misschien een rare vraag

Gestart door Barbara7913, maart 29, 2011, 16:42:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Barbara7913

maar waar kan ik een bepaalde waarneming terug vinden? als er een foto bij staat krijg ik een kaart te zien dus dan is het simpel.
er staat al een paar dagen een blauwborst hier in de buurt op, zonder foto en ik kan er niet achter komen waar dat beestje precies is gezien :-[
contact opnemen met de waarnemer wordt lastig want dan krijg ik de melding dat deze waarnemer geen geldig email adres heeft.
Groetjes Barbara

petermeer

Het beste is dit te doen via: Overzicht -> Soorten, bij zoekopdracht type je dan blauwborst. Klik vervolgens op blauwborst in de lijst. Vervolgens krijg je een lijst van alle Blauwborst-waarnemingen. Je kunt in dit scherm eventueel filteren.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Jeroen Nagtegaal

Je zit denk ik al in het goede scherm. Kun je anders de link hier neer zetten? Mogelijk heeft hij hem vervaagd vanwege een kwetsbare situatie.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Barbara7913

dit is de link, de waarneming is van gisteren
http://waarneming.nl/soort/view/62?from=2011-03-28&to=2011-03-28&prov=5

aangezien het een nogal groot gebied is zou het handig zijn om te weten waar hij precies is waargenomen. hoe ik dat gister heb gedaan weet ik niet meer maar toen stonden er coordinaten achter,echter kende google maps ze niet :-\
Groetjes Barbara

Violet (en Remco)

Klik op de 'i' van info (staat voor de waarneming). Dan krijg je het kaartje te zien met de pointer op - als het goed is ingevoerd - de precieze locatie.

Groetjes,
Violet
Groetjes,
(Remco en) Violet

www.vlinderseemland.nl

Barbara7913

violet en remco bedankt, die zocht ik  :duim:
Groetjes Barbara

marcel123

Citaat van: Barbara7913 op maart 29, 2011, 16:42:19 PM
contact opnemen met de waarnemer wordt lastig want dan krijg ik de melding dat deze waarnemer geen geldig email adres heeft.
http://waarneming.nl/user/profile/13766
Deze waarneemster heeft een website en op die website is de mogelijkheid om contact met haar op te nemen. Wel een leuke waarneming die blauwborst..moet daar ook maar eens gaan kijken