Onbekende veer?

Gestart door harderbroek, september 29, 2006, 01:45:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

harderbroek

Gelukkig weet ik niet alles en hier dan de vraag weet iemand deze te determineren??

De vondst is door de vraagsteller in Frankrijk gedaan.
De kleur wijkt iets af dan werkelijk . De top is lichter dan op de foto.

m.v.g.
Rob
Zeewolde
Flevoland
Rob van Swieten(Robbie)
Zutphen
Gelderland

harderbroek

CiteerGelukkig weet ik niet alles en hier dan de vraag weet iemand deze te determineren??

De vondst is door de vraagsteller in Frankrijk gedaan.
De kleur wijkt iets af dan werkelijk . De top is lichter dan op de foto.

m.v.g.
Rob
Zeewolde
Flevoland
nu met foto. Excuus.
Rob van Swieten(Robbie)
Zutphen
Gelderland

eline1234

geen idee, maar ik zou m naar pinned: determinatie adhv veren verplaatsen, meer kans op een reactie...
succes!
Eline

Jos Welbedacht

Ik denk een Kievit, maar ik ben geen expert.
Voor de rest ben ik het eens met Eline.  
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

harderbroek

Citeergeen idee, maar ik zou m naar pinned: determinatie adhv veren verplaatsen, meer kans op een reactie...
succes!
Had ook de bedoeling moeten zijn, maar ik denk dat ik iets te vlug was.
Bedankt
groet
Rob
Rob van Swieten(Robbie)
Zutphen
Gelderland

Gerrit Kteu

Een suggestie voor de admins: wellicht is er behoefte aan een groep bijvoorbeeld Diersporen waar mensen dit soort dingen in kwijt kunnen. Dan hoeft het niet meer in een steeds langer wordende draad over veren.

Dit overigens niet omdat ik last van dit soort berichtjes heb hoor, ik vind het prima als ze hier staan.

tekenaar

We kunnen een subgroepje "veren" maken zoals je bij insecten een subgroepje "sprinkhanen" hebt. Ik ben zelf geen fan van onderwerpen die al maar langer worden. Om de topics later terug te kunnen vinden zou de soort later in een ondertitel kunnen worden geplaatst. Als voorbeeld heb ik dat hier gedaan.  
Paul Veenvliet
dieren en planten tekeningen: https://paulveenvliet.art/
excursies in Slovenie: https://www.slovenia-nature-guide.si/

Robert

zeker weten kievit B)
ik heb ze zelf ook  :P  
Groeten Robert Pater

Roden(Dr)

harderbroek

CiteerEen suggestie voor de admins: wellicht is er behoefte aan een groep bijvoorbeeld Diersporen waar mensen dit soort dingen in kwijt kunnen. Dan hoeft het niet meer in een steeds langer wordende draad over veren.

Dit overigens niet omdat ik last van dit soort berichtjes heb hoor, ik vind het prima als ze hier staan.
gerrit er is al een subgroep veren.
Echter een fout van mij deze hier te plaatsen.
groet
Rob
En in ben er inmiddels ook al uit welke soort
dank
Rob van Swieten(Robbie)
Zutphen
Gelderland

Gerrit Kteu

Rob, ik bedoelde meer een echte groep waar vragen over diersporen in geplaatst kunnen worden, dus naast de diergroepen ook een groep voor diersporen. Er zijn bijvoorbeeld ook groepen over excursieverslagen.

Nu is er alleen een zgn 'pinned subject' voor determinatie adhv veren maar dat is een steeds maar langer wordende draad. Letterlijk langdradig dus.