Hoofdmenu

Wat ga je morgen doen?

Gestart door Harm058, februari 05, 2011, 18:33:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Harm058

Dit topic is bedoeld voor wat je vogelplanning is voor de volgende dag...


Ik ga morgen met Jeroen Breidenbach en Geert Dijkstra(broer) op zoek naar velduilen en meer....

We gaan deze gebieden afzoeken en hopen natuurlijk op veel vogels!

http://waarneming.nl/gebied/info/13363

http://waarneming.nl/gebied/info/43268
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Wouter van der Ham

Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Jarinka

Citaat van: wouteren3 op februari 06, 2011, 16:51:48 PM
Morgen ga ik naar school ;)
Ik ook. Maar aangezien ik drie tussenuren heb, ga ik waarschijnlijk ook nog naar Hooglandsedijk om te kijken of de IJsvogels zich laten zien :)
Groeten, Jarinka Heijink

Rein Genuït

Citaat van: wouteren3 op februari 06, 2011, 16:51:48 PM
Morgen ga ik naar school ;)

En als je vroeg genoeg vrij bent  :)  naar de Klinkenbergerplas voor de Kuifduiker want die zit er weer  :duim:
Coming soon! Something profound and Interesting in this space! Stay tuned!

Groet, Rein

Kijk ook eens op mijn blog

https://keeponbirding.blogspot.nl

of naar mijn foto's

https://www.flickr.com/photos/reinder_genuit/

Wouter van der Ham

Citaat van: rlhgenuit op februari 06, 2011, 19:59:51 PM
Citaat van: wouteren3 op februari 06, 2011, 16:51:48 PM
Morgen ga ik naar school ;)

En als je vroeg genoeg vrij bent  :)  naar de Klinkenbergerplas voor de Kuifduiker want die zit er weer  :duim:
Ik ben 10 over 2 uit, half 3 thuis, weinig huiswerk, ja zou wel kunnen.
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Rein Genuït

Citaat van: wouteren3 op februari 06, 2011, 20:42:22 PM
Citaat van: rlhgenuit op februari 06, 2011, 19:59:51 PM
Citaat van: wouteren3 op februari 06, 2011, 16:51:48 PM
Morgen ga ik naar school ;)

En als je vroeg genoeg vrij bent  :)  naar de Klinkenbergerplas voor de Kuifduiker want die zit er weer  :duim:
Ik ben 10 over 2 uit, half 3 thuis, weinig huiswerk, ja zou wel kunnen.

Als je veel huiswerk hebt mag je natuurlijk niet he  ;D
Coming soon! Something profound and Interesting in this space! Stay tuned!

Groet, Rein

Kijk ook eens op mijn blog

https://keeponbirding.blogspot.nl

of naar mijn foto's

https://www.flickr.com/photos/reinder_genuit/

CeesvanDijk

Morgen naar Wassenaar, maar ja deze twee wildebrassen gaan mee dus waarschijnlijk geen kans om vogels te kijken.

firecrest

Leuk topic. Motiveerd hopelijk om meer het veld in te gaan...
Morgen de Flevo in, Grauwe Gors e.d.

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Rickschonewille


Jos Welbedacht

Misschien ga ik morgen even Meeuwen kijken bij de Hoornse Plas, Groningen. Heb al lang geen Pont of Geelpoot gezien.
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

Harm058

Morgen in lauwersoog-haven de Middelste zaagbek even binnentikken :)  en dan de roodhals bij anjum en naar de 2 kraanvogels in het 80-bunder!
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Theovanv

Als ik op tijd mn bed uit kan komen een expeditie met OV naar Zeeland: Stellendam/Brouwersdam/Flouwers en Weversinlaag e.o.
Theo van Veenendaal

frankw


Rikstar

die helpen niet altijd ;) zegt iemand die vanochtend zijn wekker om 7 uur had gezet en er pas 9 uur uitkwam ;)  (al zet ik 3 wekker)

Citaat van: frankw op februari 25, 2011, 08:48:44 AM
Dan zet je een wekker... :rolleye:
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

smoely

Morgenvroeg ga ik die grote trap nog eens proberen. Hopelijk dip ik hem geen 2de keer.

Rickschonewille

Citaat van: smoely op februari 25, 2011, 16:38:32 PM
Morgenvroeg ga ik die grote trap nog eens proberen. Hopelijk dip ik hem geen 2de keer.

Ik heb em vandaag gedipt... 2 uur rijden om dan op mijn mobiel te zien dat hij een uur geleden opgevlogen is. En als die rot mist er niet was, dan waren we om 6 uur vertrokken en zouden we er om 8 uur staan. Maar we wilden geen ongelukken krijgen dus waren we om 9 uur vertrokken... Ik word gek van dat pest beest  >:(

Harm058

#17
Vandaag een heerlijk dagje gehad! geen roodhals ,helaas...maar wel een ruigpoot,bonte kraai, geelgors,kraanvogel en 2 raven :duim:
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Norman

Citaat van: Rickschonewille op februari 25, 2011, 18:10:20 PM
Citaat van: smoely op februari 25, 2011, 16:38:32 PM
Morgenvroeg ga ik die grote trap nog eens proberen. Hopelijk dip ik hem geen 2de keer.

Ik heb em vandaag gedipt... 2 uur rijden om dan op mijn mobiel te zien dat hij een uur geleden opgevlogen is. En als die rot mist er niet was, dan waren we om 6 uur vertrokken en zouden we er om 8 uur staan. Maar we wilden geen ongelukken krijgen dus waren we om 9 uur vertrokken... Ik word gek van dat pest beest  >:(

Geniet van de andere vogels die je wel hebt gezien. Het is maar een overmaatse kip hoor z'n trap. In Hongarije struikelen ze erover.
Het lijt nu net of je een rotdag hebt gehad. Terwijl buiten in de natuur zijn zo mooi kan zijn. Geniet van de eerste homakerij van de diverse vogels, etc, etc.....

Rickschonewille

Citaat van: Norman op februari 25, 2011, 19:33:18 PM
Citaat van: Rickschonewille op februari 25, 2011, 18:10:20 PM
Citaat van: smoely op februari 25, 2011, 16:38:32 PM
Morgenvroeg ga ik die grote trap nog eens proberen. Hopelijk dip ik hem geen 2de keer.

Ik heb em vandaag gedipt... 2 uur rijden om dan op mijn mobiel te zien dat hij een uur geleden opgevlogen is. En als die rot mist er niet was, dan waren we om 6 uur vertrokken en zouden we er om 8 uur staan. Maar we wilden geen ongelukken krijgen dus waren we om 9 uur vertrokken... Ik word gek van dat pest beest  >:(

Geniet van de andere vogels die je wel hebt gezien. Het is maar een overmaatse kip hoor z'n trap. In Hongarije struikelen ze erover.
Het lijt nu net of je een rotdag hebt gehad. Terwijl buiten in de natuur zijn zo mooi kan zijn. Geniet van de eerste homakerij van de diverse vogels, etc, etc.....

Maak je daar maar geen zorgen over hoor, genieten doe ik zeker! Ook van de meest simpele dingetjes en bijv. de eerste Huiszwaluwen, Boerenzwaluwen, Kleine Karekieten, Rietzangers , zomertalingen, elke avond vogelen in de zomer in mijn eigen gebiedje ( Het Zaanse Rietveld ) en natuurlijk nog tig andere dingen.. Je doet nu alsof ik nooit geniet in de natuur ofzo, dat is zeker niet zo. Als ik niet van de natuur geniet zou ik ook niet op deze hobby gekomen zijn en over een jaar Bos- en Natuurbeheer gaan doen. Ik zeg alleen tegen Simon dat ik hem vandaag hebt gedipt, en dat ik het een rot beest vind :P En twitchen vind ik ook gewoon leuk, net als vele andere hier op het forum..

Lonnie Bregman

Citaat van: Rickschonewille op februari 25, 2011, 20:02:16 PM
En twitchen vind ik ook gewoon leuk, net als vele andere hier op het forum..

Maar dan moet het wel lukken natuurlijk. ;)
Groeten, Lonnie Bregman

Norman

Citaat van: Rickschonewille op februari 25, 2011, 20:02:16 PM
Citaat van: Norman op februari 25, 2011, 19:33:18 PM
Citaat van: Rickschonewille op februari 25, 2011, 18:10:20 PM
Citaat van: smoely op februari 25, 2011, 16:38:32 PM
Morgenvroeg ga ik die grote trap nog eens proberen. Hopelijk dip ik hem geen 2de keer.

Ik heb em vandaag gedipt... 2 uur rijden om dan op mijn mobiel te zien dat hij een uur geleden opgevlogen is. En als die rot mist er niet was, dan waren we om 6 uur vertrokken en zouden we er om 8 uur staan. Maar we wilden geen ongelukken krijgen dus waren we om 9 uur vertrokken... Ik word gek van dat pest beest  >:(

Geniet van de andere vogels die je wel hebt gezien. Het is maar een overmaatse kip hoor z'n trap. In Hongarije struikelen ze erover.
Het lijt nu net of je een rotdag hebt gehad. Terwijl buiten in de natuur zijn zo mooi kan zijn. Geniet van de eerste homakerij van de diverse vogels, etc, etc.....

Maak je daar maar geen zorgen over hoor, genieten doe ik zeker! Ook van de meest simpele dingetjes en bijv. de eerste Huiszwaluwen, Boerenzwaluwen, Kleine Karekieten, Rietzangers , zomertalingen, elke avond vogelen in de zomer in mijn eigen gebiedje ( Het Zaanse Rietveld ) en natuurlijk nog tig andere dingen.. Je doet nu alsof ik nooit geniet in de natuur ofzo, dat is zeker niet zo. Als ik niet van de natuur geniet zou ik ook niet op deze hobby gekomen zijn en over een jaar Bos- en Natuurbeheer gaan doen. Ik zeg alleen tegen Simon dat ik hem vandaag hebt gedipt, en dat ik het een rot beest vind :P En twitchen vind ik ook gewoon leuk, net als vele andere hier op het forum..

Gelukkig!!   :duim: 

Rickschonewille

Citaat van: lonnie20 op februari 25, 2011, 20:09:49 PM
Citaat van: Rickschonewille op februari 25, 2011, 20:02:16 PM
En twitchen vind ik ook gewoon leuk, net als vele andere hier op het forum..

Maar dan moet het wel lukken natuurlijk. ;)

Dat is wel de bedoeling idd :P

Robert V.T

#23
Morgen naar de kuifleeuweriken bij Venlo, daarna door naar Planken-Wambuis voor raven en misschien nog bij een ander gebied kijken. Hopelijk wordt het niet al te slecht weer. :-\
Groeten,

Robert van Tiel

Robertmeer

Wij gaan morgen naar de Pestvogels van Wijk bij Duurstede. Hopelijk blijven ze nog even zitten.
Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Theovanv

Citaat van: Rikstar op februari 25, 2011, 10:50:42 AM
die helpen niet altijd ;) zegt iemand die vanochtend zijn wekker om 7 uur had gezet en er pas 9 uur uitkwam ;)  (al zet ik 3 wekker)

Citaat van: frankw op februari 25, 2011, 08:48:44 AM
Dan zet je een wekker... :rolleye:
Jij snapt het :P Maar het was gelukt hoor ;) Zeeland was leuk, alleen je hebt altijd te weinig tijd en te veel plekken om allemaal naartoe te fietsen :P
Theo van Veenendaal

Harm058

#26
Morgen lekker dagje Lauwersmeer met de bende uit Leeuwarden ;D (Geert Dijkstra en Jeroen Breidenbach) Pas maar op Lars, Jeroen gaat vanaf morgen weer inlopen op je jaarlijst! :P ;)
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


firecrest

Citaat van: Harm058 op maart 01, 2011, 19:42:35 PM
Morgen lekker dagje Lauwersmeer met de bende uit Leeuwarden ;D (Geert Dijkstra en Jeroen Breidenbach) Pas maar op lars, Jeroen gaat vanaf morgen weer inlopen op je jaarlijst! :P ;)
Ten eerste schrijf je mijn naam met een hoofdletter ;), en ten tweede loop ik nog een hele hoop soorten op hem voor ;D
Dus morgen ga ik lekker niets doen :blink:

Theovanv

Ik wil morgen twee twitches doen na college, voor de jaarlijst. De Kuifleeuwerik in Venlo en de Europese Kanarie in Rijkevoort. Die laatst heb ik ook nog nooit mooi gezien. Die Kuifleeuweriken zullen er nog wel zitten, maar die Eurokan is gister en vandaag nog niet gemeld.
Theo van Veenendaal

Harm058

oke Lars ;)  Geniet lekker van het niets doen! :P
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden