Interessante russula?

Gestart door rchmo, oktober 13, 2006, 10:56:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

rchmo

Gisteren mooie (interessante?) russula gezien. Zeer donker van kleur. Zeer vers. Alleen hoed stak boven dikke laag beukenbladeren uit. Diameter hoed ca. 4 cm. Geen specifieke smaak of geur, bij beuken. Misschien Russula brunneoviolacea?


Rob Oudejans



knabenkraut

Dag Rob,

De vraag welke russala het is kan ik niet beantwoorden, helaas.
Maar ik heb wel een vraag aan jou. Zou je  bij meerdere foto's de  foto's onder elkaar willen plaatsen, voor ons is het dan niet zo'n geschuif en gezoek.
Als de foto in een makkelijk formaat wordt geplaatst heb je gelijk een goed overzicht. Bedankt alvast  ;)  
groetjes,
Dini

rchmo

Ik weet niet hoe dat moet. Mogelijk met een harde return tussen de img's?

Rob

a.houter

CiteerIk weet niet hoe dat moet. Mogelijk met een harde return tussen de img's?

Rob
Als je een bericht en een foto geplaatst heb, moet je gewoon een reply op je eigen bericht doen en de volgende foto inladen met begeleidend berichtje.
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

Niko Buiten

Een handig formaat is 600 x 400. Dan blijft er op mijn scherm ook nog plaats voor de knoppen van Waarneming.nl (mijn Favorieten).
Groet,

Niko Buiten.