Hoofdmenu

Mybi 79

Gestart door HJDT, april 12, 2011, 16:19:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Ik ben gestopt met voorspellen hoe moeilijk dit soort beesten zijn dus: doet uw best!!
WP, deze maand.

Groet Michel

EDIT: als deze foto te moeilijk blijkt te zijn laat ik een ander klein deel van de vogel zien, is weer eens wat anders. . . .
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

nielsyese

Ik ben nog nooit goed geweest in mysterybirds, dus laat ik maar zeggen wat het eerst in me opkomt: Bonte strandloper ;D
Met vriendelijke groet, Niels-Jan Dek

Jan vH

Kleine Plevier kwam als eerste bij me op.
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Certhia

Allereerste ingeving was Griel


Maar zo gauw ik thuis ben ga ik eens wat nauwkeuriger kijken

Margreet Kwh

Eerste ingeving was een roofvogel of tweede ingeving: een meeuw.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Steven Wytema

Drieteenstrandloper
Steven Wytema


frankmeer

Kleine Plevier is uit te sluiten door het vele wit in de vleugel (?, volgens mij zien we hier de bovenarm van de linkervleugel). Ik vind Bonte of Drieteen meer in de buurt komen. Als ik moet kiezen vind ik de kleur van de schouderveren beter bij Bontje passen.
Frank van der Meer

firecrest

Eerste gedachte was ook Bonte Strandloper.
Het lichte vlak op de vleugelbasis klopt echter niet.
Ook de brede witte baan over de vleugel past niet goed op Bonte Strandloper.
Drieteen nog nooit in de hand gehad, maar die heeft wel het lichtere vlak op de vleugelbasis.
Ik ga voor Drieteenstrandloper.

HJDT

Nog iemand die een poging wil wagen?? Zo niet dan geef ik 1 deze dagen (als ik niet zoveel aan het vogelen ben) de oplossing.

Groet Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

JandJ

ik ga ook voor een bontje.
Grt. Jan de Jong

Bruinkopgors (24/7)

HJDT

Zoals beloofd hierbij nog een ander deel van de vogel. Hij zou nu te doen moeten zijn denk ik. De uitslag volgt over ruim een week.

Groeten Michel

Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

BramtK

Goed gedaan, Steven.
Groeten,

Bram ter Keurs