Hoofdmenu

wolf of hoax

Gestart door hiskodevries, maart 30, 2011, 15:14:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0


Jarinka

Hoax. Kijk eens wat oom Google vond?

Van deze site. Ik zocht op "lying wolf" en selecteerde op de kleur bruin, en kwam deze tegen.



De verhoudingen tot de boom kloppen sowieso al niet, dan zou deze wolf erg klein zijn. En dat plantje op z'n buik groeit vanuit het niets. Qua belichting is de foto wel netjes geshopt.
Groeten, Jarinka Heijink

Marcel van kammen

Haha...ik ben benieuwd naar de hoeveelheid mensen die er intrappen, er zullen er vast een paar zijn die niet in de gaten hebben wat voor datum het vrijdag is.  :duim:

woen

Haha oom Google. Ik moest lachen.
Groeten,

Jeroen

LakeSide

Dus het is een slechte grap ÉN copyrightschending  :police:

Mimino

Of het copyrightschending is, is nog maar de vraag...
De betreffende foto is klein gebruikt in een andere context, bovendien redaktioneel....

Maar ik geef toe, dat het niet helemaal snor zit.

Peter
Met vriendelijke groet,
Peter Valk a.k.a. Mimino
Moskou, Rusland

http://www.flickr.com/photos/miminostudio/
http://www.facebook.com/peter.valk#!/profile.php


evertdirks

Zie er de humor wel van in.

vooral dit stukje tekst 8)
CiteerWij beginnen aanstaande vrijdagmiddag op de fotolocatie aan de   Riethermsteeg, waar we de taken en de te doorzoeken gebieden zullen   verdelen, om samen met zoveel mogelijk natuurorganisaties en   vrijwilligers, die we ook nodig zullen hebben i.v.m. de uitgestrektheid   van het te doorzoeken gebied, te gaan zoeken naar sporen en haren, en   naar de plek waar hij zich overdag heeft verscholen. Deze zullen   vermoedelijk richting het Aamsveen gaan. Het is beslist niet onze   bedoeling om hem op te jagen, maar om hem te helpen bij de rentree in   Nederland.

evert

Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

GMentink

Citaat van: evertdirks op maart 31, 2011, 22:48:27 PM
Zie er de humor wel van in.

vooral dit stukje tekst 8)
CiteerWij beginnen aanstaande vrijdagmiddag op de fotolocatie aan de   Riethermsteeg, waar we de taken en de te doorzoeken gebieden zullen   verdelen, om samen met zoveel mogelijk natuurorganisaties en   vrijwilligers, die we ook nodig zullen hebben i.v.m. de uitgestrektheid   van het te doorzoeken gebied, te gaan zoeken naar sporen en haren, en   naar de plek waar hij zich overdag heeft verscholen. Deze zullen   vermoedelijk richting het Aamsveen gaan. Het is beslist niet onze   bedoeling om hem op te jagen, maar om hem te helpen bij de rentree in   Nederland.

evert

Een heleboel mensen dus die de wel aanwezige flora en fauna kunnen gaan verstoren. Erg handig in het broedseizoen..Slechte grap dus

Marcel van kammen

Nou,ik denk als iedereen zich verzamelt en er iemand staat om de taken te verdelen(zoals de tekst vermeld) dat ze dan toch wel aan de mensen gaan vragen wat de datum vandaag is en dat er niemand gaaat zoeken....niet zo overdrijven met dat broedseizoen en bladiebla...

evertdirks

Citaat van: GMentink op maart 31, 2011, 23:05:52 PM
Citaat van: evertdirks op maart 31, 2011, 22:48:27 PM
Zie er de humor wel van in.

vooral dit stukje tekst 8)
CiteerWij beginnen aanstaande vrijdagmiddag op de fotolocatie aan de   Riethermsteeg, waar we de taken en de te doorzoeken gebieden zullen   verdelen, om samen met zoveel mogelijk natuurorganisaties en   vrijwilligers, die we ook nodig zullen hebben i.v.m. de uitgestrektheid   van het te doorzoeken gebied, te gaan zoeken naar sporen en haren, en   naar de plek waar hij zich overdag heeft verscholen. Deze zullen   vermoedelijk richting het Aamsveen gaan. Het is beslist niet onze   bedoeling om hem op te jagen, maar om hem te helpen bij de rentree in   Nederland.

evert

Een heleboel mensen dus die de wel aanwezige flora en fauna kunnen gaan verstoren. Erg handig in het broedseizoen..Slechte grap dus

Overdrijven is ook een optie ::) .

Hoeveel mensen denk je nu eigenlijk dat er reageren op deze GRAP .

Evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

jeroenroelofsen

Wel benieuwd OF er mensen hebben gereageerd......
Met vriendelijke groet
Jeroen Roelofsen
Mijn waarnemingen
Mijn website
Recente blog; Zuidpier IJmuiden
Nieuwe vogel soorten; Zeekoet, Kleine Rietgans, Strandleeuwerik, Waterral, Witgatje   (185 totaal)

MLANG

#13
Een aantal jaar geleden werd in een lokale haagse krant aangekondigd dat de toenemende aantallen
bruinvissen voor de haagse kust een toeristische attractie kon worden indien deze dieren
allerlei kunstjes aangeleerd zou worden.

Bruinvis expert Piet Porpoise (!) zou op een 1 april op het noorderhavenhoofd van
Scheveningen aanwezig zijn om de mogelijkheden te tonen aan geinteresseerden.

Kwamen toch behoorlijk wat mensen op af.  Gr. M.