Hoofdmenu

Wat ga je morgen doen?

Gestart door Harm058, februari 05, 2011, 18:33:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yeronimo

Citaat van: firecrest op maart 01, 2011, 19:44:27 PM
Citaat van: Harm058 op maart 01, 2011, 19:42:35 PM
Morgen lekker dagje Lauwersmeer met de bende uit Leeuwarden ;D (Geert Dijkstra en Jeroen Breidenbach) Pas maar op lars, Jeroen gaat vanaf morgen weer inlopen op je jaarlijst! :P ;)
Ten eerste schrijf je mijn naam met een hoofdletter ;), en ten tweede loop ik nog een hele hoop soorten op hem voor ;D
Dus morgen ga ik lekker niets doen :blink:

Lol Lars, ben je zo belangrijk dat we je tegenwoordig met een hoofdletter moeten typen?  :-X
In ieder geval morgen even een inhaalslag maken, moet wel lukken als Geert tenminste ook oplet :P
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Harm058

@ Yeronimo

Er komen gelukkig niet al teveel mollen voor in het lauwersmeer :P ;D ;D
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Frandalf

#32
Als het lekker weer is ga ik misschien even vogelen, ergens in de randstad...iemand een tip (makkelijk met het OV of de fiets bereikbaar, hoe dichter bij Den Haag hoe beter)? Veel roofvogels geen vereiste, wel een pre :)

Edit: besloten om naar het Westduinpark en Telpost De Vulkaan te gaan.
Yours in haste,
Frank Wasmus

http://waarneming.nl/user/view/62141

smoely

Morgen ga ik een fietstocht van 100 km maken naar het Zwin en de achterhaven van Zeebrugge.

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Robertmeer

Vanaf morgen een weekendje Limburg! :)
Hopen dat de Kortsnaveltjes wat meer zingen dan zaterdag...
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Michiel en Milka

Alvast voor zaterdag: ik ga dan 21 km lopen op het Kootwijkerzand. Prachtige omgeving. Deze keer is het voor een goed doel (sponsortocht, zie ondertekening), maar ik schrijf het hier omdat een van mijn sponsors extra geld heeft toegezegd als ik een duinpieper spot. Dat is natuurlijk snel verdiend. :angel:  (even niet in de gids kijken wanneer die duinpiepers weer terug zijn dus  :) )
Groet, Michiel

Guus Peterse

Citaat van: Michiel en Milka op maart 17, 2011, 23:13:29 PM(even niet in de gids kijken wanneer die duinpiepers weer terug zijn dus)
Had dat maar wel gedaan. Had je een andere soort kunnen voorstellen want de kans op duinpieper komende zaterdag lijkt me kleiner dan 0.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

Michiel en Milka

Citaat van: guusp op maart 17, 2011, 23:43:49 PM
Citaat van: Michiel en Milka op maart 17, 2011, 23:13:29 PM(even niet in de gids kijken wanneer die duinpiepers weer terug zijn dus)
Had dat maar wel gedaan. Had je een andere soort kunnen voorstellen want de kans op duinpieper komende zaterdag lijkt me kleiner dan 0.
De  :angel: betekent hier zoveel als ´voor het goede doel kan ik altijd zéggen dat ik er een gezien heb´, maar dat zal inderdaad onmogelijk blijken, als je in de gids controleert wanneer de duinpiepers terugkomen. Ik ga er trouwens vanuit dat mijn sponsor dat heel goed weet. Welke soort zou jij hebben voorgesteld? Heb ik toch iets om naar uit te kijken. :)
Groet, Michiel

Harm058

#39
Morgenavond weer even spreeuwen checken!

als er iemand in friesland geïnteresseerd is in deze geweldige/fantastische show van meer
dan 300.000 spreeuwen, stuur dan een PB om met mij te gaan. 
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Harm058

Morgenochtend gaat 5.15 de wekker,

Dan proberen Geert Dijkstra, Vincent Douwes en ik de Mibo te vinden in Oranjewoud!
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Suzie

T'is dan wel niet morgen, maar ik ga vanmiddag naar Ottershagen. :blink:
Suzie Kuipers, 19 jaar

Tussen de 12 en 25? JNM.NL

Theovanv

Morgen denk ik naar Rheden voor Grote Zee-eend (een, al 9 dagen) en Wageningen voor Rouwkwikstaart (eentje, maar wel al 6 dagen) en misschien nog een Waterpieper.
Theo van Veenendaal

Jan vH

Waarschijnlijk ga ik morgenochtend vogels kijken tussen Eemnes en Eemdijk. Ik hoop op Zwartkopmeeuw (zou een nieuwe soort voor mij zijn), Slechtvalk (nieuwe regio- en jaarsoort), Bontbekplevier (jaarsoort) en Zomertaling (jaarsoort). Met veel geluk zou ik ook nog Fraters en/of IJsgorzen kunnen zien, maar dat gaat denk ik lastig worden. Frater zou nieuwe regiosoort zijn, IJsgors een helemaal nieuwe soort voor mij. Misschien daarna nog naar de Huizerpier, voor Cetti's Zanger.
Jan van Harten
Validator Plantengallen

GijsB

Morgen gewoon naar school maar donderdag vrij dus als het weer niet al te erg is ga ik op de fiets naar het lauwersmeer om van de zeearend, steppekievit en alle andere leuk soorten te genieten.
Gijs

smoely

Morgen ga na mijn examen richting zee met de fiets. Hopelijk blijft de ijseend nog een dagje zitten.

Adri Clements

Citaat van: Michiel en Milka op maart 18, 2011, 21:37:31 PM
Citaat van: guusp op maart 17, 2011, 23:43:49 PM
Citaat van: Michiel en Milka op maart 17, 2011, 23:13:29 PM(even niet in de gids kijken wanneer die duinpiepers weer terug zijn dus)
Had dat maar wel gedaan. Had je een andere soort kunnen voorstellen want de kans op duinpieper komende zaterdag lijkt me kleiner dan 0.
De  :angel: betekent hier zoveel als ´voor het goede doel kan ik altijd zéggen dat ik er een gezien heb´, maar dat zal inderdaad onmogelijk blijken, als je in de gids controleert wanneer de duinpiepers terugkomen. Ik ga er trouwens vanuit dat mijn sponsor dat heel goed weet. Welke soort zou jij hebben voorgesteld? Heb ik toch iets om naar uit te kijken. :)

Klapekster, Beflijster
Groeten, Adri Clements
Telpost Schor van Sint-Annaland
Mijn waarnemingen + Foto's

firecrest

Morgen weer eens een paar uurtjes op een duintop staan.
Maar dan wel DE duintop van Parnassia ;D

Jan vH

Ik ga morgen ook trektellen. Ik twijfel alleen wel over de plek: ik kan op de Veluwe gaan tellen, of langs de randmeren. Heeft iemand een idee wat met de voorspelde wind (ZZO) de beste plek is?
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Robert V.T

Morgen moet ik redelijk vroeg hockeyen dus kan ik maar van 7.00 to 9.00 uur trektellen, waarschijnlijk gewoon bij een paadje wat langs ons huis loopt waar ik een geschikte plek heb gevonden met goed uitzicht.
Groeten,

Robert van Tiel

firecrest

Citaat van: Jan vH op april 01, 2011, 18:39:16 PM
Ik ga morgen ook trektellen. Ik twijfel alleen wel over de plek: ik kan op de Veluwe gaan tellen, of langs de randmeren. Heeft iemand een idee wat met de voorspelde wind (ZZO) de beste plek is?
Een plek met overzicht en waar je wat hoger staat. Zuidelijke wind geeft in het voorjaar altijd hoge trek.
Succes in ieder geval ;)

Yeronimo

Morgen ook naar de Korhoenders. Kijken of ze ondanks de bewolking ook willen baltsen.
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Jarinka

Morgen = vandaag.
Vandaag = laatste dag van de toetsweek :) Ik heb nu alleen biologie, en daarna vrij! Dat wordt een middagje Eempolders. Kijken of de Fraters daar nog zitten, en verder als doelsoorten een hoop steltjes.
Groeten, Jarinka Heijink

firecrest

Ochtendje trektellen op Parnassia morgen  :blink:

colossus

Morgen is een beetje afhankelijk van vandaag.

Over goed anderhalf uur met twee mensen afgesproken. We gaan Beflijster en Mibo doen.
Heel wat, want een van de jongens die meefietst staat bijna bovenaan in de toplijst soorten van zowel waarneming.nl als observado.org. Daar staat mijn lijst bij in de schaduw en het geeft toch flink meer kans dat je een van de twee soorten ziet, of zo niet dan wel ander bijzonder gevogelte! :P

Als we de Beflijster niet zien zoek ik morgen verder. Ik hoop dan in elk geval tips te hebben opgedaan het beest te vinden. :blink:
Vriendelijke groeten,
Kees Kuijper

colossus

Mibo niet gevonden, Beflijster wel :lol:
Kees
Vriendelijke groeten,
Kees Kuijper

Gideon Vreeman

Morgen trektellen, hopende op een paar leuke voorjaarssoorten! ;D
Gideon Vreeman

Stijn E.

Citaat van: Gideon Vreeman op april 14, 2011, 10:40:23 AM
Morgen trektellen, hopende op een paar leuke voorjaarssoorten! ;D

Hoop het voor jullie en de telpost! Het is balen dat de kapper zaterdag komt en mijn vader dus niet kan rijden, anders konden we nog iets bedenken wellicht... Fietsen is om die tijd een beetje lastig namelijk :P

In elk geval hopelijk tot volgende week zaterdag dan ;)
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Yeronimo

Morgen naar de SOVON vogelaarsdag voor Jongeren in Ubbergen. Wie gaan er nog meer? :)
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Stijn E.

Citaat van: Yeronimo op april 14, 2011, 17:30:08 PM
Morgen naar de SOVON vogelaarsdag voor Jongeren in Ubbergen. Wie gaan er nog meer? :)

Ik wilde graag gaan, maar helaas hadden/hebben mijn ouders andere plannen :( Bovendien heb ik wel even een weekend om uit te slapen nodig, na o.a. korhoenka :P

Veel plezier in elk geval!
Hartelijke groet, Stijn
      Blog