Haha, ja, een kat moet afgedroogd worden af en toe. Vinden ze heerlijk, tenminste, de mijne wel.
Inderdaad een beetje goedkoop van de NS met dit "aanbod" maar ja, we moeten blij zijn met alles wat onze kant wordt opgeworpen. Ik heb trouwens geen recht van spreken, want ik werk thuis en maak het liefst zo min mogelijk gebruik van het OV. Zonder auto moet ik dus veel op de fiets doen, wat wel zo prettig is als je eens op onchristelijke tijden de deur uit wilt.
Want het is mij nog altijd een doorn in het oog dat er 's nachts geen treinen rijden, behalve dan een verdwaalde intercity voor zatlappen, waar je ook niets aan hebt.
En wanneer komt er eens een stationnetje aan de Knardijk bij het Bezoekerscentrum Oostvaardersplassen? Al stopt er maar 1 keer in de twee uren een trein, daar zou ik al blij mee zijn. Er rijdt niet eens een bus. Je komt er alleen maar met de auto. Op de fiets is het ruim 100 km heen en terug en dat trekt deze oude man niet meer.
Ik heb ook gehoord dat de directeur van ProRail is opgestapt, en dat mevrouw Claudia Zuiderwijk nu directeur is. Die kennen we hier nog als de dictator die Ziekenhuis Hilversum zo'n beetje om zeep heeft geholpen.
De bonuscultuur floreert als nooit tevoren.
Vriendelijke groet,
Ronald Sinoo