Wederom een Oesterzwam

Gestart door adinda, oktober 03, 2006, 21:04:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

adinda

Foto 1
Steel 31mm, Hoed 30 mm, Steeldikte 8 mm
Met vriendelijke groeten,

Joop

adinda

Met vriendelijke groeten,

Joop

a.houter

...ben niet overtuigd van Oesterzwam Joop, maar ze zijn nog erg jong zo te zien. Kijk maar eens of je die een aantal dagen kan volgen...zo mij niets verbazen als daar nog iets anders van kwam.
;)  
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

adinda

#3
Foto 3
Ik had problemen met het internet André mijn excuses.
Nu overtuigd?
Wederom waren er Oranje Zwameters in de buurt.

Joop
Met vriendelijke groeten,

Joop

adinda

#4
Foto 4
Steel 32 mm, Hoed 21 mm, Steeldikte 8 mm
Met vriendelijke groeten,

Joop

adinda

Met vriendelijke groeten,

Joop

a.houter

@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

adinda

Foto 1
Dit is het tot op heden geworden André
Met vriendelijke groeten,

Joop

adinda

#8
Foto 2
Deze zaten op de boom waar die onbekende soort ook op zat ik zet de overblijfselen er even bij voor alle duidelijkheid.
Of dit dezelfde zijn als op de vorige foto weet ik niet, hier is de hoed holler en op de vorige boller.
Met vriendelijke groeten,

Joop

adinda

Foto 3
Overblijfselen.
Met vriendelijke groeten,

Joop