Hoofdmenu

belg

Gestart door samot, juni 08, 2005, 18:11:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

samot

ik ebn een belg en ik heb voor mij te registreren moeten zeggen dat ik van utrecht ben geeft dit.

samot

ik zet ook nog waarnemingen van anderen online.
geeft dit ook.

marcel123

#2
Dit is denk ik alleen van toepassing als je waarnemingen gaat invoeren: default wordt dan je voorkeursprovincie genomen en met de prov. Utrecht is verder niks mis mee... ;)


samot

en die waarnemingen van anderen.
mag dit of niet.
als het niet mag doe ik het gewoon niet meer.

hiskodevries

#4
Samot: Alleen als die anderen daar toestemming voor hebben gegeven. Wij doen het zelf ook b.v. limburgs vogelnet. Deze waarnemingen worden door een vrijwilliger van ons ingevoerd maar wel onder de naam van de organisatie waar ze vandaan komen. Ik weet niet van welke groep jij waarnemingen gaat invoeren.
Nog een vraag gaat het om waarnemingen uit Nederland of om belgische waarnemingen.

Ik geloof dat ik je waarnemingen in het buitenland gedeelte zie staan klopt dat ?
kleinst waterhoen b.v. ?

Opzich is het niet zo ingewikkeld om voor belgie een aparte module van waarneming.nl te maken
b.v. www.waarneming.be
Als daar vraag naar is, want dan heb je dezelfde mogelijkheden als in het nederlandse gedeelte
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

samot

die kleinst waterhoen is inderdaad door ik gepost maar ik zal voortaan iedere keer de echte waarnemer erbij zetten dat zal het beste voor iedereen zijn. :)
maar voor een aparte site te maken voor belgie moet ik toch betalen.
(je moet toch zowieso betalen om een site aan te maken) <_<  

samot

Zal vanaf nu waarschijnlijk waarnemingen van "De Torenvalk" (Tielt  West-Vlaanderen) en van Natuurpunt (belgie) hier op zetten.
Ik wacht nog op hun toestemming.
Ik zet er wel telkens de naam van de waarnemer bij.

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0