Hoofdmenu

Afscheid

Gestart door a.houter, oktober 14, 2006, 23:37:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

a.houter

Hallo allemaal,

Hiermee laat ik weten mijn activiteiten op Waarneming.nl te stoppen, alsmede mijn functie als Admin neer te leggen.
Ik dank een ieder met wie ik in de afgelopen periode een prettig contact heb opgebouwd, en hoop buiten dit forum om nog eens van jullie te horen (Arno, Dini, Corrie, Marian...etc.).
Misschien dat ik nu en dan nog eens kom kijken, maar van enige bemoeienis zal geen sprake meer zijn.

Ik wens een ieder nog veel succes en veel leuke vondsten, tot ziens...

André



@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

Robert Heemskerk

Tjemig!?......., ik was geen vaste bezoeker van dit forum maar ik kan wel zeggen dat ik jouw deskundigheid en enthousiasme zal missen!

veel plezier in het veld verder  :rolleyes:  

Corryabbink

André bedankt voor alles wat je voor ons, voor mij in ieder geval, gedaan hebt en je zult er je redenen wel voor hebben dat je stopt. Ik wens je al het goede.
Het zal er leeg zijn zonder jou!
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

hermankoek

André, bedankt voor alle aanwijzingen en goede adviezen die je bij al jouw commentaren voor iedereen die ze nodig had, hebt gegeven.  Door elke keer weer jouw leerzame en plezierige commentaren te lezen heb ik in de afgelopen maanden ontzettend veel geleerd. Veel succes en bedankt.
Met vriendelijke groet
Herman Koek

Ismael

Wat een verlies :(  Hopelijk is de reden alleen te druk en niet nou ja iets anders.
Ik heb veel gehad aan je determinaties/meningen in elk geval.
Misschien tot later als alles wat rustiger is..
Groeten Ismaël Wind

mcbud

He, Andre, wat jammer nou!
De manier waarop je als admin hulp en commentaar gaf was voorbeeldig, en altijd weer een genoegen om te lezen. Maar het moet een hele klus geweest zijn om iedereen -ook leken- elke dag weer op weg te helpen en niemand te ontmoedigen, zelfs als de foto's niet om aan te zien waren.
Klasse! Veel succes bij je volgende klus.

marc budding

Ringneck

Hoi Andre,

De afgelopen weken heb ik veel aan je kundigheid en advies gehad. Ik denk dat wij je allemaal zullen missen.

All the best and take care, dit van een Brit die in Nederland woont.

Rob (Ringneck)  :(  
Met vriendelijke groeten,

Rob


My Webpage

characea

#7
Inderdaad..ook ik wil je bedanken voor alle tips en aanwijzingen die je op dit forum aan ons doorgegeven hebt.

kvb

Dit is een gemis wat hard zal aankomen op het forum. Het is niet alleen je formidabele kennis maar ook je inspirerende aanpak. Ik hoop je hoe dan ook nog eens ergens tegen te komen.

Sterkte



Kik

Cees Veenema

Hallo André,

Je hebt me in ieder geval beter leren kijken.
Erg jammer dat je ermee gestopt bent.
Bedankt voor alle hulp.
Groet,

Cees

rchmo

Andre,

Jammer, jammer. Ik ben er nog maar zo kort bij. Maar al zoveel nuttige wenken, waar ik veel aan gehad heb. Vooral ook je reakties naar anderen. Ik lees altijd alles.

Rob Oudejans

Arno van Stipdonk

#11
Beste André,

Dit komt echt hard aan, voor zowel mij, voor het forum en voor alle actieve mensen op dit forum. Wel ben ik blij dat ik je heb leren kennen en hoop je ook nog eens ergens tegen te komen.

Je was gewoon erg goed en leuk als admin en het zal zeker leeg worden op het forum.

Bedankt voor alles en succes. Het ga je goed. :duim:

adinda

Beste André

Heel jammer dat je weggaat je hebt me al een aardig eind op weg geholpen en mede door jouw hulp is het enthousiasme voor het fenomeen paddestoel alleen maar toegenomen  :duim: .
Bedankt voor je adviezen en veel plezier in datgene wat je van plan bent te gaan doen.


Joop
Met vriendelijke groeten,

Joop

derop

Tjonge Andre,. jammer zeg! We zullen je gaan missen hoor.
:(

Veel sucses met al het andere wat je van plan bent te gaan doen of al doet :duim:

Blijf genieten van de natuur en de dingen om je heen!
Ik hoop nog eens wat van je weer te horen,.heb veel van je geleerd.

[size=8][span style=\'color:green\'][/size][/i][/span]Met vriendelijke groet,

Margot De Rop

Niko Buiten

Voor ons allemaal erg jammer dat je stopt. Maar ik het mij wel voorstellen.  
Groet,

Niko Buiten.


xenion

Heel jammer dat je ons gaat verlaten André, maar je zult er ongetwijfeld wel een goede reden voor hebben.
Heel erg bedankt voor alle (hulp bij de) determinaties.
Veel succes verder!
Groeten,
Martin

Henk1949

André,

Zelden iemand gekend die, ook van foto's, zo feilloos meestal de juiste benaming kende.
Bedankt.

Raver

Alhoewel pas sinds kort lid van dit forum, sluit ik me aan bij de voorafgaande berichten.

Heel jammer dat je wegaat, maar hoop dat je je toch af en toe blijft "bemoeien"met de vele onderwerpen op dit forum.

Groet

Ron
Met vriendelijke groet,
Ron

Andre321

#18
Nu iemand anders er toch over begonnen is...kun je een tipje van de sluier van de reden van je vertrek oplichten ?

Marian en Bert

Hoi André,

Uiteraard is dit ook voor ons een onverwachte mededeling. Jammer want je was volgens ons een enorme aanwinst voor Waarneming.nl. Eigenlijk had je de assistentie van een stuk of wat mensen met zoveel kennis als jij moeten moeten hebben want in je eentje alle paddenstoelen controleren is eigenlijk onmogelijk. Bewonderenswaardig dus dat je deze taak op je genomen hebt.

Met vriendelijke groeten,
Marian en Bert

ratje

Hoi Andre,
Jammer dat je ermee gestopt bent, het ga je goed.

Dinant Wanningen

#21
Hoi Andre,

Bedankt voor je inzet en ik heb er begrip voor dat je gestopt bent misschien wel om de zelfde redenen waarom ik ook niet meer zoveel op het forum kom ,hooguit om de bijzonderheden er uit te pikken
Groet ,Dinant


JW_2all

Hoi André,

Bedankt voor je enorme inzet. Jammer dat je moest stoppen. Een forum leeft van halers én brengers van info. De een kan niet zonder de ander, en jij hebt heel erg veel gebracht.
Ik hoop dat je besluit niet definitief is, maar van tijdelijke aard. Want als er meer admins komen in de toekomst, dan kan het werk van de brengers wat evenwichtiger worden verdeeld.

JW
Groet,
Jan