Hoofdmenu

Mysterybird 76

Gestart door HJDT, maart 16, 2011, 22:53:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Ik denk dat deze een makkie moet zijn. Januari WP.
Succes!!

Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Gerard Troost

Citaat van: HJDT op maart 16, 2011, 22:53:59 PM
Ik denk dat deze een makkie moet zijn

Dat dacht ik ook, maar nadat ik er gisteravond een half uur met Ies M over gediscussierd heb waren we er nog niet helemaal uit. . .
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Steven Wytema

Ah dat dénk jij!
Maar voor best wat mensen is het nog wel even puzzelen, denk ik.


Mijn eerste ingeving zonder nog het boek in te duiken zegt IJseend
Steven Wytema


Jarinka

Volgens mij heb je het goed, Steven.
De enige duikeenden met witte onderstaartdekveren zijn IJseenden en Nonnetjes. Bij Nonnetjes is de staart groter, en ze springen minder met een sprongetje.
Ik ga dus voor IJseend :)
Groeten, Jarinka Heijink

Certhia

Volgens mij heb ik deze eerder gezien kan dat?


Marc

joostheeremans

Eerste ingeving kleine alk, zie ook niet zo gauw wat het anders moet zijn.
MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

HJDT

Citaat van: Certhia op maart 17, 2011, 08:37:34 AM
Volgens mij heb ik deze eerder gezien kan dat?


Marc

Zou kunnen maar dat is dan wel al lang geleden. Ik kwam deze toevallig tegen toen ik in mijn oude foto´s aan het spitten was en twijfelde of ik hem al eens geplaatst had.

Groet Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Certhia

Citaat van: HJDT op maart 17, 2011, 10:30:13 AM
Citaat van: Certhia op maart 17, 2011, 08:37:34 AM
Volgens mij heb ik deze eerder gezien kan dat?


Marc

Zou kunnen maar dat is dan wel al lang geleden. Ik kwam deze toevallig tegen toen ik in mijn oude foto´s aan het spitten was en twijfelde of ik hem al eens geplaatst had.

Groet Michel


Volgens mij wel.  Maar dan laat ik vooralsnog mn antwoord even achterwege. :)

frankneijts

Ga mee met Kleine Alk: zo'n kort staartje met bijna even lange osdv hebben eenden niet dacht ik (en die 2-kleurige pootjes met lichte voorkant tarsi lijken me ook tamelijk typisch..)
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Gerard Troost

Citaat van: joostheeremans op maart 17, 2011, 10:03:45 AM
zie ook niet zo gauw wat het anders moet zijn.
Ik zie zelfs na een dag nog niet wat het anders moet zijn. Heb zo'n ding aan de muur hangen thuis, en het leek er vanuit dezelfde hoek verdraait veel op ;)
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

gko

Citaat van: gtroost op maart 17, 2011, 15:39:33 PM
Heb zo'n ding aan de muur hangen thuis, en het leek er vanuit dezelfde hoek verdraait veel op ;)

blijft de vraag wat zo'n ding is
met vr gr gkoopman

Gerard Troost

Citaat van: gko op maart 17, 2011, 18:31:02 PM
Citaat van: gtroost op maart 17, 2011, 15:39:33 PM
Heb zo'n ding aan de muur hangen thuis, en het leek er vanuit dezelfde hoek verdraait veel op ;)

blijft de vraag wat zo'n ding is
Een Kleine Alk
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

HJDT

Deze staat ook al een tijdje. Is er iemand die nog een gokje wil wagen?? Oplossing volgt spoedig.
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

HJDT

Tjonge, deze staat al heel lang open en ik heb nog steeds de oplossing niet gegeven. Klein Alk is inderdaad het goede antwoord. Vergeef me dat ik er geen oplossing bij doe want ik heb nog zoveel foto´s uit te zoeken en een vakantie voor te bereiden.

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.