hele stapel

Gestart door eline1234, september 25, 2006, 22:58:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

eline1234

ik heb nog een heleboel veren die ik nooit op naam gebracht heb en waar ik ook geen idee van heb... wie kan me helpen?

nummer 1:
My Webpage

nummer 2:
My Webpage

nummer 3:
My Webpage

ik hoop dat iemand me kan helpen.
Eline

Kaja

1t/m4 weet ik niet
5 klopt
6, 7 in iedergeval fazant
8 turkse tortel
9 volgens mij inderdaat stadsduiven
10 weet ik niet
11 volgens mij Knobbelzwaan
12 weet ik niet.

eline1234

bedankt, een heleboel in ieder geval duidelijk. ik ben nu wel erg benieuwd naar die eerste 4...
Eline

Debby Doodeman

En weet iemand nog van welke eend die laatste veren zijn die ik had geplaatst?

Groetjes, Debby

tekenaar

Dit soort berichten beantwoorden is niet gemakelijk want er staan veel verschillende veren in het bericht en bovendien met je een voor een doorklikken en veel onthouden. Graag de veren per "vonst" of per "vermoedelijke vogelsoort" in een apart berichtje plaatsen en dan zo plaatsen dat bij het openen van de berichten de foto's te zien zijn. Als je graag een reactie wilt hebben, moet je het de lezers wel een beetje makkelijker maken.  
Paul Veenvliet
dieren en planten tekeningen: https://paulveenvliet.art/
excursies in Slovenie: https://www.slovenia-nature-guide.si/

klaas van haeringen

Aanvulling op het antwoord van Kaja:

1, 2 en 32: kip?

4: armpen buizerd

10: staartpennen houtduif

12: de tweede is een staartpen van een grauwe/tamme gans, de vierde een armdekveer van een stadsduif (?), de laatste een armdekveer van een houtduif.

Groeten, Klaas

eline1234

#6
CiteerDit soort berichten beantwoorden is niet gemakelijk want er staan veel verschillende veren in het bericht en bovendien met je een voor een doorklikken en veel onthouden. Graag de veren per "vonst" of per "vermoedelijke vogelsoort" in een apart berichtje plaatsen en dan zo plaatsen dat bij het openen van de berichten de foto's te zien zijn. Als je graag een reactie wilt hebben, moet je het de lezers wel een beetje makkelijker maken.
het spijt me, dit was gepost voor het een apart onderdeel werd en de berichten werden zo groot met al die foto's, dus dan zat je meteen op 4 bladzijden en dan moet je weer zo zoeken... geweldig in ieder geval dat het nu apart staat van de rest van het forum!

ik heb overigens alles wat beantwoord is verwijderd om het toch een beetje overzichtelijk te houden, iedereen bedankt voor zijn of haar antwoord!
Eline