Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: nymf van wat?  (gelezen 662 keer)

MarjoSmeets

• Member
Re: nymf van wat?
« Reactie #30 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:34:02 am »

Nou moe, je hebt gelijk, ik was niet ingelogd. Ik dacht dat dat met één keer inloggen voor alles geldde. Ik heb dat steeds op "laat mij ingelogd blijven" staan gehad en doordat ik gewoon iedere keer op het forum kon, is het me nooit opgevallen dat ik voor het gebruik van wrn.nl helemaal niet (meer) ingelogd was. Nu kan ik inderdaad ook dat "contact" zien wat Harry bedoelde. Dan zal ik nu maar die foutmelding gaan doorgeven. Bedankt Marleen!
De insecten zijn, tenzij anders vermeld, gevonden in onze tuin, of wei, grenzend aan akkerland in Selfkant net over de duitse grens bij Sittard (Limb)
Mit freundlichen Grüssen, oftewel, groetjes van Marjo

harry60

• Admins
« Reactie #31 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:43:20 am »

je leert elke dat wat bij :)

Gr Harry
M.Vr.Gr. Harry de Koning

Botervlieg

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: augustus 21, 2011, 09:44:25 am »

Nou moe, je hebt gelijk, ik was niet ingelogd. Ik dacht dat dat met één keer inloggen voor alles geldde. Ik heb dat steeds op "laat mij ingelogd blijven" staan gehad en doordat ik gewoon iedere keer op het forum kon, is het me nooit opgevallen dat ik voor het gebruik van wrn.nl helemaal niet (meer) ingelogd was. Nu kan ik inderdaad ook dat "contact" zien wat Harry bedoelde. Dan zal ik nu maar die foutmelding gaan doorgeven. Bedankt Marleen!

:duim: Geen probleem / graag gedaan.
Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 1.266 seconden met 20 queries.