Hoofdmenu

Wat ga je morgen doen?

Gestart door Harm058, februari 05, 2011, 18:33:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

GijsB

Morgen naar lauwersoog en langs de pestvogel hier in de buurt :D
Mijn vogeljaar kan weer beginnen  ;D
Gijs

Theovanv

beetje vogelen in de buurt als het niet teveel regent, altijd leuk om weer met een nieuwe jaarlijst te beginnen! Vandaag al wandeling in de buurt gemaakt als aftrap van het nieuwe vogeljaar ;)
Theo van Veenendaal

Folkert Jan

Citaat van: dralion13 op januari 01, 2012, 23:53:39 PM
Morgen naar lauwersoog en langs de pestvogel hier in de buurt :D
Mijn vogeljaar kan weer beginnen  ;D

Aah! ik wil morgen ff langs die pestvogel! ben benieuwd of je hem vind!
Lauwersoog was leuk gister!!
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Theovanv

#453
Morgen wil ik naar Zeeland, goede start van de jaarlijst maken en hopelijk nog nieuwe soorten als Kleine Burgemeester of Drieteenmeeuw. Ik hoop ook dat die Kraanvogel op Schouwen er nog zit, nog nooit eentje aan de grond gezien en goede jaarsoort! Plan is om langs Stellendam, Brouwersdam, paar plekken Schouwen Duiveland en op het eind langs Oosterscheldekering, Colijnsplaat en Veerse meer, maar weet niet of het allemaal gaat lukken, want het is zo vroeg donker deze tijd.
Theo van Veenendaal

Maarten Sluijter

Citaat van: Theovanv op januari 03, 2012, 22:00:16 PM
Morgen wil ik naar Zeeland, goede start van de jaarlijst maken en hopelijk nog nieuwe soorten als Kleine Burgemeester of Drieteenmeeuw. Ik hoop ook dat die Kraanvogel op Schouwen er nog zit, nog nooit eentje aan de grond gezien en goede jaarsoort! Plan is om langs Stellendam, Brouwersdam, paar plekken Schouwen Duiveland en op het eind langs Oosterscheldekering, Colijnsplaat en Veerse meer, maar weet niet of het allemaal gaat lukken, want het is zo vroeg donker deze tijd.

Als je je goed voorbereidt kun je 'makkelijk' zo'n 80 soorten scoren.. ik had op 1 januari alleen al op Schouwen 87 soorten!
.

Theovanv

Citaat van: Maarten Sluijter op januari 03, 2012, 22:18:25 PM
Citaat van: Theovanv op januari 03, 2012, 22:00:16 PM
Morgen wil ik naar Zeeland, goede start van de jaarlijst maken en hopelijk nog nieuwe soorten als Kleine Burgemeester of Drieteenmeeuw. Ik hoop ook dat die Kraanvogel op Schouwen er nog zit, nog nooit eentje aan de grond gezien en goede jaarsoort! Plan is om langs Stellendam, Brouwersdam, paar plekken Schouwen Duiveland en op het eind langs Oosterscheldekering, Colijnsplaat en Veerse meer, maar weet niet of het allemaal gaat lukken, want het is zo vroeg donker deze tijd.

Als je je goed voorbereidt kun je 'makkelijk' zo'n 80 soorten scoren.. ik had op 1 januari alleen al op Schouwen 87 soorten!
Ik heb de halve avond research zitten doen waar wat zit, hoe lang, hoeveel, naar welke plekken ik het beste kan gaan om soorten te combineren, dus aan de voorbereiding zal het hopelijk niet liggen ;) Ik zit al wel op 50 soorten, dus de algemenere soorten heb ik al. Maar 87 soorten na 1 dag Schouwen is indrukwekkend! Ik hoop dat ik morgen ook veel soorten ga zien. Die Kraanvogel vlakbij jou huis staat ook hoog op het wensenlijstje :)
Theo van Veenendaal

Maarten Sluijter

Citaat van: Theovanv op januari 03, 2012, 22:24:21 PM
Citaat van: Maarten Sluijter op januari 03, 2012, 22:18:25 PM
Citaat van: Theovanv op januari 03, 2012, 22:00:16 PM
Morgen wil ik naar Zeeland, goede start van de jaarlijst maken en hopelijk nog nieuwe soorten als Kleine Burgemeester of Drieteenmeeuw. Ik hoop ook dat die Kraanvogel op Schouwen er nog zit, nog nooit eentje aan de grond gezien en goede jaarsoort! Plan is om langs Stellendam, Brouwersdam, paar plekken Schouwen Duiveland en op het eind langs Oosterscheldekering, Colijnsplaat en Veerse meer, maar weet niet of het allemaal gaat lukken, want het is zo vroeg donker deze tijd.

Als je je goed voorbereidt kun je 'makkelijk' zo'n 80 soorten scoren.. ik had op 1 januari alleen al op Schouwen 87 soorten!
Ik heb de halve avond research zitten doen waar wat zit, hoe lang, hoeveel, naar welke plekken ik het beste kan gaan om soorten te combineren, dus aan de voorbereiding zal het hopelijk niet liggen ;) Ik zit al wel op 50 soorten, dus de algemenere soorten heb ik al. Maar 87 soorten na 1 dag Schouwen is indrukwekkend! Ik hoop dat ik morgen ook veel soorten ga zien. Die Kraanvogel vlakbij jou huis staat ook hoog op het wensenlijstje :)

De Kraanvogel zat vanmiddag nog bij het maïsveldje, als je er niet veel tijd aan wilt besteden kun je 'm ook vanaf de provinciale weg (N57) uit rijdende auto zien als je geluk hebt  ;), soms zit hij ook in de andere delen van de polder.
.

Theovanv

#457
Citaat van: Maarten Sluijter op januari 03, 2012, 22:49:08 PM
Citaat van: Theovanv op januari 03, 2012, 22:24:21 PM
Citaat van: Maarten Sluijter op januari 03, 2012, 22:18:25 PM
Citaat van: Theovanv op januari 03, 2012, 22:00:16 PM
Morgen wil ik naar Zeeland, goede start van de jaarlijst maken en hopelijk nog nieuwe soorten als Kleine Burgemeester of Drieteenmeeuw. Ik hoop ook dat die Kraanvogel op Schouwen er nog zit, nog nooit eentje aan de grond gezien en goede jaarsoort! Plan is om langs Stellendam, Brouwersdam, paar plekken Schouwen Duiveland en op het eind langs Oosterscheldekering, Colijnsplaat en Veerse meer, maar weet niet of het allemaal gaat lukken, want het is zo vroeg donker deze tijd.

Als je je goed voorbereidt kun je 'makkelijk' zo'n 80 soorten scoren.. ik had op 1 januari alleen al op Schouwen 87 soorten!
Ik heb de halve avond research zitten doen waar wat zit, hoe lang, hoeveel, naar welke plekken ik het beste kan gaan om soorten te combineren, dus aan de voorbereiding zal het hopelijk niet liggen ;) Ik zit al wel op 50 soorten, dus de algemenere soorten heb ik al. Maar 87 soorten na 1 dag Schouwen is indrukwekkend! Ik hoop dat ik morgen ook veel soorten ga zien. Die Kraanvogel vlakbij jou huis staat ook hoog op het wensenlijstje :)

De Kraanvogel zat vanmiddag nog bij het maïsveldje, als je er niet veel tijd aan wilt besteden kun je 'm ook vanaf de provinciale weg (N57) uit rijdende auto zien als je geluk hebt  ;), soms zit hij ook in de andere delen van de polder.
Ok, dank je ;) Ik zie net dat ie er al een maand zit, wist niet dat het al zo lang was.
Theo van Veenendaal

Yeronimo

Morgen naar Ameland om Burries te zoeken  ;D
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Folkert Jan

Citaat van: Yeronimo op januari 17, 2012, 23:49:04 PM
Morgen naar Ameland om Burries te zoeken  ;D

Als je nou zaterdag zou gaan hadden we samen kunnen zoeken!  :duim:
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Yeronimo

Citaat van: rnbflavour op januari 18, 2012, 08:16:45 AM
Citaat van: Yeronimo op januari 17, 2012, 23:49:04 PM
Morgen naar Ameland om Burries te zoeken  ;D

Als je nou zaterdag zou gaan hadden we samen kunnen zoeken!  :duim:

In het weekend ben ik helaas vooral in Noord-Holland. Hierdoor moet ik doordeweeks de eiland bezoeken als ik daar tijd voor heb. Lijkt me wel leuk keer samen met je te vogelen, daar zeker niet van  :duim:
Ik hoop dat je net zo een leuke dag zaterdag heb als ik gisteren had (Topic: Vandaag gezien).
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

GijsB

Ach Jeroen, als je een kamer hebt in Leeuwarden is er  toch helemaal geen probleem, gewoon een keertje een weekend in Friesland blijven om te vogelen. Ik zie het probleem niet
Gijs

Yeronimo

Citaat van: dralion13 op januari 19, 2012, 01:30:17 AM
Ach Jeroen, als je een kamer hebt in Leeuwarden is er  toch helemaal geen probleem, gewoon een keertje een weekend in Friesland blijven om te vogelen. Ik zie het probleem niet

Helaas heb ik ook verplichtingen en vrienden die af en toe willen dat ik langs kom in de Zaanstreek. Hierdoor ben ik eigenlijk elk weekend zo goed als thuis. Maar wellicht dat het een beetje veranderd vanaf februari gezien ik dan stage heb in Leeuwarden. Mijn stageopdracht is geweldig, een nul-meting doen in het Leeuwarderbos (waar mijn trektelpost ook al zit). Hierdoor moet ik alle flora en fauna op naam brengen in het Leeuwarderbos.
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Yeronimo op januari 19, 2012, 10:23:24 AM
Mijn stageopdracht is geweldig, een nul-meting doen in het Leeuwarderbos (waar mijn trektelpost ook al zit). Hierdoor moet ik alle flora en fauna op naam brengen in het Leeuwarderbos.

Zoiets is geweldig -> een studie doen die ondertussen gewoon je hobby is!!! Wie weet rolt er straks ook een betaalde baan uit!

Ik moet morgen en overmorgen voor mijn werk weer in de buurt van Roermond zijn. Denk dat ik in de beschikbare uurtjes weer op zoek ga naar de Limburgse Zeearend. Die had ik een poosje terug kortstondig al even gezien maar de foto was totaal mislukt. Wie weet lukt het me deze keer om hem op de plaat te krijgen. (En zo niet pech gehad en niets aan het handje; het is sowieso leuk vogelen en natuurgenieten daar bij die plassen).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Yeronimo

Citaat van: Bart van Hoogstraten op februari 22, 2012, 15:56:14 PM
Citaat van: Yeronimo op januari 19, 2012, 10:23:24 AM
Mijn stageopdracht is geweldig, een nul-meting doen in het Leeuwarderbos (waar mijn trektelpost ook al zit). Hierdoor moet ik alle flora en fauna op naam brengen in het Leeuwarderbos.

Zoiets is geweldig -> een studie doen die ondertussen gewoon je hobby is!!! Wie weet rolt er straks ook een betaalde baan uit!

Ik geniet volop van de mogelijkheden die ik op dit moment heb zoals de beschikbaarheid van apparatuur en literatuur. Al is het best pittig om kortschildkevers bijvoorbeeld precies te determineren. Nu heb ik een leuke larf van een libel die ik ga proberen op naam te brengen (al ben ik bang dat ik beter kan wachten tot ze echt vliegen, bespaard veel moeite).
Wel al 58 diersoorten gevonden (trektellen meegerekend  ;D) en 12 plantensoorten + paddenstoelen. Van drie diersoorten de eerste foto's geleverd van database waarneming.nl :)
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Jan Mudde

Trektellen op Lührs, Bergschenhoek

Morgenochtend ben ik van 07:00 tot 09:30 te vinden op de nieuwe trektelpost van Natuur- en Vogelwacht Rotta in het Hoge Bergse Bos te Bergschenhoek. http://g.co/maps/acacx . De naam van de telpost is Lührs, naar de naam van de "heuveltop". Het gaat om hoogste punt in de wijde omgeving gelegen op de voormalige puin- en bouwafvalstort waarop het Hoge Bergse Bos is aangelegd het steekt ca 25-30 m. boven de omgeving uit. Tijdens Eero Birdwatch levert deze plek altijd wel wat leuke dingen  op, vooral in regionaal perspectief. Het is de bedoeling de post op zoveel mogelijk dagen in 2012 bezet te krijgen. De aanwezigheid van de Zevenhuizerplas en de Eendragstpolder in het oosten en noord-oosten, de grote stad Rotterdam ten zuiden en de rivier de Rotte aan de gehele oostkant (van Noord naar Zuid) lijkt in de herfst voor een locale stuwing te zorgen. Ik ben benieuwd wat er dit voorjaar en herfst uit gaat rollen. In ieder geval afgelopen dinsdag Kraanvogels.
Ieder die mee wil tellen is van harte welkom. Telkens wanner ik ga zal ik dat hier melden en ook op http://www.rotta-natuur.nl/component/option,com_frontpage/Itemid,1/ en https://www.facebook.com/groups/383452185016915/ de kersverse Facebook page van Natuur- en Vogelwacht Rotta.
Ik hoop jullie morgen of later in het jaar te ontmoeten op de trektelpost of elders in het werkgebied van Rotta.

Jan Mudde,  jan.mudde(ed)gmail.com (ed) natuurlijk vervangen door @
Jan Mudde

"Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo" (Ovidius)

Favoriete soortgroepen; Korstmossen, Nachtvlinders, Vogels en verder eigenlijk zeer breed natuurgeïnteresseerd. https://waarneming.nl/users/50310/observations/?advanced=on

Maarten Sluijter

Citaat van: Jan Mudde op maart 10, 2012, 15:08:50 PM
Trektellen op Lührs, Bergschenhoek

Morgenochtend ben ik van 07:00 tot 09:30 te vinden op de nieuwe trektelpost van Natuur- en Vogelwacht Rotta in het Hoge Bergse Bos te Bergschenhoek. http://g.co/maps/acacx . De naam van de telpost is Lührs, naar de naam van de "heuveltop". Het gaat om hoogste punt in de wijde omgeving gelegen op de voormalige puin- en bouwafvalstort waarop het Hoge Bergse Bos is aangelegd het steekt ca 25-30 m. boven de omgeving uit. Tijdens Eero Birdwatch levert deze plek altijd wel wat leuke dingen  op, vooral in regionaal perspectief. Het is de bedoeling de post op zoveel mogelijk dagen in 2012 bezet te krijgen. De aanwezigheid van de Zevenhuizerplas en de Eendragstpolder in het oosten en noord-oosten, de grote stad Rotterdam ten zuiden en de rivier de Rotte aan de gehele oostkant (van Noord naar Zuid) lijkt in de herfst voor een locale stuwing te zorgen. Ik ben benieuwd wat er dit voorjaar en herfst uit gaat rollen. In ieder geval afgelopen dinsdag Kraanvogels.
Ieder die mee wil tellen is van harte welkom. Telkens wanner ik ga zal ik dat hier melden en ook op http://www.rotta-natuur.nl/component/option,com_frontpage/Itemid,1/ en https://www.facebook.com/groups/383452185016915/ de kersverse Facebook page van Natuur- en Vogelwacht Rotta.
Ik hoop jullie morgen of later in het jaar te ontmoeten op de trektelpost of elders in het werkgebied van Rotta.

Jan Mudde,  jan.mudde(ed)gmail.com (ed) natuurlijk vervangen door @

Leuk!
Hebben jullie je telpost al aangevraagd op trektellen.nl ?
.

willemxd

ik ga morgen naar waterzuivering, hoop dat ik de grote gele kwik en ijsvogel vindt, en een overvliegende rode wouw :blink:

Jan Mudde

Citaat van: Maarten Sluijter op maart 10, 2012, 16:11:02 PM
Citaat van: Jan Mudde op maart 10, 2012, 15:08:50 PM
Trektellen op Lührs, Bergschenhoek

Morgenochtend ben ik van 07:00 tot 09:30 te vinden op de nieuwe trektelpost van Natuur- en Vogelwacht Rotta in het Hoge Bergse Bos te Bergschenhoek. http://g.co/maps/acacx . De naam van de telpost is Lührs, naar de naam van de "heuveltop". Het gaat om hoogste punt in de wijde omgeving gelegen op de voormalige puin- en bouwafvalstort waarop het Hoge Bergse Bos is aangelegd het steekt ca 25-30 m. boven de omgeving uit. Tijdens Eero Birdwatch levert deze plek altijd wel wat leuke dingen  op, vooral in regionaal perspectief. Het is de bedoeling de post op zoveel mogelijk dagen in 2012 bezet te krijgen. De aanwezigheid van de Zevenhuizerplas en de Eendragstpolder in het oosten en noord-oosten, de grote stad Rotterdam ten zuiden en de rivier de Rotte aan de gehele oostkant (van Noord naar Zuid) lijkt in de herfst voor een locale stuwing te zorgen. Ik ben benieuwd wat er dit voorjaar en herfst uit gaat rollen. In ieder geval afgelopen dinsdag Kraanvogels.
Ieder die mee wil tellen is van harte welkom. Telkens wanner ik ga zal ik dat hier melden en ook op http://www.rotta-natuur.nl/component/option,com_frontpage/Itemid,1/ en https://www.facebook.com/groups/383452185016915/ de kersverse Facebook page van Natuur- en Vogelwacht Rotta.
Ik hoop jullie morgen of later in het jaar te ontmoeten op de trektelpost of elders in het werkgebied van Rotta.

Jan Mudde,  jan.mudde(ed)gmail.com (ed) natuurlijk vervangen door @

Leuk!
Hebben jullie je telpost al aangevraagd op trektellen.nl ?

Aanvraag is gisteren de deur uitgegaan, nog geen reactie op gehad maar dat zal wel goedkomen denk ik. Hoop dat er een aantal vogelaars die nog jong van geest zijn hier in de buurt de handschoen ook op gaan pakken. Werkgebied barst van de interessante biotopen maar het ontbreekt aan actieve vogelaars om er uit te halen wat er in zit!!!!!!!!!!

Jan Mudde
Jan Mudde

"Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo" (Ovidius)

Favoriete soortgroepen; Korstmossen, Nachtvlinders, Vogels en verder eigenlijk zeer breed natuurgeïnteresseerd. https://waarneming.nl/users/50310/observations/?advanced=on

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

stefanhageman

Morgen op zoek naar Siberische Grondeekhoorns in Tilburg.
Stefan Hageman


Jan Mudde

Ik weet dat het hier niet thuishoort maar weet zo gauw niet hoe ik het handig in een linkje verpak naar rubriek "Vandaag gezien" waar ik dezelfde resultaten ook al neergezet heb. Admins; Gooi het er maar vanaf als het hier in de weg staat. Grtz Jan Mudde

Totaalresultaat Telpost Lührs 11 maart 2012 tussen 06:45 -10:00, teller Jan Mudde;
20 soorten 1264 exx.

Kolgans 218
Brandgans 81
Aalscholver 19
Stormmeeuw 14
Kokmeeuw 23
Kl. Mantelmeeuw 29
Holenduif 8
Houtduif 107
Ekster 11
Kauw 28
Zwarte Kraai 36
Veldleeuwerik 20
Spreeuw 367
Kramsvogel 198
Koperwiek 17
Graspieper 10
Vink 42
Groenling 22
Sijs 7
Rietgors 7

Details zie http://waarneming.nl/user/view...y_hidden=0

Na telpost nog even langs de Wybertjes gelopen. Helaas waren Mirjam en Jesse verhinderd (griepje). De twee Robotap mannen die Rien gisteren had gezien hadden vandaag gezelschap van een vrouwtje. Verder prachtige Wintertalingen aan het rusten en diverse duidelijk gepaarde Grauwe Ganzen. Op de plasjes aangrenzend aan de Wybertjes meerdere paren Fuut aanwezig en ook Kuifeend paar en Wilde Eend. Rietgorzen, Heggemussen en Roodborsten zongen nog goed. Boven het LBB was een paartje Sperwer druk aan het baltsen (dat was al rond 09:30 begonnen toen ik nog op Lührs stond. Ook meerdere Buizerds in de lucht. In het HMB zat een onvolwassen Buizerd naar de grond te turen vanuit een boom. Allen die niet geweest zijn hebben dus wat gemist.

Herkansing zaterdag 17 maart a.s. voor mijn midmaandtelling ga ik bij goed weer eerst weer een paar uur op Lührs staan.

Jan Mudde
Jan Mudde

"Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo" (Ovidius)

Favoriete soortgroepen; Korstmossen, Nachtvlinders, Vogels en verder eigenlijk zeer breed natuurgeïnteresseerd. https://waarneming.nl/users/50310/observations/?advanced=on

Folkert Jan

Als het daar ook al staat kun je deze toch verwijderen? Je kunt altijd je eigen posts weer verwijderen. :)
"Birding is something we do for enjoyment; so if you enjoy it, you're a good birder. If you enjoy it a lot, you're a great birder." Kenn Kaufman

gr, Folkert Jan Hoogstra

Landelijke Big Day 2016 (Record - 201 soorten)
TOH big day 2014
TOH big day 2013

Jan Mudde

Citaat van: rnbflavour op maart 11, 2012, 19:26:23 PM
Als het daar ook al staat kun je deze toch verwijderen? Je kunt altijd je eigen posts weer verwijderen. :)
[/quote

Weet ik maar wilde de resultaten even bij de oproep houden vandaar!!

Grtz, Jan
Jan Mudde

"Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo" (Ovidius)

Favoriete soortgroepen; Korstmossen, Nachtvlinders, Vogels en verder eigenlijk zeer breed natuurgeïnteresseerd. https://waarneming.nl/users/50310/observations/?advanced=on

Jan Mudde

Trektellen op Lührs; do 29 maart van 06:45 tot ca. 09:30 sta ik weer trek te tellen achter de skibaan in het Hoge Bergse Bos. Alle dagen die ik tot nu toe gestaan heb was er duidelijk trek over deze telpost waar te nemen. Niet zo spectaculair als de herfsttrek maar toch duidelijk waarneembaar.Ook als er geen trek te zien is is het de moeite waard om hier 's ochtends te staan; Dagelijks fantastisch ochtendconcert van Tjiffen, Winterkoning,Heggemus, Groenling, Fitis etc. ideaal om vertrouwd te raken met al deze zangertjes!!!!!!!!!!!
Voor degenen die zeker wil weten dat ik er sta; bel 06 - 110 182 25      .
Waarschijnlijk sta ik er a.s. zondagochtend ook weer.

Grtz, Jan
Jan Mudde

"Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo" (Ovidius)

Favoriete soortgroepen; Korstmossen, Nachtvlinders, Vogels en verder eigenlijk zeer breed natuurgeïnteresseerd. https://waarneming.nl/users/50310/observations/?advanced=on

Yeronimo

Morgen naar Budel voor een nieuwe telescoop en meteen maar de Blauwvleugeltaling controleren aan het einde van de ochtend. Kijken of dat allebei gaat lukken met het openbaar vervoer :)
Overmorgen een poging met Harm en Geert Dijkstra voor de Brilzee-eend. Wordt een leuke eendenweekend hopelijk!
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Vincent Hart

Hoop dat de scoop wel gelukt is ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Yeronimo

Morgen voor een week richting Zwitserland om te vogelen samen met Haije Valkema, Erik van Hoffen en zijn pa!
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Jildert

Citaat van: Yeronimo op juli 01, 2012, 22:59:13 PM
Morgen voor een week richting Zwitserland om te vogelen samen met Haije Valkema, Erik van Hoffen en zijn pa!

Misschien kom je Jakob de Lammergier nog tegen!  :rolleye:

willemxd

hihi wat dom van mij... ik wist nog niet eens dat 2km van ons huis de canadese rus bloeit, en dat ie alleen daar voorkomt.. en nog andere zeldzame planten..:) dat word hopen dat ik ze kan vinden morgen..