Kijker gevonden op Texel

Gestart door snwja3, juli 28, 2011, 22:04:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

snwja3

Zoals de titel zegt, we hebben een kijker gevonden op Texel.
Wie mij kan zeggen waar hij 'm precies verloren heeft en merk/type, kan hem komen ophalen (ligt nu in Veenendaal).

Bereikbaar op wietze.janse@dutchbirding.nl of 06-51027831
Wietze Janse

Rikstar

goeie actie Wietze,

ik weet nog goed dat ik een x aantal jaar geleden mijn kijker ook een keer op een waddeneiland vergeten was, toen ik na een half uur terug kwam op de plek waar ik de kijker was vergeten was hij weg en nooit meer terug gezien. 400 euries naar de gallemieten. (gelukkig geen zeer dure kijker)
succes voor diegene die de kijker kwijt is.
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

pia zz

en nu dan hopen dat de eigenaar hier kijkt, heb er een tijd geleden een dure bril met koker op gezet, die was vergeten, nou, niks noppes nada dus...... 8)
  groet Pia.

snwja3

Onderwerp nog 1x omhoog halen, nog geen reactie gekregen.
Wietze Janse

ArjanH

Citaat van: snwja3 op juli 31, 2011, 22:02:43 PM
Onderwerp nog 1x omhoog halen, nog geen reactie gekregen.


Omdat niet iedereen waarneming.nl kent of bezoekt, is het misschien ook een optie om de politie op Texel te informeren (Pontweg 104 te Den Burg, tel: 0900-8844). Misschien is daar wel iemand langsgegaan om door te geven dat hij / zij een kijker heeft verloren.

Jan2002

Citaat van: Rikstar op juli 29, 2011, 12:30:15 PM
goeie actie Wietze,

ik weet nog goed dat ik een x aantal jaar geleden mijn kijker ook een keer op een waddeneiland vergeten was, toen ik na een half uur terug kwam op de plek waar ik de kijker was vergeten was hij weg en nooit meer terug gezien. 400 euries naar de gallemieten. (gelukkig geen zeer dure kijker)
succes voor diegene die de kijker kwijt is.
Kon iedereen maar zeggen dat 400 euro niet duur is  ;)
Groet,
Jan

snwja3

Citaat van: ArjanH op juli 31, 2011, 22:13:03 PM
Citaat van: snwja3 op juli 31, 2011, 22:02:43 PM
Onderwerp nog 1x omhoog halen, nog geen reactie gekregen.


Omdat niet iedereen waarneming.nl kent of bezoekt, is het misschien ook een optie om de politie op Texel te informeren (Pontweg 104 te Den Burg, tel: 0900-8844). Misschien is daar wel iemand langsgegaan om door te geven dat hij / zij een kijker heeft verloren.
Als het goed is heeft mijn broer dat gedaan, zal het nog ff dubbelchecken. Ook de Texelse vogelaars zijn op de hoogte......
Wietze Janse

Sjouke Scholten

Anders een mooie prijs voor de soort van het weekend tijdens de Dutch Birding Texel week  ;D
Met Vriendelijke Groeten,

Sjouke Scholten
Bakkeveen




Tinok

De politie van Texel neemt geen vermiste spullen aan, je moet daarvoor het gemeentehuis van Texel bellen (Dit is dus anders dan in de rest van Nederland).
Je hebt ook een site http://www.doormijverloren.nl/ waar je op kan zetten als je iets gevonden hebt
Helaas heb ik met deze acties nooit mijn fototoestel wat ik in de Slufter verloren ben teruggevonden maar proberen kan altijd toch?
groeten,
Tinok van Hattum
IVN Natuurgids Ronde Venen/ Uithoorn
'Je hoeft de naam niet te weten om van iets te genieten (maar het is wel leuker;-))'

pia zz

Citaat van: Tinok op augustus 10, 2011, 13:59:41 PM
De politie van Texel neemt geen vermiste spullen  (Dit is dus anders dan in de rest van Nederland).


nee hoor, dat is al in vele gemeenten zo, bij ons ook, verloren en gevonden spullen bij het gemeentehuis brengen of afhalen. 8)
  groet Pia.

snwja3

Ligt bij de juiste instanties op Texel, maar nog geen eigenaar gehoord.
Wietze Janse