Hoofdmenu

kmhoklijsten

Gestart door Corryabbink, april 07, 2011, 20:26:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Corryabbink

Ik kom tot de ontdekking dat nergens meer staat welk kmhok het betreft. Ik zie wel een kaartje en een gebiedsaanduiding maar geen kmcoördinaten zoals in het verleden. Toen zag ik bij alle kmhok waarnemingen b.v. 237.5 - 486.5 staan.
Kan dat niet terugkomen? Aan gebiedsaanduiding heb ik niets en een zichtbaar googlekaartjeshok zonder coördinaten is veel te lastig.
Ik vraag me danook af hoe dat bij export gaat.

Edit: de export gaat goed. Daarbij staan de coördinaten.

met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

hiskodevries

link naar zo`n waarneming ?
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Corryabbink

met groet, Corry

hiskodevries

Citaat van: Corryabbink op april 12, 2011, 18:49:02 PM
Ik kom tot de ontdekking dat nergens meer staat welk kmhok het betreft. Ik zie wel een kaartje en een gebiedsaanduiding maar geen kmcoördinaten zoals in het verleden. Toen zag ik bij alle kmhok waarnemingen b.v. 237.5 - 486.5 staan.
Kan dat niet terugkomen? Aan gebiedsaanduiding heb ik niets en een zichtbaar googlekaartjeshok zonder coördinaten is veel te lastig.

ook allemaal weer voor elkaar
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Corryabbink

Citaat van: hiskodevries op april 14, 2011, 08:02:01 AM
Citaat van: Corryabbink op april 12, 2011, 18:49:02 PM

ook allemaal weer voor elkaar

Hisko jullie zijn geweldig :duim:  Bedankt.
met groet, Corry