Hoofdmenu

Maffe berichten

Gestart door vuurvlinder, januari 11, 2011, 23:05:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bart van Hoogstraten

Oh heerlijk dit. Met dit soort berichten moet ondergetekende anti-creationist echt smakelijk lachuh!!!  ;D ;D ;D ;D ;D
Hier de beschrijving van de kerk van het Vliegend Spaghettimonster.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Bart van Hoogstraten

#121
En dat het er aanvankelijk 10 waren maar dat Mosey twee tabletten kapot heeft laten vallen. Dit verklaart dus de lage morele standaard van Pastafari  ;D ;D ;D
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Aad G.

Ik was jaren Pastafarian,maar ik heb een tijdje geleden gelukkig het licht gezien en ben nu een nederige volger van de Landover Baptist Church. :angel:
Daar word tenminste de complete waarheid verteld.
Hier kun je bijvoorbeeld wat erg verontrustende feiten over ons eigen kikkerlandje vinden : http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=43929
Repent all you sinners! ;)

Bart van Hoogstraten

#123
Citaat van: Marina op juli 14, 2011, 19:08:39 PM
De theepottheorie uit de link eronder is overigens absoluut geniaal!

Die is inderdaad van zo'n geniale eenvoud (dat ik het zelf niet beter had kunnen verzinnen  ;) )
http://nl.wikipedia.org/wiki/Russells_theepot

(We moeten wel even uitkijken hier; dit ontaardt zo dadelijk weer in "kerkje plagen" (krijgen we er weer van langs van de creationisten die al twitchend de "schepping" vereren met zoveel mogelijk CO2  ;) ).

PS Ook geniaal dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Invisible_Pink_Unicorn
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Aad G.

Citaat van: Marina op juli 14, 2011, 19:31:02 PM
troost je, niet alleen Holland is zondig:
Er is een soortgelijk draadje voor de meeste verderfelijke landen buiten de US,op de eerste pagina van dit subforum http://www.landoverbaptist.net/forumdisplay.php?f=15  komen er al een paar aan de beurt.
Altijd leuk als er weer iemand compleet uit zijn dak gaat,die echt niet doorheeft/krijgt dat het... :rolleyes:
Nu word het ook wel met enige overtuiging en toewijding gedaan en als er dan ook nog eens onomstotelijk rake dingen tussen staan als bv. deze uit reason nr. 5 en 6...
"Geert Wilders, an Indonesian bisexual who dyed his hair blonde and wears blue contact lenses to look more like a German Nazi..."
:rolleyes:
:P
"The Dutch are rumored to have a police force but they are too stoned to do anything useful with the exception of producing insane amounts of speeding tickets." :angry: :police:
kan enige twijfel bij 'onoplettende binnenvallers' niet helemaal worden verweten. ;D
Citaat van: Bart van Hoogstraten op juli 14, 2011, 21:26:51 PM
Ook geniaal dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Invisible_Pink_Unicorn
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power.
We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time.
Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith.
We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them." — Steve Eley

Inderdaad schitterend,zelfs Spock zou geen speld tussen deze logica kunnen krijgen.

Eerlijk toegegeven ben ik trouwens natuurlijk eigenlijk gewoon stiekem een Aadtheist. :angel:

Bart van Hoogstraten

Raar volk die Chinezen -> Na getatoeëerde goudvissen en levende sleutelhangers hebben ze nu weer een nieuwe rage: geverfde kikkers...  :(
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

stefanhageman

Stefan Hageman


Bart van Hoogstraten

Hm, het Sinterklaasfeest is ook niet meer wat het ooit geweest is.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Maico Weites

Maico
Waarnemingen en foto's:
Nederland: https://waarneming.nl/users/15919/
Rest v/d wereld: https://observation.org/users/15919/

Norman

Citaat van: Bart van Hoogstraten op juli 14, 2011, 21:26:51 PM
Citaat van: Marina op juli 14, 2011, 19:08:39 PM
De theepottheorie uit de link eronder is overigens absoluut geniaal!

Die is inderdaad van zo'n geniale eenvoud (dat ik het zelf niet beter had kunnen verzinnen  ;) )
http://nl.wikipedia.org/wiki/Russells_theepot

(We moeten wel even uitkijken hier; dit ontaardt zo dadelijk weer in "kerkje plagen" (krijgen we er weer van langs van de creationisten die al twitchend de "schepping" vereren met zoveel mogelijk CO2  ;) ).

PS Ook geniaal dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Invisible_Pink_Unicorn

Over geniale eenvoud gesproken;

De 10 geboden vereenvoudigd!!  ;D

Gerard Troost

Citaat van: Norman op november 06, 2011, 21:14:06 PM
Over geniale eenvoud gesproken;

De 10 geboden vereenvoudigd!!  ;D

Hoe ik ook probeer; ik snap echt niet waarom mensen die een hekel hebben aan alles wat gelovig is dit grappig vinden.
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Margreet Kwh

Citaat van: gtroost op november 07, 2011, 09:09:22 AM
Citaat van: Norman op november 06, 2011, 21:14:06 PM
Over geniale eenvoud gesproken;

De 10 geboden vereenvoudigd!!  ;D

Hoe ik ook probeer; ik snap echt niet waarom mensen die een hekel hebben aan alles wat gelovig is dit grappig vinden.
Beste Gerrit,
laat het als een regenbui van je afglijden.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Norman

Citaat van: gtroost op november 07, 2011, 09:09:22 AM
Citaat van: Norman op november 06, 2011, 21:14:06 PM
Over geniale eenvoud gesproken;

De 10 geboden vereenvoudigd!!  ;D

Hoe ik ook probeer; ik snap echt niet waarom mensen die een hekel hebben aan alles wat gelovig is dit grappig vinden.

Je post je reactie in het meervoud, maar aangezien je mijn reactie quote reageer ik even voor mijzelf.
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit geroepen heb dat ik een hekel heb aan alles wat gelovig is.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijkingen, gelovig of ongelovig, links of rechts stemmen, etc. 

Gerard Troost

Citaat van: Norman op november 07, 2011, 10:36:31 AM
Je post je reactie in het meervoud, maar aangezien je mijn reactie quote reageer ik even voor mijzelf.
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit geroepen heb dat ik een hekel heb aan alles wat gelovig is.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijkingen, gelovig of ongelovig, links of rechts stemmen, etc.

Mijn opmerking was voornamelijk richting dit soort "grappenmakers" in dit soort filmpjes. Niet richting jou persoonlijk.
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Bart van Hoogstraten

Citaat van: gtroost op november 07, 2011, 09:09:22 AM
Citaat van: Norman op november 06, 2011, 21:14:06 PM
Over geniale eenvoud gesproken;

De 10 geboden vereenvoudigd!!  ;D

Hoe ik ook probeer; ik snap echt niet waarom mensen die een hekel hebben aan alles wat gelovig is dit grappig vinden.

Kwestie van zelfspot en/of empathie. (Ik ken trouwens gelovigen die zelf grapjes maken over hun geloof -> wel een gezonde houding).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Gerard Troost

Zat al op je te wachten   ;) :duim:

Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 07, 2011, 13:41:53 PM
(Ik ken trouwens gelovigen die zelf grapjes maken over hun geloof -> wel een gezonde houding).
Elk gezond mens maakt grapjes over alles wat dicht bij hem staat. Niets mis mee -> inderdaad gezond.

In dit geval is het anders, hele avonden vullen met grappen over dingen waar je niet meer in geloofd vind vreemd; je geloofde er toch niet meer in? Of toch wel? Verwarrend hoor.

Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 07, 2011, 13:41:53 PM
Kwestie van zelfspot en/of empathie.
Eh, zie de link tussen de persoon in het filmpje en zelfspot / empathie zo snel niet?
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Bart van Hoogstraten

Citaat van: gtroost op november 07, 2011, 14:33:17 PM
In dit geval is het anders, hele avonden vullen met grappen over dingen waar je niet meer in geloofd vind vreemd; je geloofde er toch niet meer in? Of toch wel? Verwarrend hoor.
Eh, zie de link tussen de persoon in het filmpje en zelfspot / empathie zo snel niet?

Ik denk dat die artiest wel ooit geloofd heeft maar zijn (jeugd-)frustraties op die manier botviert. Zelf geloof ik ook helemaal niets (meer), nulkommanul, maar speelt mijn frustratie over die brainwash-periode ook nog wel eens de kop op. -> Vroegah moest ik elke week vanuit Sittard naar de zaterdagochtendkatechismus bij de paters in Maastricht om daar allerlei idiote dogma's uit mijn hoofd te leren ("Waartoe zijn wij op aard? Om God te dienen en daardoor in de hemel te komen" [Het zit er gvd na 40 jaar nog in!!!  ;) ]), stond de gehele zondagochtend in het teken van de hoogmis om Christus zijn lichaam op te eten en zijn bloed te drinken (vreemd genoeg nooit wat te drinken gehad, dat dronk de pastoor altijd helemaal alleen op) en ging mijn zondagmiddag ook nog eens in (wie-)rook op omdat ik in een gekke rode jurk met kanten onderrok, die ook nog eens veel te lang was, het lof moest dienen bij de begijnen. Behalve dat ik regelmatig languit voor het altaar lag vanwege die te lange jurk ben ik ook een keer knetterstoned tegen de vlakte KO gegaan van al die wierook waar de opperpriester mee stond te zwaaien (vreemd en primitief ritueel eigenlijk nu ik erop terugkijk  ;) ). Misschien ben ik mede daardoor wel van mijn geloof gevallen maar ook als ik nog gelovig zou zijn zou ik me er niet aan storen als iemand de 10 geboden belachelijk zou maken, daar heb ik genoeg zelfspot voor. Ik heb me per ongeluk (daar heb ik dus spijt van), wel schuldig gemaakt aan "kerkje plagen' (zoals Jarinka dat zo mooi omschrijft) hier op het forum maar daar heb ik dus op basis van empathie een streep achter gezet. En jouw argument dat dat soort dingen niet op waarneming thuishoren heb ik ook ter harte genomen. Ik vind wel dat mensen op PMR moeten kunnen discussiëren over zaken als schepping of evolutie of dat god de evolutie geschapen heeft, maar zo'n discussietopic eindigt dan toch weer in een eensgezind evolutionistenbolwerk dat door gebrek aan tegenspraak zichzelf wat amuseert met geloof belachelijk maken. Vandaar de "bekering van deze boetvaardige zondaar" ;).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Gerard Troost

Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 07, 2011, 16:03:45 PM
Ik denk dat die artiest wel ooit geloofd heeft maar zijn (jeugd-)frustraties op die manier botviert. Zelf geloof ik ook helemaal niets (meer), nulkommanul, maar speelt mijn frustratie over die brainwash-periode ook nog wel eens de kop op. -> Vroegah moest ik elke week vanuit Sittard naar de zaterdagochtendkatechismus bij de paters in Maastricht om daar allerlei idiote dogma's uit mijn hoofd te leren ("Waartoe zijn wij op aard? Om God te dienen en daardoor in de hemel te komen" [Het zit er gvd na 40 jaar nog in!!!  ;) ]), stond de gehele zondagochtend in het teken van de hoogmis om Christus zijn lichaam op te eten en zijn bloed te drinken (vreemd genoeg nooit wat te drinken gehad, dat dronk de pastoor altijd helemaal alleen op) en ging mijn zondagmiddag ook nog eens in (wie-)rook op omdat ik in een gekke rode jurk met kanten onderrok, die ook nog eens veel te lang was, het lof moest dienen bij de begijnen. Behalve dat ik regelmatig languit voor het altaar lag vanwege die te lange jurk ben ik ook een keer knetterstoned tegen de vlakte KO gegaan van al die wierook waar de opperpriester mee stond te zwaaien (vreemd en primitief ritueel eigenlijk nu ik erop terugkijk  ;) ). Misschien ben ik mede daardoor wel van mijn geloof gevallen maar ook als ik nog gelovig zou zijn zou ik me er niet aan storen als iemand de 10 geboden belachelijk zou maken, daar heb ik genoeg zelfspot voor. Ik heb me per ongeluk (daar heb ik dus spijt van), wel schuldig gemaakt aan "kerkje plagen' (zoals Jarinka dat zo mooi omschrijft) hier op het forum maar daar heb ik dus op basis van empathie een streep achter gezet. En jouw argument dat dat soort dingen niet op waarneming thuishoren heb ik ook ter harte genomen. Ik vind wel dat mensen op PMR moeten kunnen discussiëren over zaken als schepping of evolutie of dat god de evolutie geschapen heeft, maar zo'n discussietopic eindigt dan toch weer in een eensgezind evolutionistenbolwerk dat door gebrek aan tegenspraak zichzelf wat amuseert met geloof belachelijk maken. Vandaar de "bekering van deze boetvaardige zondaar" ;).
Ken de katholieke kerk niet persoonlijk dus kan geen oordeel vellen (wel via andere kennissen uit het oosten van het land wel eens minder leuke verhalen gehoord :( ).. Ik kan me voorstellen dat met jou achtergrond het lastig is om dan een discussie in te gaan zonder daar aan terug te denken. Respect voor je "bekering" :)!

Open en eerlijke discussies over schepping / evolutie etc vind ik (ondanks de verschillende achtergronden en meningen) net zoals jij wel fijn, houd elkaar scherp en verruimd beeld en kennis én brengt mensen ondanks de verschillen dichter naar elkaar -> samenleving, wat een mooi woord eigenlijk!

Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Bart van Hoogstraten

Citaat van: gtroost op november 07, 2011, 16:28:26 PM
Open en eerlijke discussies over schepping / evolutie etc vind ik (ondanks de verschillende achtergronden en meningen) net zoals jij wel fijn, houd elkaar scherp en verruimd beeld en kennis én brengt mensen ondanks de verschillen dichter naar elkaar -> samenleving, wat een mooi woord eigenlijk!

Klopt helemaal, die mening deel ik!  :duim: Maar soms valt er gewoon niet te discussiëren (even tot voorbij de reclame lezen). Graag jouw mening als "mede-samenlever" hierover en over mijn toelichting eronder.

Dit bedoel ik nou met een ernstig empathie-probleem (= quote uit de tekst):

"Maar het probleem is nog ellendiger. Want, los van onsterfelijkheid: als er geen God is, is er ook geen objectieve maatstaf van goed en kwaad. Morele waarden zijn óf alleen uitingen van persoonlijke smaak óf het bijproduct van evolutie en sociale conditionering. Wie moet er in een wereld zonder God zeggen wiens waarden goed zijn en wiens waarden fout? Er kan geen objectief goed en fout bestaan; er zijn alleen onze culturele en persoonlijke, relatieve, subjectieve oordelen.

Bedenk eens wat dat betekent! Het betekent dat het onmogelijk is om oorlog, onderdrukking 
of misdaad als slecht te bestempelen. Evenmin kun je vrijgevigheid, zelfopoffering en liefde prijzen als iets goeds. Iemand doden of iemand liefhebben is moreel bezien gelijkwaardig. Want in een universum zonder God bestaan goed en kwaad niet. Er is alleen het naakte, waardeloze feit van het bestaan en niemand kan zeggen dat jij het bij het goede eind hebt en ik bij het verkeerde."


Mijn levenshouding: zelf moord, verkracht, steel ik niet, eet ik geen mensen en help ik mijn omgeving zoveel mogelijk uit pure empathie, of die nu gelovig is of niet -> ik wil namelijk niet dat ik anders behandeld word. Ik vind het bijzonder eng om samen te leven met mensen wiens enige argument om zich niet te misdragen is "omdat dat niet mag van god".
(Ik blijf het bovendien maar onmenselijk kortzichtig vinden dat iemand zich wel afvraagt wat de zin van het leven is, zichzelf een eeuwig hemels bestaan als antwoord geeft en vervolgens niet nadenkt over de zin van een eeuwig hemels bestaan [dat is namelijk eigenlijk nog minstens 10x gekker], maar dat terzijde...).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Gerard Troost

Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 07, 2011, 18:02:23 PM
Ik vind het bijzonder eng om samen te leven met mensen wiens enige argument om zich niet te misdragen is "omdat dat niet mag van god".
Woei nu wordt het serieus.
Ik moet zeggen dat ik liever samenleef met mensen die zich "niet misdragen omdat het niet van god mag" als met mensen die zich "wel misdragen"; maar goed. Ik ga het artikel later vanavond eens rustig bestuderen (waarom lees jij eigenlijk dit soort artikelen?) en kom er dan op terug (natuurlijk mag iemand anders van de mede-samenlevers ook reageren;)

O, ik denk trouwens dat het tijd wordt voor een splitje
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

Bart van Hoogstraten

#141
Citaat van: lennartv op november 07, 2011, 21:18:17 PM
Citaat van: gtroost op november 07, 2011, 18:42:45 PM
Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 07, 2011, 18:02:23 PM
Ik vind het bijzonder eng om samen te leven met mensen wiens enige argument om zich niet te misdragen is "omdat dat niet mag van god".
natuurlijk mag iemand anders van de mede-samenlevers ook reageren

Tot uw orders ;)  Ik vind het ook bijzonder eng als mensen als enige reden aanvoeren: "het mag niet van God". Als je de geboden een klein beetje bestudeerd hebt dan kom je daarin heel wat dingen terug die je in het hedendaagse wetboek van strafrecht ook zult zien staan. Er zit dus toch wel behoorlijk wat logica in. Ik zal me even beperken tot de tweede helft van de tien geboden (over de eerste helft worden we het toch nooit eens;)) en het even kort uitleggen.
5e gebod houdt in dat je respect betoont voor mensen die boven je staan. In die eerste plaats zijn dat je ouders maar ook de overheid valt daar onder. Je hoeft hen niet blindelings te gehoorzamen (en overleg is ook zeker niet verboden) maar je hebt dus wel respect voor hen.

6e gebod houdt in dat je een ander niet vermoord (zelfverdediging mag natuurlijk wel) maar ook iemand anders uitschelden of opzettelijk beledigen valt daar onder.

7e gebod houdt in dat je één vrouw hebt en het daar ook bij houdt. Vreemd gaan e.d. is dus not-done. Volgens mij houdt een groot aantal niet-kerkelijken die normen en waarden ook wel aan, al zijn de meningen daarover misschien verdeelt.

8e gebod houdt in dat je niet steelt. Het lijkt me normaal dat je dat niet doet dus dat hoeft volgens mij geen uitleg.

9e gebod houdt in dat je niet liegt of bedriegt maar dat je ook niet opzettelijk kwaad spreekt over iemand anders zonder dat de persoon er bij is. Volgens mij vind niemand het leuk als er tegen hem/haar gelogen of over hem/haar geroddelt wordt dus ook dat lijkt me logisch.

10e gebod is voor niet-kerkelijken heel wat abstracter dan de voorgaande. Het houdt in dat je ook "niet mag begeren". Dit gebod is eigenlijk de aanleiding voor al de anderen. Iemand een kopje kleiner maken doe je meestal ook niet van het ene op het andere moment maar daar gaat vaak een periode van haat aan vooraf.

Volgens mij zijn de geboden allemaal logisch en als iedereen die geboden zou houden zouden we al een heel wat betere wereld hebben. Ik hoor graag als mensen iets niet duidelijk vinden (graag wel een motivatie daarbij) dat kan natuurlijk ook altijd via de PM. Om nog eens op het oorspronkelijke bericht in te gaan (bijzonder eng als mensen iets niet doen alleen omdat het niet mag van God) ik vind het bijzonder slap en onnadenkend als je alleen maar klakkeloos de regels opvolgt zonder dat je nadenkt over de logica die er wel of niet inzit. Ik vind alle geboden logisch en die probeer ik ook op te volgen omdat ik daar zelf achter sta. Persoonlijk heb ik nog nooit mensen ontmoet "wiens enige argument was dat het niet mag van God".

Dat was een hele preek ;)  ik hoop dat het een beetje duidelijk is anders hoor ik het graag!

Nou Lennart, "your point" is me totaal onduidelijk en (ondanks uitgebreide verplichte studie in het verleden) lijken me al jouw geboden een nogal persoonlijke draai te hebben en grotendeels in strijd met de huidige wet. Ik heb een uitgebreide reactie klaarliggen maar wacht nog even op reactie van anderen. Stay tuned!

(we zijn weer behoorlijk on-topic trouwens wat mij betreft  ;) )
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

KorHaan

Hm...

Jammer dat wij mensen meer op de Chimpansee lijken dan op de Bonobo* :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bonobo

Zie vooral "gedrag" en "matriarchaat".

*  (uitspraak: bo-NO-bo . Dus niet: BO-no-bo )

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo

Bart van Hoogstraten

Citaat van: KorHaan op november 08, 2011, 01:45:09 AM
Jammer dat wij mensen meer op de Chimpansee lijken dan op de Bonobo* :

Nou euh, als ik het hoofdstukje seksualiteit lees weet ik dat nog niet zo zeker   ;D ;D ;D
Die percentageverschillen in genetische overeenkomst onder de primaten zijn trouwens marginaal: tussen Homo sapiens en Pan paniscus (bonobo) bedraagt het verschil bijvoorbeeld maar 1,6 %, met andere woorden er is een overeenkomst van 98,4 %. Tussen Pan troglodytes (de gewone chimpansee) en Pan paniscus (de dwergchimpansee = bonobo) is het verschil 0,7 % en tussen de mens/chimpansee-lijn en de gorilla is het verschil 2,3 %. Veel opmerkelijker en eigenlijk interessanter is dat zelfs een laboratoriummuis voor meer dan 50% genetisch verwant is aan de mens en dat er zelfs bij fruitvliegen verwantschap met de mens is te vinden. Uiteindelijk is er verwantschap tussen alles wat er leeft (alleen dus in min of meerdere mate) waaruit je zou kunnen concluderen dat alles afstamt van slechts 1 oervorm van leven, ware het niet dat de definitie van "leven" nog niet helemaal afgebakend is...
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Norman

Peta doet ontzettend veel goed werk, maar hierin slaan ze inderdaad wel door.


KorHaan

Citaat van: Bart van Hoogstraten op november 11, 2011, 16:06:59 PM
Ook wel maf -> van gamen word je een dierenmishandelaar...   ::)

Als Amerikaans soldaat door vijandig Teheran... Ach, gut, wat stereotiep. Misschien moeten we blij zijn dat ze ratten afslachten en geen tulbandridders. Wel heel lief van PETA dat ze een vingertje opsteken. Zouden ze in Teheran spelletjes hebben waarin je als Mujaheddien door de straten van New York sluipt en Bald Eagles afschiet? Ik kan me er wel iets bij voorstellen, als het Amerikaans imperialisme zo stuitend wordt gepusht als in dit soort games.

Overigens heeft de Amerikaanse sukkel die in Afghanistan als leider van het "kill team" burgers opblies en doodschoot voor de lol ( echt spelletje!!)  een levenslange gevangenisstraf gekregen. Kan hij gamen in zijn cel.

Vriendelijke groet, peace man!  :duim:

Ronald Sinoo



Norman

Over Amerikaanse sukkels gesproken, er zit een verklaring achter:

LINK ;D

Ps. de bond tegen het vloeken zou er wat vlekken in de nek van krijgen, maar evengoed is het een aardig stukje.

KorHaan

 ;D   ;D   ;D   :duim:

Heel leuk!

George W. Boner! Hahaha!

Twee dingen kloppen niet: de Amerikanen bombardeerden niet alleen "brown people" maar ook Kosovo ( maar dat waren moslims, dus what the f**k geeft het... ::) ), en de Vietnamezen hebben vast geen grotere l*llen dan de gemiddelde Amerikaanse soldaat, maar What the H*ll, We'd F*ck Everyone If We'd Like To!!

Bedenk dat dezelfde George W. Boner heeft gezegd, dat hij met boten voor de kust van Nederland zou landen en elke Amerikaanse soldaat die in het Internationaal Gerechtshof in Den Haag terechtstond voor oorlogsmisdaden, zou bevrijden met gebruik van geweld.

Dat zegt het wel, ongeveer.

Wel heel goed, die Catlin!

Vriendelijke groet,

Ronald

JandJ

Grt. Jan de Jong

Bruinkopgors (24/7)