Is dit een paddestoel?

Gestart door natas72, oktober 20, 2006, 20:24:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

natas72

Gisteren een vraag gesteld wie ons wilde helpen met de determinatie van onze gevonden/gefotografeerde paddestoelen.
Hier de eerste, hoewel, is/zijn dit wel paddestoelen? We vonden het wel heel mooi!!!!

Natascha

Cees Veenema

Hallo Natascha,

Ik zou hem als schilderij direct wel van je willen hebben.

Even het formaat aanpassen dan komt het wel goed.
Groet,

Cees

natas72

HAHAHA,

sorry, ik zie het nu ook. Ik had hem al zoveel verkleind tot 150 kb. Het gaat trouwens om het gele spul. Hoewel de andere natuurlijk ook interressant is, zie je die heel slecht (hoewel, met dit schilderij....)

Natascha  

Raver


Hoi,

Het Gele zal wel Heksenboter zijn, de andere geen idee.

Ron
Met vriendelijke groet,
Ron

natas72

Dank je wel. Er komen nog meer foto's hoor. Moet ze eerst op een fatsoenlijk formaat zien te krijgen...

xenion

Met paint wat standaard bij windows zit is dit al mogelijk. Kies in paint voor het menu afbeelding en dan voor 'uitrekken en hellen' kiezen. Vul dan bij horizontaal en verticaal hetzelfde percentage in om geen vervormde plaatjes te krijgen. Hierdoor gaat er ook niet zo veel kwaliteit verloren van de foto.
Groeten,
Martin

Corryabbink

#6
Natascha er is een gratis te downloaden programma Easy resize. Daar stel je 800x600 en max. 200kbs op in en alle foto's kun je dan op het juiste formaat op het forum zetten. Natuurlijk kun je ook kiezen voor 600x400 of lager.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

natas72

Bedankt voor de tip. Het is me al in Corel Photo paint gelukt. Onder afbeelding staat kopie veranderen. Daar kan je hem kleiner maken.

Doeg,
Naatscha