Hoofdmenu

OZ... !!!

Gestart door Gert Kremer, maart 17, 2011, 10:41:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

Gert Kremer

OZ...?
Ik zie dat ook nu regelmatig de Elzenvlag wordt ingevoerd (zeldzaam ook?), moet dit eigelijk wel?
Als ik nu wil: zou ik op "bijna" elke locatie deze OZ wel kunnen invoeren, kom het overal tegen.
Is het niet beter om deze in te voeren in de tijd van Groei en Bloei?
Hoe denken jullie hierover?
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

grietaf

Gert, de Elzenvlag is op dit moment wel O, maar geen Z  ;D . Als een paddenstoel in zijn ouderdom nog goed herkenbaar is, is er volgens mij geen enkel bezwaar om hem te melden. Ik heb er alleen moeite mee als er op dingen waar je niets zinnigs meer over kunt zeggen allerlei namen geroepen worden waarvan er dan één blijft  hangen die nergens op slaat.
Ik huldig nog steeds het standpunt: beter geen naam dan een foute naam.
Wat betreft de Elzenvlag, die is in deze tijd van het jaar misschien beter zichtbaar dan in de groei- en bloeitijd. Zelf vind ik hem bijna nooit, dus als ik hem dan 's  winters zie noteer ik hem wel.
Grieta.

Melchior van Tweel

Helemaal mee eens. Wellicht is het wel een goed idee om in het opmerkingenveld iets over de ouderdom te vermelden ("oud vruchtlichaam" of zo).
Groet, Melchior
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

Gert Kremer

Helemaal mee eens.
met wie?   ;D
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Melchior van Tweel

Grieta natuurlijk. Die heeft het toch altijd aan het juiste eind.
Groet, Melchior
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

Gert Kremer

Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

grietaf


ratje

Ik ben het met jullie eens hoor, maar mensen die nieuw op het forum komen, weten dit waarschijnlijk niet.  :o

grietaf

#8
Citaat van: ratje op maart 18, 2011, 17:14:48 PM
Ik ben het met jullie eens hoor, maar mensen die nieuw op het forum komen, weten dit waarschijnlijk niet.

Het onderwerp ging oorspronkelijk over het wel of niet invoeren van de Elzenvlag, maar zoals wel vaker gebeurt zijn we een zijpad ingeslagen en hebben het inmiddels over het gebruik van de term OZ.
Voor mensen die nieuw zijn op het forum wordt de term vast wel verklaard door degene die hem gebruikt. Ook valt te overwegen om de woorden van Loes te hanteren, "oude meuk", maar dat kun je weer niet zo lekker afkorten. Bovendien zijn er regelmatig inzenders van OZ die wel degelijk al een tijdje bekend zijn op het forum. Waaschijnlijk hebben ze nog een sprankje hoop om een naam bij hun plaatje te krijgen........
Grieta.

Gert Kremer

invoeren van de Elzenvlag?

zal er over nadenken, maar de " verse " zwammen zijn veel mooier.
Het is net een verjaardag: op de dag zelfs zijn de Moorkoppen het lekkerste.  :)
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.