Natuurkieswijzer Natuurmonumenten

Gestart door Erwin Reinstra, februari 23, 2011, 11:24:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

Erwin Reinstra

Voor een speciale op natuurgerelateerde onderwerpen gerichte kieswijzer voor 2 maart, met stellingen en opvattingen van de diverse partijen per provincie, zie:

http://www.natuurmonumenten.nl/content/natuurmonumenten-lanceert-natuurkieswijzer
Met vriendelijke groenten,
Erwin


KorHaan

Goed dat je het even meldt, Erwin, maar deze staat ook al in het Praat maar raak-forum.
Ik ben tot nu toe de enige die er op heeft gereageerd, vreemd genoeg, maar elke extra aandacht is meegenomen dus goed dat je het nog een keer op de kaart zet.

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo

Erwin Reinstra

CiteerGoed dat je het even meldt, Erwin, maar deze staat ook al in het Praat maar raak-forum.
Ik ben tot nu toe de enige die er op heeft gereageerd, vreemd genoeg, maar elke extra aandacht is meegenomen dus goed dat je het nog een keer op de kaart zet.
Wist niet dat het al gemeld was, excuses.
Aantal reacties zegt wellicht niet zoveel. Denk (hoop iig) dat veel mensen het ter kennisname gelezen hebben en wel de kieswijzer gebruikt hebben/ gaan gebruiken.
Met vriendelijke groenten,
Erwin


Johan Helmus

Ik kende de natuurkieswijzer al, maar naar aanleiding van dit topic heb ik de kieswijzer ook even gepost op een ander forum. Kan nooit kwaad :)
Groeten, Johan Helmus