Hoofdmenu

Even helemaal weg

Gestart door Vincent Hart, april 04, 2011, 18:54:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Beste/lieve allemaal, (niet alleen) omdat daar wel grijze gorzen zitten, vertrek ik morgen voor twee weekjes naar Spanje. Hou het hier een beetje levendig, gezellig, en als het even kan ook heel  :duim:

Als jullie je niet gedragen, stuur ik Frank op jullie af met ellenlange verhalen over boomkruipers  >:D
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Waarom moet het heel blijven? Dat moet het altijd al!
Stuur Frank maar hierheen. Is 't interessant, dan leer ik er wat van. Is 't niet interessant, dan is het makkelijk te negeren ;D

Heel veel plezier gewenst, tot over 2 weken en neem maar een gorsje voor ons mee ;)
Groeten, Jarinka Heijink

firecrest

Succes in Spanje, vast leuk daar!
Waar ga je precies naar toe?

Bart van Hoogstraten

Goeie en waarnemingsrijke reis (en vergeet niet je Observado-stickertje op je auto te plakken  ;) ).

Waar in Spanje precies ben je te vinden trouwens?
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Jarinka

Citaat van: firecrest op april 04, 2011, 19:12:49 PM
Waar ga je precies naar toe?
Citaat van: Bart van Hoogstraten op april 04, 2011, 19:16:33 PMWaar in Spanje precies ben je te vinden trouwens?
Dat wil hij niet zeggen, hij is veel te bang dat we hem gaan stalken ;D
Groeten, Jarinka Heijink

Vincent Hart

Er zitten er al twee op m'n fiets, die meegaat, maar op de een of andere manier is het logo niet heel goed zichtbaar  ;D

We gaan naar het NO van Spanje, d.w.z. Ebro Delta (target dunbekmeeuw) en veel steppe. O.a. de beste plek voor Duponts leeuwerik, die hoog op het verlanglijstje staat uiteraard  :) Meeste andere steppesoorten heb ik al, maar bijv. de beide zandhoenders wil ik nog wel wat beter zien, en kijken of ik wat leuke filmpjes kan schieten her en der. Naast een vogel- is het ook een fietsvakantie, dus we zijn lekker veel buiten  :duim:
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

firecrest

Klinkt erg leuk. Dupont's zal wel erg moeilijk worden, maar Dunbekmeeuw zal vast wel te doen zijn daar.
Sportief hoor, naar NO Spanje fietsen! ;D

smoely


Maarten Sluijter

#8
Citaat van: Vincent Hart op april 04, 2011, 19:27:08 PM
d.w.z. Ebro Delta (target dunbekmeeuw)

Easy (in de Ebro)! Ik kwam ze in ieder geval overal tegen.
.

Vincent Hart

Citaat van: smoely op april 04, 2011, 20:16:17 PM
Ga je naar Belchite?
:duim:
@Lars: Ik lees toch veel reisverslagen van mensen die ze daar hebben (ook op zicht), en we hebben redelijk wat tijd, ik weet de plekken, etc.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Robertmeer

En vanaf volgende week maandag kunnen jullie de DFB helemaal afbreken, want dan verdwijnt deze admin een paar dagen naar Berlijn voor school... ;D
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Jarinka

Citaat van: Robertmeer op april 04, 2011, 21:06:57 PM
En vanaf volgende week maandag kunnen jullie de DFB helemaal afbreken, want dan verdwijnt deze admin een paar dagen naar Berlijn voor school... ;D
Onzin! Ik ben dan wel geen admin, maar DFB verging ook niet toen ik vorig jaar in oktober naar Londen ging :P

Als we dan toch allemaal weg gaan... Vrijdag gaan Stijn en ik naar Overijssel voor het Korhoenkamp van de JNM, en dan komen we zaterdagavond pas weer terug. Overleven jullie dat wel ;D?
Groeten, Jarinka Heijink

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

petermeer

Citaat van: Vincent Hart op april 04, 2011, 21:12:19 PM
Breek ook maar af  ;)
Wie moet dat doen? Iedereen is weg zo te lezen.  ;D
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Vincent Hart

 ;D ok, ok ... Breken we het gezellig samen af als we allemaal weer terug zijn ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Citaat van: Vincent Hart op april 04, 2011, 21:26:15 PM
;D ok, ok ... Breken we het gezellig samen af als we allemaal weer terug zijn ;)
Neuj! Mooi niet! Wij zijn allemaal al eerder terug dan jij, dus mag jij de boel opruimen als je terugkomt.

Is het trouwens een vereiste, dat alles afgebroken wordt?
Groeten, Jarinka Heijink

Yeronimo

Succes in Spanje, en vergeet niet een paar zeldzaamheden deze kant op te sturen!
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

petermeer

Citaat van: Jarinka op april 04, 2011, 21:30:43 PMIs het trouwens een vereiste, dat alles afgebroken wordt?
Laten we het heel houden en als jullie allemaal weer terug zijn een excursie plannen. Lijkt me ook veel leuker.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Michiel en Milka

Ik houd wel een oogje in het zeil hoor!  ;)  En Bart wil vast ook wel een beetje opletten. Makkelijke klus toch als iedereen weg is...
Groet, Michiel

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Michiel en Milka op april 05, 2011, 00:39:49 AM
En Bart wil vast ook wel een beetje opletten.

Euh... da's het grootste kleine kind van ze allemaal, zou daar niet teveel verantwoordelijkheid neerleggen hoor!  ;)
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

JohanvantBosch

Citaat van: Vincent Hart op april 04, 2011, 21:12:19 PM
Breek ook maar af  ;)

Als je hier dingen mag afbreken kom ik ook eens wat vaker een frisse blik werpen  O0

Jarinka

Citaat van: JohanvantBosch op april 05, 2011, 23:10:11 PM
Citaat van: Vincent Hart op april 04, 2011, 21:12:19 PM
Breek ook maar af  ;)
Als je hier dingen mag afbreken kom ik ook eens wat vaker een frisse blik werpen  O0
Als je te hard werpt wordt de boel inderdaad afgebroken :P
Groeten, Jarinka Heijink