TV-tip - Proefles Vogelen!

Gestart door Vincent Hart, maart 02, 2011, 16:21:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

In het Villa Achterwerk-programma Proefles wordt elke zondag door presentator Tim een hobby onder de loep genomen, met als centrale vraag of die hobby leuk zou zijn voor de kijkers. Na volslagen kansloze hobbies als bowlen en in een gospelkoor zingen, worden de kijkers die zich niet doodverveeld hebben de afgelopen zondagen, voor hun levenslust beloond met een heuse Proefles Vogelen!

Ik weet uit enorm betrouwbare bron dat er twee zeer kundige vogelaars de presentator bijpraten over waarom vogelen zo leuk is ...  8) 
Allemaal kijken a.s. zondag 9u Nederland 3, of op Uitzending Gemist, of op de hierboven gegeven link  :duim:
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Spannend! Ben hartstikke benieuwd :)

Yes! Ik heb alle vragen van de quiz goed! Misschien krijg ik nu wel een handtekening van Tim ;D

:P "Samen met een heuse vogelaar trekt hij de natuur in op zoek naar prachtige vogels."
Sjonge, nooit geweten dat er heuse vogelaars bestaan!
Groeten, Jarinka Heijink

smoely


Jarinka

Niet vergeten! Over 10 minuten zal je nooit meer hetzelfde naar Vincent kijken!
Groeten, Jarinka Heijink

Stijn E.

Het was een programma met veel onzin, maar het stukje over voelen was erg leuk. Je hebt je goed gedragen hoor Vincent ;) Was die Zeearend echt trouwens?
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Vincent Hart

voelen = vogelen?
En nee, dat was niet de zeearend die wij gezien hebben. Met dank aan Fred Visscher voor de foto's  :)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Stijn E.

Citaat van: Vincent Hart op maart 06, 2011, 10:36:52 AM
voelen = vogelen?
En nee, dat was niet de zeearend die wij gezien hebben. Met dank aan Fred Visscher voor de foto's  :)

Klopt, mijn mobiel kent dat woord niet :P
Foto's? Dan heb ik iets gemist, want ik zag alleen een filmpje  :angel:
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Jarinka

Uitzending Gemist, vanaf 45:18. De rest van het programma zou ik niet kijken, dat is namelijk niet heel fantastisch.

Vincent, was Tim de hele tijd zo hyperactief ;D?
En heeft je nichtje de vogeltjesdans nog gemist?
Groeten, Jarinka Heijink

Maurice Elf

Dank je wel voor de link, even gekeken, erg leuk stukje!!!
Mvg Maurice

Rickschonewille

Leuk stukje! Jillis werd ook nog ondervraagd, en hebben jullie die Zeearend nou echt gezien ? Of hadden jullie gewoon afgesproken van, we zeggen dat die Zeearend daar vliegt. Maar wel een enorm slecht programma.. Pfff. Dat met die Robot Hunter alleen al...  :-X

Jarinka

Ze hebben inderdaad een Zeearend gezien, maar dat was een heel klein vlekje heel ver weg.

Villa Achterwerk is tegenwoordig blijkbaar RTL voor de jonge jeugd. Kai roept continu 'Shit!'. En ik wil niet weten hoeveel kinderen nu met een hamer op hun hand gaan slaan zodat ze een telefoonimplantaat krijgen, en dan met hun hand kunnen bellen.
Een dierenfluisteraar, die écht weet wat dieren zeggen omdat Panda (de hond) haar over twee andere honden vertelde.
Ik had de naam van dat jongetje bij 'Gesloopt' niet verstaan, en dacht dat het een meisje was (o.a. vanwege het lange haar). Dus ik was erg verbaasd dat hij gepest werd omdat hij roze kleren droeg, en hij opeens Arthur bleek te heten. "Genoeg geluld" en "Wat sta je nou erotisch te wrijven?" is ook niet echt taal voor de doelgroep.
Conclusie: vogelaars zijn de enige verstandige mensen op de wereld ;D
Zo, dat waren genoeg frustraties :P
Groeten, Jarinka Heijink

Jos Welbedacht

Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

Norman

Vincent en Gideon,

Leuk item kut. (o nee dat is een ander programma van tim.  ;) ).

Als ik jullie zo zie parkeren zou ik hem mee genomen hebben naar de Dodaarsweg, gezellige plek om te vogelen en zo.....  ;D

Gideon Vreeman

Gideon Vreeman

fkdeboer

leuk filmpke! en mooi dat Tim toch behoorlijk enthousiast is uiteindelijk!
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

Vincent Hart

@Rick: Dit was inderdaad nep (wel nadat we dankzij Toy een heel klein stipje zeearend hadden gezien idd), en op een heel andere plek. Wel grappig omdat dit de eerste take was en we het daarna een paar keer over moesten doen maar dan veel minder over the top. Hebben ze dit erin gehouden  :rolleye:
@Norman: Dit was om het een beetje spannender te maken, wel om de hoek bij de Dodaarsweg trouwens. Waar ik vertel over hoe torenvalken muizen vinden is aan het begin van de Dodaarsweg, helaas hadden we toen geen tijd meer om nog naar de grauwe gorzen te gaan. Alhoewel ik met wat we nu weten over de bewoners, wel erg benieuwd ben wat er was gebeurd als we Tim + camera op ze afgestuurd hadden  >:D
@Folkert: Tims vriendinnetje kijkt ook vogels, dus het kostte 'm weinig moeite om zich in te leven. En hij is van nature enthousiast  ;)

Leuk dat jullie het leuk vonden  :)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Citaat van: Vincent Hart op maart 06, 2011, 20:05:13 PM@Norman: Dit was om het een beetje spannender te maken, wel om de hoek bij de Dodaarsweg trouwens. Waar ik vertel over hoe torenvalken muizen vinden is aan het begin van de Dodaarsweg, helaas hadden we toen geen tijd meer om nog naar de grauwe gorzen te gaan. Alhoewel ik met wat we nu weten over de bewoners, wel erg benieuwd ben wat er was gebeurd als we Tim + camera op ze afgestuurd hadden  >:D
Dat riep ik nog heel hard tegen mijn moeder, dat Stijn en ik daar ook geweest waren :P Heeft Tim nog RPB's gezien?
Groeten, Jarinka Heijink

Gideon Vreeman

Ja dat had hij, maar of hij dat bewust meemaakte?..;)

Citaat van: Jarinka op maart 06, 2011, 20:24:25 PM
Citaat van: Vincent Hart op maart 06, 2011, 20:05:13 PM@Norman: Dit was om het een beetje spannender te maken, wel om de hoek bij de Dodaarsweg trouwens. Waar ik vertel over hoe torenvalken muizen vinden is aan het begin van de Dodaarsweg, helaas hadden we toen geen tijd meer om nog naar de grauwe gorzen te gaan. Alhoewel ik met wat we nu weten over de bewoners, wel erg benieuwd ben wat er was gebeurd als we Tim + camera op ze afgestuurd hadden  >:D
Dat riep ik nog heel hard tegen mijn moeder, dat Stijn en ik daar ook geweest waren :P Heeft Tim nog RPB's gezien?
Gideon Vreeman

frankmeer

#18
Was een leuk stukje! Ook de rest van het programma trouwens  :) , we hebben het met het hele gezin met veel plezier gekeken.

@Norman: Ik vond die Tim al zo'n bekend hoofd hebben, ik dacht al: waar ken ik hem van... ;)
Frank van der Meer

Vincent Hart

Was je vader bijna weer beter ...  ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Denro

Citaat van: Vincent Hart op maart 06, 2011, 20:05:13 PM
@Rick: Dit was inderdaad nep (wel nadat we dankzij Toy een heel klein stipje zeearend hadden gezien idd), en op een heel andere plek. Wel grappig omdat dit de eerste take was en we het daarna een paar keer over moesten doen maar dan veel minder over the top. Hebben ze dit erin gehouden  :rolleye:
@Norman: Dit was om het een beetje spannender te maken, wel om de hoek bij de Dodaarsweg trouwens. Waar ik vertel over hoe torenvalken muizen vinden is aan het begin van de Dodaarsweg, helaas hadden we toen geen tijd meer om nog naar de grauwe gorzen te gaan. Alhoewel ik met wat we nu weten over de bewoners, wel erg benieuwd ben wat er was gebeurd als we Tim + camera op ze afgestuurd hadden  >:D
@Folkert: Tims vriendinnetje kijkt ook vogels, dus het kostte 'm weinig moeite om zich in te leven. En hij is van nature enthousiast  ;)

Leuk dat jullie het leuk vonden  :)

Gideon en Vincent,

Leuk om nu eens naast tekst en een foto ook beelden van jullie te zien.

Vermakelijk stukje trouwens
:duim:
Groeten, Dennis Rensen

Mijn waarnemingen (NL):

Mijn waarnemingen (Buitenland):

stefanhageman

#21
Zijn hier de opvolgers van Nico de Haan opgestaan? (Zou een hele verbetering voor het imago zijn, en het verdiend volgens mij ook niet slecht.)  ;).  Een leuk stukje! Daar zouden ze een hele aflevering aan moeten hebben besteed. Villa achterwerk is trouwens ook niet meer wat het is geweest met de leuke programma's zoals Buurman&Buurman wat waren die twee Chinese vrouwen trouwens aan het doen met die hond?   PS: het is hobby's geen hobbies zoals in de beginpodt staat.
Stefan Hageman


Vincent Hart

Citaat van: stefanhageman op maart 06, 2011, 21:52:12 PMPS: het is hobby's geen hobbies zoals in de beginpodt staat.
;D I stand corrected ...
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Jarinka

Citaat van: stefanhageman op maart 06, 2011, 21:52:12 PMwat waren die twee Chinese vrouwen trouwens aan het doen met die hond?
Kai, die jongen, biedt zichzelf aan als Robot Hunter. De man die de hond in z'n armen gedrukt krijgt is de eigenaar van die villa, en hij had een robot in z'n kelder. Maar dat bleek geen robot te zijn, maar z'n hond die hij kwijt was. En omdat robots zulke genieën zijn die zich als alles vermommen, wil hij die hond opensnijden om te laten zien dat het een robot is.
Tja. Ik heb het hele programma gezien.
Groeten, Jarinka Heijink

petermeer

Citaat van: Vincent Hart op maart 06, 2011, 21:43:15 PM
Was je vader bijna weer beter ...  ;)
... en dan dat!

Nee hoor, Vincent.  ;D Leuk geacteerd!
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Yeronimo

Gideon en Vincent moeten zometeen nog bang worden voor paparazzi  ;D
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Alex Kwak

Wel jammer dat ik geen waarneming.nl-jasje oid gezien heb  ;)

Vincent, als je heea nog voor het nageslacht wilt bewaren, ik heb het op dvd-recorder opgenomen, dus kan er zo een dvd'tje van branden. U roept maar...
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Vincent Hart

Ja, die jas is er een beetje bij ingeschoten  :-[  Hopelijk houdt de VPRO zich aan de belofte links naar waarneming.nl/DFB te plaatsen op de site van het programma.

DVD krijgen we als het goed is van de VPRO, mocht dat fout gaan, dan hou ik me warm aanbevolen  :duim:
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

DuDe

Citaat van: Vincent Hart op maart 07, 2011, 13:42:16 PM
DVD krijgen we als het goed is van de VPRO, mocht dat fout gaan, dan hou ik me warm aanbevolen  :duim:
Nu nog iemand die zich warm aanbevolen voelt voor het nageslacht?  ;D
Vriendelijke groet van Rineke Dedding en/of Axel Duivenvoorden

(Indien niet anders gemeld betreft het Axel...)