Hoofdmenu

Wat ga je morgen doen?

Gestart door Harm058, februari 05, 2011, 18:33:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

willemxd

Ik ga morgen niet echt vogelen, maar opzoek naar de gladde slan  B) op de cartierheide. Ze hebben zo is af en toe een tocht met boswachters en mensen die willen meelopen en ik ga voor de 2de keer mee (vorig jaar zonder resultaat :-\ )
waarschijnelijk zitter er wel vogels maar mijn hoogtepunt word toch de gldde slang

Jarinka

Morgen langs de Blauwborsten om te kijken of ze zich goed laten fotograferen, en dan door naar het Horsterwold (om precies te zijn de Stille Kern). Nu maar hopen dat het weer mee werkt. Er wordt 's middags regen verwacht, dus dan wil ik weer binnen zitten (en moet ik helaas leren voor de toetsweek).
Groeten, Jarinka Heijink

wolbert

Morgen ga ik met een excursie naar de Doornspijkse heide (afgesloten groot schietterein), best wel veel zin in!
Naar verhouding veel Grauwe klauwieren en andere vogels. Ook veel ongerepte natuur en wild. Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. Of ik ga richting Lelystad voor Kwartelkoning, of ik ga wat heideveldjes afstruinen voor reptielen.
Vriendelijke groet,
Wolbert

frankw

Citaat van: Bart van Hoogstraten op juni 10, 2011, 18:52:39 PM
Citaat van: wouteren3 op juni 10, 2011, 18:30:58 PM
Morgen ga ik naar de Groene Jonker ! alleen als het mooi weer is.

Ik zou zondag gaan als ik jou was, zaterdag is slecht.
Het is prachtig weer.. Daarom ga ik nooit meer uit van de voorspellingen. Als het regent regent het en gaan we naar huis...
Ik heb inmiddels te vaak thuis gezeten en naar een blauwe lucht zitten kijken terwijl het zou regenen. :police:

HPM

Citaat van: frankw op juni 11, 2011, 09:29:52 AM
Citaat van: Bart van Hoogstraten op juni 10, 2011, 18:52:39 PM
Citaat van: wouteren3 op juni 10, 2011, 18:30:58 PM
Morgen ga ik naar de Groene Jonker ! alleen als het mooi weer is.

Ik zou zondag gaan als ik jou was, zaterdag is slecht.
Het is prachtig weer.. Daarom ga ik nooit meer uit van de voorspellingen. Als het regent regent het en gaan we naar huis...
Ik heb inmiddels te vaak thuis gezeten en naar een blauwe lucht zitten kijken terwijl het zou regenen. :police:

En als het thuis (nog) regent kan het best droog zijn op de plaats van bestemming. Bovendien is het vaak uitstekend vogelen als het een beetje regent en noodweer als je in het veld bent is een belevenis.
Herman van der Meer

Bart van Hoogstraten

Citaat van: frankw op juni 11, 2011, 09:29:52 AM
Citaat van: Bart van Hoogstraten op juni 10, 2011, 18:52:39 PM
Citaat van: wouteren3 op juni 10, 2011, 18:30:58 PM
Morgen ga ik naar de Groene Jonker ! alleen als het mooi weer is.

Ik zou zondag gaan als ik jou was, zaterdag is slecht.
Het is prachtig weer.. Daarom ga ik nooit meer uit van de voorspellingen. Als het regent regent het en gaan we naar huis...
Ik heb inmiddels te vaak thuis gezeten en naar een blauwe lucht zitten kijken terwijl het zou regenen. :police:

Daar heb je groot gelijk in; hier in Nijmegen zou het nu (10:30 uur) moeten regenen maar er komt nu pas bewolking aanzetten. (Denk dat ik het gras nog snel even maai). Vooral in het hoge Noorden (kust Groningen/Friesland en de Eilanden hebben op de een of andere manier altijd beter weer dan voorspeld. En Herman heeft ook gelijk -> als het miezert kun je soms erg goed vogelen, mn omdat er dan geen enkele dagjesmensen te bekennen zijn. (As we speak trekken er wel nu zware regenbuien over de Groene Jonker op Buienradar). Zwaar noodweer in het open veld zonder beschutting hou ik niet zo van; heb meestal een hoop spullen bij me die ik liever niet nat zie worden (er is me al eens een camera door stuk gegaan).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

willemxd

begin dan B) je bent al 3 min te laat

Bart van Hoogstraten

Citaat van: willemxd op juni 11, 2011, 10:42:59 AM
begin dan B) je bent al 3 min te laat

Ik ben allang bezig maar vergeet soms uit te loggen  :rolleye:
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

willemxd

o dat heb ik ook zo vaak dan kijk ik op een topic en dan ga ik douchen en slapen en dat komen er zo weer 8 uren bij :rolleye:

Harm058

#189
Morgenavond/middag hopelijk de Zwarte ibis en de slangearend binnentikken! (sorry Jeroen!)
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


Wouter van der Ham

http://www.jnm.nl/kalenderlijst/details/622
Ik ga zo meteen naar een kamp in de nieuwkoopse plassen :) Zondag kom ik terug en dan zet ik daar wat ik allemaal heb gezien.
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

Jarinka

Morgen gaan Stijn en ik een transprovinciale reis ondernemen om te vieren dat mijn laatste toets voorbij is. We fietsen door maar liefst drie provincies: Utrecht, Gelderland en Flevoland. We doen hetzelfde rondje als ik vorige week zaterdag heb gefietst, maar breiden het een klein beetje uit met de Gelderse Slenk. Hopelijk wordt het weer beter dan vorige week, en laat de Wielewaal zich nu wel horen. Ach, het zal ook zonder Wielewalen leuk zat worden :)
Groeten, Jarinka Heijink

Vincent Hart

Citaat van: wouteren3 op juni 17, 2011, 13:36:07 PM
http://www.jnm.nl/kalenderlijst/details/622
Ik ga zo meteen naar een kamp in de nieuwkoopse plassen :) Zondag kom ik terug en dan zet ik daar wat ik allemaal heb gezien.
En?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Wouter van der Ham

Citaat van: Vincent Hart op juni 21, 2011, 08:15:15 AM
Citaat van: wouteren3 op juni 17, 2011, 13:36:07 PM
http://www.jnm.nl/kalenderlijst/details/622
Ik ga zo meteen naar een kamp in de nieuwkoopse plassen :) Zondag kom ik terug en dan zet ik daar wat ik allemaal heb gezien.
En?
Erg veel leuke en nieuwe soorten, Qua vogels; Veel zwarte sterns, veel Purperreigers, Jagende boomvalken, zingende spotvogel op de camping, steltkluut (groene jonker), kleine plevier, ringmus. en van de rest van de soortgroepen; te veel om op te noemen ;). Voor dat kun je kijken bij mijn waarnemingen :)
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

jonas D

Vogelen zal niet lukken morgen.( te slecht weer). We zullen wat rondhangen in het stad zeker.
Vrijdag ga ik naar men opa en oma ( bij de landbouw) daar zal ik wel wat kwartels horen.
Groeten,
Jonas

smoely

Morgen ga ik me eens op een grote geelpoot trakteren.  :blink:

willemxd

Citaat van: smoely op juni 23, 2011, 18:24:50 PM
Morgen ga ik me eens op een grote geelpoot trakteren.  :blink:

Veel succes, mij is t niet gelukt :'(

jonas D

Sewens naar men grootouders en hopen op wat zingende kwartels.
Groeten,
Jonas

gert95

ik ga morgen de grauwe klauwier @ hoge veluwe proberen te spotten :blink:
groeten Gert,

Harm058

Citaat van: gert95 op juli 07, 2011, 16:25:34 PM
ik ga morgen de grauwe klauwier @ hoge veluwe proberen te spotten :)

Geen vliegtuigen? die spot je namelijk.... ;)
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


gert95

haha, nee  ;D

daar ga ik geen 60 km voor fietsen  :blink:
groeten Gert,

willemxd

ik ga er vroeg uit om te vogelen namelijk om 5:20 moet ik er uit :rolleye:


smoely

Citaat van: willemxd op juli 07, 2011, 21:27:18 PM
ik ga er vroeg uit om te vogelen namelijk om 5:20 moet ik er uit :rolleye:

Als je in het voorjaar wil trektellen, dan ga je nog vroeger moeten opstaan  :P

Robert V.T

Citaat van: willemxd op juli 07, 2011, 21:27:18 PM
ik ga er vroeg uit om te vogelen namelijk om 5:20 moet ik er uit :rolleye:

Waar ga je vogelen?
Groeten,

Robert van Tiel

willemxd


willemxd


stefanhageman

Morgen hoogstwaarschijnlijk naar de Kleinste Strandloper. Nu mijn vader nog zo ver krijgen er heen te rijden.
Stefan Hageman


firecrest

Citaat van: stefanhageman op juli 08, 2011, 22:39:52 PM
Morgen hoogstwaarschijnlijk naar de Kleinste Strandloper. Nu mijn vader nog zo ver krijgen er heen te rijden.
Tot morgen ;)

Vincent Hart

Gezellig jongens! Hoe laat gaan jullie?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

firecrest

Citaat van: Vincent Hart op juli 08, 2011, 22:42:54 PM
Gezellig jongens! Hoe laat gaan jullie?
Wij rijden rond half 6 weg. Beetje laat, maar vast wel op tijd.