'Deze heb ik ook op die dag en plek gezien'

Gestart door Runner, mei 14, 2011, 20:09:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Runner


Als er meerdere waarnemingen zijn van een soort, komt bij het overzicht hievan soms een groen plusje achter de naam.
Als label staat daar bij 'Deze heb ik ook op die dag en plek gezien'
Op zich werkt dat wel. Achter mijn naam komt echter nooit die groene plus. Hoe komt dat?

Harold

Botervlieg

Citaat van: Runner op mei 14, 2011, 20:09:00 PM
Op zich werkt dat wel. Achter mijn naam komt echter nooit die groene plus. Hoe komt dat?

Harold

Misschien omdat de waarneming van jou was en jij daar dan niet "ook" kunt zijn geweest (je kunt ergens niet 2x zijn).

Groetjes, Marleen

Runner

Gaat niet helemaal op. Er is ongeveer zo'n 10% van de waarnemingen waar geen + achter staat.
Er moet dus toch nog wel wat anders zijn.


petermeer

Citaat van: Runner op mei 14, 2011, 20:09:00 PM

Als er meerdere waarnemingen zijn van een soort, komt bij het overzicht hievan soms een groen plusje achter de naam.
Als label staat daar bij 'Deze heb ik ook op die dag en plek gezien'
Op zich werkt dat wel. Achter mijn naam komt echter nooit die groene plus. Hoe komt dat?
Harold, dit wordt hier uitgelegd.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

HPM

Citaat van: petermeer op mei 14, 2011, 20:43:41 PM
Citaat van: Runner op mei 14, 2011, 20:09:00 PM

Als er meerdere waarnemingen zijn van een soort, komt bij het overzicht hievan soms een groen plusje achter de naam.
Als label staat daar bij 'Deze heb ik ook op die dag en plek gezien'
Op zich werkt dat wel. Achter mijn naam komt echter nooit die groene plus. Hoe komt dat?
Harold, dit wordt hier uitgelegd.

Maar toch heb ik me ook al vaak afgevraagd waarom ze niet bij alle waarnemingen staan terwijl er wat mij betreft geen verschil is.
Zo zie ik 29 Grote karekieten van vandaag waarvan er twee geen plusje hebben, terwijl ik die waarnemingen net zo min heb als de overige 27.
Herman van der Meer

Anne Hueber †

Ik heb deze waarnemingen bekeken. Bij die 2, waar geen groene plus bij staat, heeft de waarnemer geen pointer in het gebied gezet.

HPM

Citaat van: Anne Hueber op mei 14, 2011, 23:03:58 PM
Ik heb deze waarnemingen bekeken. Bij die 2, waar geen groene plus bij staat, heeft de waarnemer geen pointer in het gebied gezet.

Dat is dat een mooie manier om die gevallen geautomatiseerd op te sporen.  :)



Herman van der Meer