Steun Waarneming.nl met een Badge!

Gestart door AndreVrijens, mei 17, 2011, 09:13:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

Botervlieg

Citaat van: AndreVrijens op juni 17, 2011, 11:49:41 AM
De eerste zending is op de post gegaan vandaag (vooralsnog alleen van diegenen waarvan ik het geld op mijn rekening heb staan :-\ )

Ik heb nog een voorraadje liggen dus als er nog meer liefhebbers opduiken, het kan nog.

Leuk, post!!! Ik zal morgen op de deurmat gaan liggen ;)

rapunzel

Citaat van: AndreVrijens op juni 17, 2011, 11:49:41 AM
De eerste zending is op de post gegaan vandaag (vooralsnog alleen van diegenen waarvan ik het geld op mijn rekening heb staan :-\ )

Ik heb nog een voorraadje liggen dus als er nog meer liefhebbers opduiken, het kan nog.

Ik doe graag mee !
Koos
Koos Ballintijn

Botervlieg

Ik heb de patches ontvangen, Andre,

Hartelijk dank, ze zien er mooi uit. Zie ook: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=150118.0.html

Nog even bedenken hoe ik dat ding op mijn tas ga maken en dan ben ik ook herkenbaar.

Groetjes, Marleen

JohnvR

Super! Leuke post om dit te mogen ontvangen. Nu nog even wat handenarbeid, al vond ik het idee van de veiligheidsspelden ook zo gek nog niet.

nick w

stukje klittenband, al dan niet in combinatie met band, doet wonderen. Is er ook in een plakversie...

Groet,
Nick W

AndreVrijens

Citaat van: nick w op juni 20, 2011, 20:37:00 PM
stukje klittenband, al dan niet in combinatie met band, doet wonderen. Is er ook in een plakversie...

Ik had de keuze om ze met of zonder klittenband te bestellen... is zonder geworden (financiele overweging)
mvg.  André

Wouter van der Ham

Ik zou er ook graag 2 willen :)  Goed initiatief!
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Jarinka

Groeten, Jarinka Heijink

sjonnoh

Lijkt mij ook wel wat!  :) 
M'n vogelaarstas is nog helemaal "sierraad"loos  ;D
met de groeten van de zeeuwse vogels en insecten,
Johnny Rommens

Mijn fotos
Mijn observado fotos

~het zit hem niet alleen in de kwaliteit, maar ook op hoe het diertje erop staat~

HPM

Ik lees telkens: "Steun Waarneming.nl met een Badger".
Hierbij dan maar.  ;)

Herman van der Meer

frankmeer

Frank van der Meer

AndreVrijens

Citaat van: frankmeer op juni 21, 2011, 12:06:51 PM
;D

Frank, betekent dit "doe mij er maar 5?"
mvg.  André

nick w

doe mij maar 'n badger, vind 'm gaaf!

Groet,
Nick W

Corryabbink

Citaat van: nick w op juni 22, 2011, 21:38:16 PM
doe mij maar 'n badger, vind 'm gaaf!

Groet,
Nick W

Hij is nog mooier dan je denkt :lol: Ik heb ze al. André bedankt :duim:
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

AndreVrijens

ik voel een misverstand opkomen.... badge / badger...
Nick had al een badge bersteld, dit kan hij morgenmiddag op zijn jas gaan naaien  ;D
mvg.  André

nick w

André, kun je ze ook opstrijken of is het echt naald en draadwerk? Niet dat ik dat niet kan, maar strijken is makkelijker. En ik vond die met die badger ook leuk, dus als je die nog laat maken wil ik 'm ook  ;D

Groet,
Nick W

HPM

Citaat van: nick w op juni 24, 2011, 15:45:07 PM
André, kun je ze ook opstrijken of is het echt naald en draadwerk? Niet dat ik dat niet kan, maar strijken is makkelijker. En ik vond die met die badger ook leuk, dus als je die nog laat maken wil ik 'm ook  ;D

Groet,
Nick W

Dan moet hij hem wel eerst  netjes maken want ik heb hem maar een beetje met de witkwast geklodderd.
Herman van der Meer

AndreVrijens

De Badge / Patch moet met ouderwets naald en draad genaaid worden  :(  Misschien doet Bison Kit het ook goed maar dat wordt vast niet mooi  :rolleye:

Een badge van Badger kan natuurlijk ook gemaakt worden. De kosten van een badge worden pas een beetje rendabel vanaf 50 stuks. Als er minimaal 30 liefhebbers zijn, wordt het een reeele optie... Ik ken het fenomeen "Badger" niet en heb geen idee of er veel interesse voor is?
mvg.  André

HPM

Citaat van: AndreVrijens op juni 25, 2011, 11:01:55 AM
De Badge / Patch moet met ouderwets naald en draad genaaid worden  :(  Misschien doet Bison Kit het ook goed maar dat wordt vast niet mooi  :rolleye:
[...]

Volgens mij zijn er velletjes waarmee je zulke dingen kan opstrijken.
Herman van der Meer

wouterbosgra

Ik beken: ik ben een nerd. Ik zou best zo'n badge willen met een QR-code erop. Dan kan iedereen mijn badge scannen met zn mobiel voor een link naar mn waarnemingen!  ;D

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: wouterbosgra op juni 25, 2011, 20:09:46 PM
Ik beken: ik ben een nerd. Ik zou best zo'n badge willen met een QR-code erop. Dan kan iedereen mijn badge scannen met zn mobiel voor een link naar mn waarnemingen!  ;D
Bij deze...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

wouterbosgra

en nu nog op een badge en met een url naar mn waarnemingen erin :)

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: wouterbosgra op juni 25, 2011, 22:33:49 PM
en nu nog op een badge en met een url naar mn waarnemingen erin :)

Gaat al naar je waarnemingen. Je kan hem wellicht uitprinten op strijkpapier?
Groet, Jeroen Nagtegaal

nick w

;D maak je er voor mij ook een Jeroen?

Groet,
Nick W

Jeroen Nagtegaal

Citaat van: nick w op juni 25, 2011, 23:03:05 PM
;D maak je er voor mij ook een Jeroen?

Groet,
Nick W
Kan ik doen, maar ieder kan het ook zelf: http://qrgenerator.nl/
Groet, Jeroen Nagtegaal

nick w

ga ik proberen, dank je wel.

groet,
Nick W

rapunzel

Andre,

Heb je een idee hoe je  hem het beste kunt bevestigen ? Als ik op hem jack naai is het gedaan met de waterdichtheid. Kun je hem ook plakken ?
Gr.
Koos
Koos Ballintijn

AndreVrijens

Koos,

naaien lijkt mij de enige optie. Als je een jack hebt die waterdicht is zou ik dat niet doen. Ik weet niet of er een of andere textiellijm bestaat waarmee je de patch netjes en duurzaam kunt plakken?
mvg.  André

nick w

badge op een bandje stikken waar je klittenband aan maakt, passend om je arm dan is ie voor alle jassen in één keer goed.

Groet,
Nick W