nymf van wat?

Gestart door jeanette, augustus 18, 2011, 23:30:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

MarjoSmeets

Nou moe, je hebt gelijk, ik was niet ingelogd. Ik dacht dat dat met één keer inloggen voor alles geldde. Ik heb dat steeds op "laat mij ingelogd blijven" staan gehad en doordat ik gewoon iedere keer op het forum kon, is het me nooit opgevallen dat ik voor het gebruik van wrn.nl helemaal niet (meer) ingelogd was. Nu kan ik inderdaad ook dat "contact" zien wat Harry bedoelde. Dan zal ik nu maar die foutmelding gaan doorgeven. Bedankt Marleen!
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo

harry60

je leert elke dat wat bij :)

Gr Harry
M.Vr.Gr. Harry de Koning

Botervlieg

Citaat van: MarjoSmeets op augustus 21, 2011, 09:34:02 AM
Nou moe, je hebt gelijk, ik was niet ingelogd. Ik dacht dat dat met één keer inloggen voor alles geldde. Ik heb dat steeds op "laat mij ingelogd blijven" staan gehad en doordat ik gewoon iedere keer op het forum kon, is het me nooit opgevallen dat ik voor het gebruik van wrn.nl helemaal niet (meer) ingelogd was. Nu kan ik inderdaad ook dat "contact" zien wat Harry bedoelde. Dan zal ik nu maar die foutmelding gaan doorgeven. Bedankt Marleen!

:duim: Geen probleem / graag gedaan.