Hoofdmenu

De Frisse Blik jarig!

Gestart door Vincent Hart, maart 12, 2011, 00:39:05 AM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Precies een jaar geleden, in de vroege ochtend van 12 maart, zag De Frisse Blik het levenslicht!

Vandaag, 344 topics, met daarin 13.428 berichten die alles bij elkaar 167.039 keer gelezen zijn later, vieren we dat we alweer een jaar bezig zijn  :)

Waar in de eerste dagen na de geboorte er nog twijfel was of zo'n forumonderdeel wel zinnig/handig/nodig was, zijn we nauwelijks meer weg te denken van het forum  ;)
"Vandaag gezien" heeft zich stevig genesteld in de top 5 van topics met de meest gelezen reacties, en in de top 10 van meest gelezen topics van het hele forum!

Aan iedereen die daaraan bijgedragen heeft, in het bijzonder de DFB'ers van het eerste uur: Enorm bedankt  :duim:

Hopelijk hebben jullie naast het per ongeluk af en toe iets leren over vogels, vooral ook veel plezier beleefd hier. Ik in elk geval wel :)
Dat we nog vele volgende verjaardagen mogen vieren ...



Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Wil

#1
Proficiat, Vincent en uit jouw cijfers blijkt dat dit topic voorziet in behoefte. :) :) :) !
Groeten, Wil Lemmens
Geleen

Maurice Elf

Gefeliciteerd en nog vele jaren  ;D
Mvg Maurice

Jarinka

Driewerf hoera, en nog een beetje!
Ongelofelijk dat het alweer een jaar geleden is. We hebben zoveel gepraat, gediscussieerd, en vooral veel geleerd. Erg leuk om oude topics door te lezen en te beseffen dat we in dat ene jaartje misschien wel een beetje zijn opgegroeid. En anders hebben we in ieder geval plezier gehad ;D Zoveel berichten en topics, in één jaar! En ondanks wat negatieve geluiden in het begin, is De Frisse Blik toch van de grond gekomen. En hoe?!
Sommigen hebben elkaar in het veld herkend, of juist afgesproken om samen te gaan vogelen. Bij de vele namen komen steeds meer gezichten :)
We hebben zelf veel ontdekt, maar natuurlijk ook veel hulp gehad van de determinatiekanonnen. Heel veel dank daarvoor, en hopelijk kunnen wij die kennis via het forum of in het veld doorgeven aan nieuwe generaties vogelaars.

Laat die oudjes maar oppassen, het nieuwe talent komt eraan ;D
Groeten, Jarinka Heijink

Guus Peterse

Citaat van: Jarinka op maart 12, 2011, 08:09:11 AMLaat die oudjes maar oppassen, het nieuwe talent komt eraan
Waar moeten we voor oppassen dan?
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

HPM

Citaat van: guusp op maart 12, 2011, 08:34:35 AM
Citaat van: Jarinka op maart 12, 2011, 08:09:11 AMLaat die oudjes maar oppassen, het nieuwe talent komt eraan
Waar moeten we voor oppassen dan?

Tasjesdieven?
Herman van der Meer

Jos Welbedacht

Dat er alweer een jaar voorbij is sinds de oprichting van DFB had ik helemaal niet in de gaten, het lijkt alsof DFB korter bestaat. Laten we zo door gaan! Dat houdt de oudjes tenminste alert voor tasjesdieven :P .
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

Margreet Kwh

Gefeliciteerd, ik vind het een leuke en leerzame rubriek!
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Jan vH

Erg leuk dat de Frisse Blik al een jaar bestaat!  :)
Jan van Harten
Validator Plantengallen

hiskodevries

Mijn felicitaties , gaat hartstikke goed hier.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Yeronimo

#10
Dankzij de DFB gaan er nog vele zeldzame soorten gevonden worden door de kennisoverdracht aan de jongelingen.
Proficiat!
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Oenanthe

Citaat van: Jarinka op maart 12, 2011, 08:09:11 AM
Driewerf hoera, en nog een beetje!


Laat die oudjes maar oppassen, het nieuwe talent komt eraan ;D

Een jaar oud al? Als je je kast een jaar niet afstoft ziet ie er helemaal niet fris meer uit ;D !

Gefeliciteerd en ga zo door!
Veel succes allemaal,

Maarten Verrips

Robertmeer

Gefelici! Met veel dank aan Hisko en Vincent!
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Stijn E.

Ook van mij natuurlijk heel veel felicitaties!
Hisko heel erg bedankt voor het idee (zeg ik goed toch?) en Vincent bedankt voor heel veel lol, gezelligheid, geweldige vogeldagen (a.k.a. excursies ;)) en het onderhouden van het forum  :blink: Ik kijk uit naar nog zo'n jaar  :duim:
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

firecrest

Gefeliciteerd!
Een mooi idee van Hisko en alles perfect geregeld door Vincent :duim:
Nog vele jaren en zeldzaamheden te gaan!

Harm058

Citaat van: Yeronimo op maart 12, 2011, 17:24:27 PM
Dankzei de DFB gaan er nog vele zeldzame soorten gevonden worden door de kennisoverdracht aan de jongelingen.
Proficiat!

En de nederlandse taal Jeroen! dankzei=dankzij ;D :P ;)

Gefeliciteerd! en nog vele jaren!
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden