Hoofdmenu

Geel...

Gestart door xenion, oktober 12, 2006, 19:55:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

xenion

Ik begin eigenlijk steeds meer te twijfelen of dit wel een natuurlijk iets is (geen idee wat het anders zou kunnen zijn). Toen ik hem vanavond zag dacht ik wel dat het een soort paddenstoel was.
Het stond midden in het bos in de buurt van beukenbomen.
Weet iemand een naam hiervoor?...
Groeten,
Martin

Corryabbink

#1
Misschien een oude luchtballon? Ik heb geen idee ..........
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

a.houter

#2
CiteerMisschien een oude luchtballon? Ik heb geen idee ..........
...lijkt mij ook het meest logische... :huh:
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

xenion

Toen ik de foto's op mijn pc zag begon ik ook ineens te twijfelen, toen ik ze maakte twijfelde ik nog niet. Wel raar dat het achterste deel zo in reepjes is gedeeld. Zal van de week toch maar weer eens gaan kijken wat het nu echt is...
Groeten,
Martin

rchmo

Restanten van een luchtballon lijken inderdaad de beste oplossing. Heb zelf de afgelopen weken diverse malen op vrijwel ontoegankelijke plaatsen ook dit soort resten in de meest mooie felle kleuren vanuit de verte voor iets fantastisch aangezien!

Rob Oudejans

xenion

Een luchtballon was het ook niet. Maar wel iets van rubber :P
Groeten,
Martin