5 vlinders in Fochteloërveen

Gestart door hoven, augustus 28, 2011, 14:10:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

hoven

Gisteren in Fochteloërveen geweest. Deze vlinders wil ik graag even laten checken voordat ik ze invoer. Hieronder mijn inschatting:

1) Boomblauwtje
2) groot koolwitje
3) heideblauwtje
4) icarusblauwtje
5) oranje zandoogje

Graag jullie reactie!
Mvg,
Alrik

maartenimmerzeel

Volgens mij zijn beide blauwtjes icarus, de rest lijkt me correct.
Groet Maarten Immerzeel


Vincent

1. Klopt.
2. Klein Geaderd Witje (vlek op vleugelpunten bestaat uit meerdere 'druppels').
3. Klopt.
4. Heideblauwtje man.
5. Klopt.
Vincent

Bart van Hoogstraten

Citaat van: hoven op augustus 28, 2011, 14:10:05 PM
Deze vlinders wil ik graag even laten checken voordat ik ze invoer.
Graag jullie reactie!

:police: Kun je beter andersom doen Alrik, eerst invoeren en daarna na het forum linken -> je hebt hier nu 1 Mb op de server geupload en dat doe je zo meteen nog eens bij Mijn Waarneming. Hoppakee, weer 1 Mb, door de plee!  ;)  Zie ook dit topic.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

hoven

Bart,

Dank voor de tip. Wordt het forum trouwens niet af en toe "geschoond" dan?
Mvg,
Alrik

Bart van Hoogstraten

Citaat van: hoven op augustus 28, 2011, 19:56:35 PM
Bart,

Dank voor de tip. Wordt het forum trouwens niet af en toe "geschoond" dan?

Tja, dat begrijp ik ook niet helemaal. Als nou gewoon alle topics waarop bijvoorbeeld 2 maanden niet gereageerd is van de server verwijderd worden hebben we er al gauw meer dan 35 Gb bij. Gratis en voor niets!
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

hoven

Ja. Dat lijkt mij ook. Heb de vraag net ook aan Hisko gesteld.
Mvg,
Alrik

maartenimmerzeel

Er wordt vaak ook bij waarnemingen naar oude forumthreads verwezen. Zo blijft alle informatie omtrent de determinatie van een waarneming bewaard. Die oude berichten zouden in ieder geval bewaard moeten blijven. Maar dat geldt dan natuurlijk voornamelijk voor waarnemingen waar echt een discussie omtrent de determinatie heeft plaatsgevonden.
Groet Maarten Immerzeel


hoven

Voorstel: Iemand (wat mij betreft de "poster") zou moeten kunnen aangeven of het bericht bewaard moet blijven. Bijvoorbeeld door middel van het aanvinken van deze optie "bewaar langer dan 2 maanden" oid (net als nu bij "Breng mij op de hoogte als er reacties zijn"). Dat zou waarschijnlijk al snel 90 % schelen (gokje).
Mvg,
Alrik