Automatisch inloggen werkt niet.

Gestart door Zonnekoning, oktober 15, 2006, 23:05:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

Zonnekoning

Je hebt de mogelijkheid om "Automatisch inloggen" aan te vinken bij zowel het invoeren van waarnemingen en het forum. Dit werk dus bij mij niet en moet ALTIJD handmatig inloggen. :angry:
Ik heb een hekel aan Winhoos  ;) en werk dus alleen met Apple-computers die onder OSX draaien. Ik ben dus benieuwd hoe die fuctie op de andere computers werkt en of er gebruikers zijn met een Mac met het zelfde probleem.
Voor de rest is de site ZEER Mac vriendelijk, iets wat je van de publieke omroep niet kunt zeggen. O.a. "Uitzending gemist" is een drama! :angry:  :angry:  :angry:
Groeten, Lodewijk Jan Coté,
IVN/KNNV Zwolle, VRS De Kooi,
Verzorgingshuis Zandhove.

Zonnekoning

Ik heb 2 Apple computers. Een iMac 2 GHz Intel Dou Core desktop draaiend onder OSX 10.4.8 met Safari 2.0.4 en een iBook 1.33 GHz PowerPC G4 met Safari 1.3.2. Van beide computers de cookies weggegooid en er is geen verschil. Beide computers accepteren alleen cookies van sites die ik bezoek.

hiskodevries

sinds kort heeft het ontwikkelteam van Waarneming.nl de beschikking over een apple pc, dit zal over een tijdje zijn vruchten afwerpen.
Voor alsnog is de werking van Waarneming.nl op een Apple het beste via firefox.
Het kan niet zo zijn dat een firewall roet in het eten gooit ?

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Zonnekoning

Hallo Hisko,

De firewall die ik heb is niet zo bijzonder, dus ik zou niet weten wat. Dat is ook niet zo nodig bij OSX. Firefox heb ik nog nooit uit geprobeerd, maar dat zal ik wel eens doen. Safari zou ook moeten werken en heb eigenijk nooit problemen.
Wat wel weer raar is, dat ik geen bericht heb gekreken van je reactie. Na mijn reactie op Andre heb ik me geabonneerd op deze topic, vandaar dat ik wat laat reageer.

Zonnekoning

Firefox gedownload en getest. De brouwser is lekker snel en vraagt om de loginnaam en pasword te onthouden. Dat doet Safari niet, vandaar het probleem. Bedankt!

Dylan

Er wordt op dit moment getest met een Mac. De uitkomsten:

Camino en Firefox doen het goed.
Safari doet het soms wel (oude schermen) maar vaak niet (nieuwere schermen).
IE5/Mac ondersteunen we NIEt en gaan we ook niet ondersteunen
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl