Zilver-? Of toch Pontische?

Gestart door Stijn E., augustus 18, 2011, 20:33:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stijn E.

Vandaag nog even een blik geworpen in Delta Schuitenbeek in de polder Arkemheen bij Nijkerk. Naast de makkelijkere meeuwensoorten als Grote en Kleine Mantel zaten er ook weer een paar tussen van het soort dat mij niet zo ligt, namelijk Zilvers, of Ponten. Daarom hoor ik graag jullie mening. De foto's heb ik even ingevoerd onder Meeuw spec. en zijn hier te vinden. Niet alles is van topkwaliteit, maar hopelijk is er nog iets van te maken. Zo niet, is het jammer maar helaas!

Verdeling foto's
Foto 1 t/m 2: Pontische Meeuw. Eerste 2 foto's hier.
Foto 3 t/m 6: Zilvermeeuw. Foto's hier.
Foto 7 t/m 8: Pontische Meeuw. Laatste 2 foto's hier.
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Stijn E.

Antwoord inmiddels binnen via commentaar:

Citaat van: Bram Rijksen op 18-08-2011 om 20:54
resp. Pont-Zilver-Pont
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

JohanvantBosch

Hee Stijn, t is leuk dat jij antwoord hebt, maar ik vind het jammer dat je de foto's hebt weggehaald. Dit zijn leerzame vragen voor iedereen, maar zonder foto's blijft er niets van over. Zou je de foto's of de links willen terugplaatsen?
Groeten, Johan

Stijn E.

Citaat van: JohanvantBosch op augustus 19, 2011, 10:04:06 AM
Hee Stijn, t is leuk dat jij antwoord hebt, maar ik vind het jammer dat je de foto's hebt weggehaald. Dit zijn leerzame vragen voor iedereen, maar zonder foto's blijft er niets van over. Zou je de foto's of de links willen terugplaatsen?
Groeten, Johan

Ha Johan,

Ik heb de foto's ingevoerd onder de juiste naam, dus de link naar Meeuw Spec. werkte niet meer. Echter ben ik het met je eens dat het handig is als dit soort informatie later nog geraadpleegd kan worden en dus heb ik in het lijstje foto's in m'n post even gelinkt naar de waarnemingen waar de foto's nu bij staan. Dank dat je me hier even op attendeerde!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog