Hoofdmenu

nog een probleempje

Gestart door bruggeman, april 30, 2011, 19:57:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

bruggeman

In twee gevallen lukt het me niet de waarneming naar een andere map te verplaatsen. Ik selecteer ze, dan zeg ik verplaatsen, kies een map en druk op start, Ik krijg dan de mededeling dat ze verplaatst zijn, maar dan blijkt niet zo te zijn. In de meeste gevallen lukt me dit wel maar met de waarnemingen van gisteren en die van 2 febr lukt dit me niet.

groet,
Ida

bruggeman

#1
Ik kan het me haast niet voorstellen, maar kan het feit dat deze waarneming niet in de subfolder inbox, maar in in de hoofdmap staan hier mee te maken hebben?

Het probleem met de soorten van 2 febr is opgelost. Alleen weet ik niet   precies waarom het eerder fout ging. Maar opgelost is opgelost en daar   kan ik mee leven.

Wat mogelijk fout ging is dat ik ze eerder naar een verkeerde folder heb verplaatst waardoor ze zoek raakten. Hoe kun je vanuit de hoofdmap (of waar dan ook) zien in welk submap een waarneming staat?
groet,
Ida

marijn

Beste Ida,


Ik zou graag even willen checken of er misschien wat aan de hand is met je mappen. In principe kan een waarneming niet los in je hoofdmap staan; hij moet altijd in een submap zitten.
Stuur me in een persoonlijk bericht even je Telmee-gebruikersnaam, dan kunnen we het verder uitzoeken. Je kunt hem ook mailen naar info@telmee.nl, als je dat liever doet.


Groeten,
Marijn
Telmee
Marijn Prins

bruggeman

Mijn dank voor het aanbod. Het is inmiddels toch gelukt. Ik heb geen idee wat er aan de hand is geweest helaas. Mocht het zich weer voor doen dan laat ik het horen
groet,
Ida