Hoofdmenu

korstmosje

Gestart door feel4nature, september 18, 2006, 22:21:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

feel4nature

ik moet me hier toch eens in gaan verdiepen...
natuurlijk met groet, Ali.

feel4nature

en nog een......
natuurlijk met groet, Ali.

a.houter

Geen korstmos, maar een Korstzwam. Aan de onderkant kun je nog net iets zien wat op tandjes lijkt, dat kan misschien helpen.
Hier zou Dinant eigenlijk naar moeten kijken, maar die is vrij weinig aanwezig de laatste tijd.
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

feel4nature

oh tuurlijk...waar was ik met mn hoofd......
natuurlijk met groet, Ali.

a.houter

Lijkt wat op Donzige korstzwam - Cylindrobasidium laeve. Maar bij de beschrijving staat een hele reeks microscopische kenmerken, en maar weinig veldkenmerken.
;)  
@ndré
Admin. Paddestoelen
----------------------------------
Disclaimer
----------------------------------
Ondanks alle aan de samenstelling van dit bericht bestede zorg, kan ik geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele directe dan wel indirecte schade voortvloeiende uit enig gebruik van dit bericht, de opgenomen links en attachements.

This message is provided "as is" without warranty of any kind. In no event shall I be liable for any loss of profits, loss of business, loss of life, loss of use or data, interuption of business, or for indirect, special, inci

Dinant Wanningen

Hoi,

Mijn eerste gedachten was Cerocorticium confluens-Ziekenhuisboomkorst maar tandjes vondt ik wel erg vreemd in de literatuur kon ik er ook niets over vinden helaas.
Groet ,Dinant


feel4nature

ziekenhuisboomkorst ruikt toch zo?
dat deed deze niet, hij rook gewoon naar schimmel
natuurlijk met groet, Ali.

Dinant Wanningen

Hoi,

Ja inderdaad hij moet ruiken naar een schoonmaakmiddel dat vroeger veel gebruikt werdt in ziekenhiuzen als dit niet het geval is zoals je zegt dan is deze korstzwam een andere maar ik zou zo niet weten welke.
Groet ,Dinant


feel4nature

heel erg bedankt Dinant, aangezien ik alle vertrouwen in je heb gaat deze gewoon thuis in de map ufo  :D  
natuurlijk met groet, Ali.