Provinciale Statenverkiezingen 2011

Gestart door Maico Weites, januari 17, 2011, 20:34:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

evertdirks

Citaat van: frankw op februari 26, 2011, 10:37:45 AM

Waar doe ik dat? Ik geef mijn mening over de rechtse rakkers die ons huidige kabinet vormen.. We kunnen lang en breed l*llen maar rechts zijn ze. :angel: En rakkers ook.  ;)

Wat dacht je van het woord tuig in je posting?

Evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

evertdirks

Denk ik (ondanks dat ik een sportvisser ben) ik stem op de pvdD.
Hebben ze hier in de provincie groningen een lijst verbinding met de PvdA, dus jammer dan weer iets anders gezocht.

evert
Evert

Leer eerst het "gewone" herkennen, dat komt het bijzondere vanzelf.

GijsB

Citaat van: Jan vH op maart 05, 2011, 18:48:36 PM
'Natuur haalt het stemhokje niet'



Omdat de mens van nature egoïstisch is (uitzonderingen daargelaten), en er anders zelf minder op vooruit gaat.

Zo met het bespaarde geld wat uitgetrokken is voor het onderzoek kan nu weer de natuur gered worden
Gijs

Norman

Citaat van: dralion13 op maart 06, 2011, 15:05:34 PM
Citaat van: Jan vH op maart 05, 2011, 18:48:36 PM
'Natuur haalt het stemhokje niet'



Omdat de mens van nature egoïstisch is (uitzonderingen daargelaten), en er anders zelf minder op vooruit gaat.

Zo met het bespaarde geld wat uitgetrokken is voor het onderzoek kan nu weer de natuur gered worden

Mijn idee, over open deuren intrappen gesproken, de meeste mensen zij helemaal pro natuur, als het maar niet op een of andere wijze een negatieve invloed heeft op hun eigen welzijn.

De te maken kosten voor dit zinloze onderzoek kan inderdaad beter in de natuur gestoken worden.

Jan vH

Jan van Harten
Validator Plantengallen

Margreet Kwh

Een raadselachtig bericht, ik hoorde het op de radio. Hoe kun je een tweede nationaliteit hebben, terwijl je dat niet weet?
Maar het is wel ironisch dat dit een PVV-er betreft. En ik ben benieuwd of ze makkelijk van die nationaliteit af kan komen.
In geval van Marokko is dat meen ik, onmogelijk.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Sjoerd

Waarschijnlijk wist ze het wel, maar nu het boven water komt doet ze net alsof.ze het zelf ook niet wist, typisch pvv...

KorHaan

Interessante speculaties doen al de ronde; ik hoorde het net op de radio.
Het is geen griepje dat je even opdoet zonder het te weten. Mevrouw weet iets, wat wij niet mogen weten. Tekenend is, dat ze zelf niet mocht praten, maar afgeschermd werd door Faber, die ook geen commentaar gaf.

Desgevraagd gaf de Turkse correspondent in Turkije uitleg hoe je een nationaliteit 'opdoet'; ze kan een Turkse vader hebben, maar dan zou ze ook een Turkse naam hebben. Ze kan getrouwd zijn geweest met een Turk, en na de scheiding haar eigen naam weer hebben aangenomen. Andere mogelijkheden werden niet geopperd, dus wat mij betreft mag hier wel de onderste steen boven, ik ruik een schandaal en een doofpot...


Off-topic maar ook grappig :

Twee Italiaanse mannen hebben het stadje in Marokko bezocht, waar Ruby ( Berlusconi's minderjarige sexspeeltje) is geboren en geld geboden aan de ambtenaar van de burgerlijke stand om de geboortedatum van Ruby te veranderen van 1992 naar 1990. De ambtenaar weigerde en klapte uit de school.
Berlusconi staat terecht voor sex met een minderjarige, en het lijkt er toch wel heel erg op, dat de corrupte oude baas hier even met flappen wapperend het proces in zijn voordeel wilde beslechten.

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo

frankw

Citaat van: evertdirks op maart 06, 2011, 14:06:31 PM
Citaat van: frankw op februari 26, 2011, 10:37:45 AM

Waar doe ik dat? Ik geef mijn mening over de rechtse rakkers die ons huidige kabinet vormen.. We kunnen lang en breed l*llen maar rechts zijn ze. :angel: En rakkers ook.  ;)

Wat dacht je van het woord tuig in je posting?

Evert
Bleker en de rest van het kabinet zijn tuig! Dat blijk wel uit alle foute bezuinigingen ed. Daar mee scheer ik wellicht dit kabinet over 1 kam, maar zeker niet alle anders denkende.

Jan vH

Jan van Harten
Validator Plantengallen

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Maico Weites

Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

Margreet Kwh

In Noord-Holland is de college-vorming nog in een verkennende fase
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Sjoerd

In Utrecht VVD, CDA, D66 en GroenLinks.