Is dit een ruigpootbuizerd?

Gestart door john1965, maart 10, 2011, 10:34:14 AM

Vorige topic - Volgende topic

john1965

Ik twijfel of het een gewone buizerd is of een ruigpootbuizerd.

BramtK

Topic op onjuiste plaats en deze foto is eerder voorbij gekomen, is het niet!? Is in ieder geval eeen Ruigpootbuizerd.
Groeten,

Bram ter Keurs

joostheeremans

MvG Joost Heeremans



- Do geese see god ?-

BramtK

Ik meen me te herinneren dat deze vogel is gevangen en gemerkt.
Groeten,

Bram ter Keurs

Robert V.T

Is deze foto genomen in het hamsterreservaat bij sibbe?
Groeten,

Robert van Tiel

john1965

Ik heb deze foto nog niet geplaatst. Hij is inderdaad genomen in het hamsterresevaat in Sibbe. Bedankt voor de reacties.Kan iemand mij dan vertellen waar ik deze dan moet plaatsen, als ik iets niet weet? Ik ben een beginner en maak gebruik van boekjes, maar ik vind het moeilijk om de details te onderscheiden.

Vincent Hart

Hoi John,

Het is niet overdreven belangrijk, maar wat de eerdere posters bedoelden is dat je je vraag over (ruigpoot)buizerd nu in het subboard 'Determinatie voor gevorderden' geplaatst hebt, en dat het eigenlijk thuishoort in verschil Buizerd en Ruigpootbuizerd, waar ik het nu naar verplaatst heb. Ik zal het topic 'WAT vind je WAAR op het forum' weer eens updaten.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers


APellemans

Er zijn de laatste tijd zoveel fora op deze site dat je eerst de determinatie goed moet hebben voordat je weet waar je je vraag kunt stellen....
Alfred Pellemans


Je hebt grote vogels, kleine vogels en je hebt duiven (Bert van Ernie)

Vincent Hart

Citaat van: john1965 op maart 10, 2011, 10:34:14 AM
Ik twijfel of het een gewone buizerd is of een ruigpootbuizerd.
Bij deze determinatievraag is in elk geval duidelijk dat juist daarvoor een apart subboard is. Toch?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers