veenendaal

stefanhageman

November schijnt 1,5 graad te koud te worden. Maar dat onderwerp blijft leuk.


misschien komt dat omdat ik het toen geopperd had
Stefan Hageman


Stijn E.

Hartelijke groet, Stijn
      Blog

GijsB

Wat is eigenlijk de opdracht voor oktober?
Gijs

Vincent Hart

Ahum, dacht dat ik het topic allang gemaakt had ... Nu in elk geval alsnog  :angel:
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Bart van Hoogstraten

Ai, ik ben door drukte deze keer helemaal vergeten om het te volgen en te stemmen. Komt eigenlijk ook wel omdat dit topic elke keer een nieuw topic is en ben je je "tag" kwijt. Is dat niet op te lossen op de een of andere manier? (zal meer publiek en vaste "klanten" opleveren).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Stijn E.

#44
Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 12, 2011, 19:26:45 PM
Ai, ik ben door drukte deze keer helemaal vergeten om het te volgen en te stemmen. Komt eigenlijk ook wel omdat dit topic elke keer een nieuw topic is en ben je je "tag" kwijt. Is dat niet op te lossen op de een of andere manier? (zal meer publiek en vaste "klanten" opleveren).

Tuurlijk is daar iets voor te verzinnen Bart ;) http://defrisseblik.weebly.com/stemmen.html
EDIT: Nu een testpoll ter illustratie.
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Botervlieg

Citaat van: Bart van Hoogstraten op oktober 12, 2011, 19:26:45 PM
Ai, ik ben door drukte deze keer helemaal vergeten om het te volgen en te stemmen. Komt eigenlijk ook wel omdat dit topic elke keer een nieuw topic is en ben je je "tag" kwijt. Is dat niet op te lossen op de een of andere manier? (zal meer publiek en vaste "klanten" opleveren).

Citaat van: M. Baltus op oktober 03, 2011, 07:55:21 AM
Ik ben benieuwd naar de foto's!

Is het op een of andere manier mogelijk / een idee als er een soort mailinglist gemaakt kan worden?

Ik wil wel elke maand de foto's kijken en stemmen, maar denk er niet altijd aan.
Mailtje zou daarbij kunnen helpen.

Zomaar een idee.

Groetjes, Marleen

Citaat van: Vincent Hart op oktober 03, 2011, 08:06:10 AM
Stijn en ondergetekende waren op Texel dit weekend, dus het duurt deze keer ff wat langer. Ik zal eens kijken of we een reminder kunnen inrichten voor de kijkers/stemmers  :duim:

Stijn E.

Daar heeft Marleen inderdaad een goeie te pakken.]
Het systeem op de DFB site is niet foutloos dus haal ik weer offline. Later eventueel meer!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Theovanv

Wordt de ranglijst nog aangepast trouwens? :)
Theo van Veenendaal

Jarinka

Citaat van: Theovanv op oktober 18, 2011, 16:09:27 PM
Wordt de ranglijst nog aangepast trouwens? :)
Oei, da's een goeie. Ben net terug van Schier, maar zal eens kijken of ik er dit weekend tijd voor heb.
Groeten, Jarinka Heijink

Jarinka

Jippie! De ranglijst is aangepast vóór het einde van de maand!

:-[
Zal proberen hem volgende keer wat sneller te updaten. Nu kwam er telkens wat tussen waardoor ik het vergat.
Groeten, Jarinka Heijink

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Jarinka op oktober 26, 2011, 09:59:49 AM
Jippie! De ranglijst is aangepast vóór het einde van de maand!

:-[
Zal proberen hem volgende keer wat sneller te updaten. Nu kwam er telkens wat tussen waardoor ik het vergat.

Het wordt nog spannend zie ik!!!  :duim:
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Theovanv

Theo van Veenendaal

Theovanv

Mijn voorstel van de maandopdracht van november: Eenden!
Theo van Veenendaal

willemxd


Jan vH

Jan van Harten
Validator Plantengallen