Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Is de uitverkoop van de natuur begonnen?  (gelezen 1033 keer)

anneliesvanklinken

• Member
    • Shappa.nl
Is de uitverkoop van de natuur begonnen?
« Gepost op: oktober 27, 2010, 23:38:23 pm »

Vanavond op de tv het debat in de tweede kamer gevolgd,over de regeringsverklaring,van het Kabinet Rutte.
Tot mijn schrik is het nieuwe  Kabinet voornemens,om grond van Staatsbosbeheer in de  verkoop te doen.
Wat gaat dat betekenen voor de natuur,en de verdere ontwikkeling daarvan? Ik had al begrepen dat de provincie,in dit geval de provincie Gelderland,van de nieuwe Staatssecretaris,middels een brief te horen had gekregen,om met ommiddelijke ingang,te stoppen met de aankoop van gronden ten behoeven van natuurontwikkeling,maar dat nu ook Staatsbosbeheer,de grond in de verkoop moet doen(de grond van ons allen)dat was mij nog niet bekend.
Hier wilde ik toch even melding van maken.In dit geval gaat het niet om een natuurverstoring,maar maak ik mij grote zorgen,dat de natuur verstoord gaat worden. :'(

Mvg Annelies

ArjanH

• Member
Re: Is de uitverkoop van de natuur begonnen?
« Reactie #1 Gepost op: oktober 28, 2010, 19:32:51 pm »

Mijns inziens is de uitverkoop van de natuur inderdaad begonnen. Het kabinet Rutte (of Wilders, het is maar hoe je het wilt bekijken) heeft volstrekt geen belangstelling voor natuur. Tenzij er een keertje een tsunami ontstaat uiteraard.

anneliesvanklinken

• Member
    • Shappa.nl
Re: Is de uitverkoop van de natuur begonnen?
« Reactie #3 Gepost op: maart 01, 2011, 22:43:29 pm »

Beste waarnemers

Laat de kop van dit bericht morgen(in de toekomst) niet de werkelijkheid worden.Met zoveel Waarnemers ,die naar ik aanneem allemaal een hart  voor de natuur hebben,moeten wij toch een signaal kunnen geven.
Laat je STEM  niet verloren gaan.

Heel veel wijsheid morgen in het stemhokje. :duim:

Groet Annelies
Pagina's: [1]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.045 seconden met 22 queries.