Maandopdracht foto juli/augustus: Fotografeer een zomervogel

Gestart door Vincent Hart, juli 01, 2011, 14:26:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

Margreet Kwh

#30
Gefeliciteerd aan de winnaars, en de andere foto's ook een compliment! Die zomertortel bijvoorbeeld vond ik ook erg mooi, Theo :duim:
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Bart van Hoogstraten

Citaat van: MarKoHu op september 08, 2011, 15:00:34 PM
Gefeliciteerd aan de winnaars, en de andere foto's ook een compliment! Die zomertortel bijvoorbeeld vond ik ook erg mooi, Theo :duim:

Die Zomertortel is inderdaad ook erg mooi! (heb ik op de een of andere vreemde manier al een jaar of 5 niet meer gezien trouwens). Ik was helaas te laat om te stemmen deze week vanwege afwezigheid maar ik zou, achteraf, ook op de winnaar gestemd hebben (mooi shot!). Ben benieuwd naar verdere bijdrage en resultaat van deze nieuwkomer! Welkom Lencho! :duim:
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

lencho

Hallo ik ben Lencho en ik ben 11 jaar. Ik vond het leuk om mee te doen met de foto van de maand. Alle andere foto's waren ook erg mooi. Ik vond zelf de zomertortel het mooist.  :duim:
Ik weet niet hoe het stemmen werkt dus heb zelf niet gestemd.
Ik ga proberen een mooie kraai of zo te fotograferen deze maand.
Vogelen is niet mijn grote hobby. Soms ga ik met mijn moeder mee en dan vind ik fotograferen van vogels wel leuk.
Als opdracht voor oktober dacht ik misschien aan roofvogels, die vind ik wel cool. Maar iets anders kan natuurlijk ook.
groetjes Lencho

Vincent Hart

Hoi Lencho, tof dat je je ff aangemeld hebt op het forum  :duim:

Benieuwd wat de anderen van je opdracht vinden.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Vincent Hart

... En als niemand daar iets over te melden heeft, doen we natuurlijk gewoon roofvogels  >:D
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Theovanv

Leuk onderwerp! Doen de Uilen ook mee? ;D

Krijgen we trouwens nog een nieuwe rangtelling? :)
Theo van Veenendaal

Jarinka

Groeten, Jarinka Heijink

Theovanv

Theo van Veenendaal

Jarinka

De ranglijst is weer bijgewerkt.
Ondanks het ene puntje dat hij haalde, staat Lars nog steeds eenzaam aan de top. Stefan maakt met zijn twee punten een sprong naar boven, en staat nu nog maar drie punten achter op Lars. Theo is ook maar een puntje geklommen, en Gijs komt met een puntje verschil wel heel dichtbij. Ik bungel nog steeds gezellig onderaan de grafiek, hoewel het daar een beetje eenzaam wordt met Gijs een punt boven me en Jan Willem drie punten eronder.
Dat was de nieuwsflits weer voor deze keer!
Groeten, Jarinka Heijink

lencho

Hallo allemaal,
Ik vind het wel leuk als uilen ook mee doen, heb deze maand leuke foto's van een steenuil gemaakt, maar die zijn een maand te vroeg  :P
groetjes Lencho