zoeken op aantallen/slaapplaatsen

Gestart door jesse, oktober 27, 2006, 12:27:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

jesse


Kun je op waarneming.nl zoeken naar vogels die in grote aantallen ergens aanwezig zijn.
Bijv. ergens een grote slaapplaats van meeuwen, of een plas die helemaal vol zit met eenden oid.


groet,

jesse zwart

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

jesse

ok duidelijk,

gooi ik het over een andere boeg.Weet iemand plekken waar grote aantallen vogels aanwezig zijn.Het liefst in zeeland.het gaat vooral om eenden en meeuwen.

bvd

groet,

jesse zwart

snwja3

Wietze Janse

jesse


groet,

jesse zwart

BWoets

Citeertop !
kun je me vertellen waar ?
Mag ik vragen waarom je het wil weten..?
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

jesse


kadaveronderzoek door Sovon.Zie je inbox

groet,

jesse zwart

Kaja

Citeer
Citeertop !
kun je me vertellen waar ?
Mag ik vragen waarom je het wil weten..?
mag ik vragen waarom je zou willen weten waarom hij dat wil weten (ik ben ewoon nieuwsgierig)  

BWoets

omdat er ook wel eens mensen op het forum hebben gezeten die probeerde van bepaalde vogelsoorten plaatsen te achterhalen om ze vervolgens te proberen te vangen en te verhandelen... ik herinner me nog goudvinken en pestvogels 2 jaar terug en barmsijzen van afgelopen winter.
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

Kaja


jesse


voordat je zoiets vraagt kun je toch ook even mijn eerdere bewegingen op dit forum checken ? of zie ik dat verkeerd ?

groet,

jesse zwart

BWoets

Had gekunt Jesse.
Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen hoor! Het was goed bedoeld ;)  
Met vriendelijke groet,
Bob Woets

eline1234

tsjah...
op de zeedijk bij westkapelle heb je altijd wel grote groepen meeuwen natuurlijk, zeker als het weer wat minder is (waar ze 's nachts zijn weet ik niet, misschien ook wel daar). maar goed, 2 of 3 groepen van 75-100 vogels is niet uitzonderlijk.
verder geen idee, ik woon dan wel in westkapelle maar ben dit jaar pas begonnen met vogels kijken...
Eline

jesse


voel me niet aangevallen hoor bob!
Eerder een beetje teleurgesteld vanwege het feit dat in dit soort gevallen 'de goeien lijden onder de kwaaien' om er maar even een cliche tegenaan te gooien.


groet,

jesse zwart

Antonie Blom

Het is te betreuren dat dit soort dingen op deze manier moeten en dat inderdaad de goede onder de kwade moeten lijden, maar voor de bescherming van de natuur is dit (helaas) nodig. Daarom is het niet nodig dat mensen zich aangevallen voelen, want uiteindelijk zijn we hier allemaal voor de natuur (het genieten ervan en het beschermen ervan). Helaas is dit de maatschappij waar we in leven.
Met vriendelijke groeten, Antonie Blom

Op https://sandra-antonie.smugmug.com/ is een selectie van mijn foto's te vinden.

Jeroen Nagtegaal

Er liggen nu op de zeedijk bij westkapelle min, 3 dode meeuwen 1e winter, op de brouwersdam, liggen er ook wel wat,  
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

jesse

gisteren op de brouwersdam eentje weggehaald.
Voor de duidelijkheid, ze moeten vers zijn.Dus nog niet aangevreten door wat dan ook en compleet.
Zijn de vogels van de zeedijk bij westkapelle dat ?

bvd

groet,

jesse zwart

Gerrit Kteu


Jeroen Nagtegaal

Citeergisteren op de brouwersdam eentje weggehaald.
Voor de duidelijkheid, ze moeten vers zijn.Dus nog niet aangevreten door wat dan ook en compleet.
Zijn de vogels van de zeedijk bij westkapelle dat ?

bvd
Een daarvan was vers aangespoeld, ik ben dan bang dat deze weer ergens ander heen gespoeld is,
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com