Hoofdmenu

ObsMapp 1.0

Gestart door Alex Kwak, september 01, 2011, 20:10:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

zwarteleeuwerik

juist mijn eerste waarneming doorgegeven met gsm, en street maps (belgie) en gelukt. proficiat  :duim:
Erik vb.

Frank Oling

mijn 1e merel ook gelukt, gefeli.

Alex Kwak

Na een paar dagen komt al zo ongeveer de helft van de ObsMapp-waarnemingen met versie 1.0.3 of 1.0.4  :duim:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

hdijk

Hendrik Jan van Dijk

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

jvogels

Aantal downloads gaat ook lekker zo te zien. Ben benieuwd hoe snel het zal gaan met het aantal met de app ingevoerde waarnemingen.

hiskodevries

in 1 week 17 gebruikers er bij in nederland en 4000 waarnemingen
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Alex Kwak

Inmiddels (na drie dagen) komt zo'n driekwart van de ObsMapp-uploads van versie 1.0.3 of 1.0.4  :duim:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Stijn E.

Ik weet dat het pietluttig is en dat het zal jullie wellicht ook opgevallen zijn, maar ik vind het persoonlijk toch wel een beetje storend dat er zoveel tekentjes in de statusbalk van de screenshot van de app staan. Die krijg je natuurlijk niet allemaal weg omdat je waarschijnlijk via de SDK de screenshots maakt, maar met een simpele bewerking is 't zo weg. Zie bijlage. Je mag me negeren, maar wilde het toch even opmerken  B)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

jvogels

Citaat van: Stijn Eikelboom op september 08, 2011, 22:14:21 PM
Ik weet dat het pietluttig is en dat het zal jullie wellicht ook opgevallen zijn, maar ik vind het persoonlijk toch wel een beetje storend dat er zoveel tekentjes in de statusbalk van de screenshot van de app staan. Die krijg je natuurlijk niet allemaal weg omdat je waarschijnlijk via de SDK de screenshots maakt, maar met een simpele bewerking is 't zo weg. Zie bijlage. Je mag me negeren, maar wilde het toch even opmerken  8)

??? waar heb jij het in hemelsnaam over???

Wouter van der Ham

#70
Ik kan Obsmapp in de android market niet downloaden, als ik het probeer te installeren staat er : installatiefout, Pakketbestand is niet correct ondertekend. Wat kan ik daar aan doen? Heb ik iets verkeerd gedaan/ingesteld? (Samsung galaxy Gio)


EDIT: ik heb de Beta versie nog wel, moet ik die misschien eerst verwijderen?
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Wouter van der Ham

Citaat van: jvogels op september 09, 2011, 19:21:25 PM
Citaat van: Stijn Eikelboom op september 08, 2011, 22:14:21 PM
Ik weet dat het pietluttig is en dat het zal jullie wellicht ook opgevallen zijn, maar ik vind het persoonlijk toch wel een beetje storend dat er zoveel tekentjes in de statusbalk van de screenshot van de app staan. Die krijg je natuurlijk niet allemaal weg omdat je waarschijnlijk via de SDK de screenshots maakt, maar met een simpele bewerking is 't zo weg. Zie bijlage. Je mag me negeren, maar wilde het toch even opmerken  8)

??? waar heb jij het in hemelsnaam over???
Ja dat vraag ik me ook af?
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

hdijk

Citaat van: wouteren3 op september 09, 2011, 20:52:17 PM
Ik kan Obsmapp in de android market niet downloaden, als ik het probeer te installeren staat er : installatiefout, Pakketbestand is niet correct ondertekend. Wat kan ik daar aan doen? Heb ik iets verkeerd gedaan/ingesteld? (Samsung galaxy Gio)


EDIT: ik heb de Beta versie nog wel, moet ik die misschien eerst verwijderen?
Ja!
Hendrik Jan van Dijk

Wouter van der Ham

Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl