Foto van snip op Breskens 30-04

Gestart door falco, mei 06, 2011, 21:29:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

falco

Hallo!

Op 30-04 vloog in een groep Kemphanen een snip langs Breskens. Deze snip is gefotografeerd maar ik weet niet door wie, graag kom ik via deze weg in aanraking met de fotograaf.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank!



Ies Goedbloed jr.

Ringing birds is a pastime for birdwatchers who aren't able to find rarities in the field ;)

Gert Ottens

Hoi Ies,

Ik was er die dag ook bij en ik kan me herinneren dat de vogel in het veld een dikke indruk maakte met een relatief korte snavel. Die indruk werd bevestigd toen ik een foto zag op het beeldschermpje van een camera. Maar van wie die camera was...? Ik zou het niet meer weten, helaas.

Jaap Denee

Een domme vraag mischien hoor, maar waarom regel je dat niet meteen in het veld?
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee

Gert Ottens

Citaat van: Jaap Denee op mei 10, 2011, 10:22:34 AM
Een domme vraag mischien hoor, maar waarom regel je dat niet meteen in het veld?

Nou ja, zelf heb ik er op dat moment niet heel lang bij stilgestaan (ook omdat we die dag ogen tekort kwamen). Maar misschien heeft Ies een speciale reden om toch achter de identiteit van die snip aan te gaan?

falco

Citaat van: Jaap Denee op mei 10, 2011, 10:22:34 AM
Een domme vraag mischien hoor, maar waarom regel je dat niet meteen in het veld?

Gert heeft gelijk, het trok erg leuk en daarbij kwam dat Pim Wolf de vogel vrij snel determineerde als een Watersnip. Achteraf begon het bij mij toch weer te knagen en ik zou de foto graag nog eens in bewerkte vorm en op een groot scherm zien.

Dus nogmaals een oproep aan de fotograaf om zich te melden...
Ies Goedbloed jr.

Ringing birds is a pastime for birdwatchers who aren't able to find rarities in the field ;)

pwolf

Citaat van: falco op mei 10, 2011, 19:56:59 PM
Citaat van: Jaap Denee op mei 10, 2011, 10:22:34 AM
Een domme vraag mischien hoor, maar waarom regel je dat niet meteen in het veld?

Gert heeft gelijk, het trok erg leuk en daarbij kwam dat Pim Wolf de vogel vrij snel determineerde als een Watersnip. Achteraf begon het bij mij toch weer te knagen en ik zou de foto graag nog eens in bewerkte vorm en op een groot scherm zien.

Dus nogmaals een oproep aan de fotograaf om zich te melden...

euh, ik heb helemaal niks gedetermineerd? Ik pikte dat beest heel laat op en kon er met de beste wil van de wereld geen zekere Watersnip "van maken".

groeten, pim
Pim Wolf, Vlissingen

falco

Hoi Pim,

Na het zien van de foto op het schermpje dacht ik dat je overtuigd was van Wsnip...
Maar goed, doe ondertussen maar zo'n beest als in Belgiƫ, daar word ik behoorlijk opgewonden van!
Ies Goedbloed jr.

Ringing birds is a pastime for birdwatchers who aren't able to find rarities in the field ;)