Als je goed rondkijkt op Marktplaats, en dan bijvoorbeeld naar iPhones gaat of Playstation 3's of andere dure gewilde dingen, dan kom je tig oplichters tegen. Laatst hadden wij er 1 die woonde op Terschelling - Oosterend, hij vroeg er 150 euro voor ( playstation 3 ). Het is soms best wel leuk om zulk soort mensen te pesten.
Je moet van onder naar boven lezen, wij hadden in het begin een mailtje gestuurt waarin stond - Wij hebben interesse in uw Playstation 3, kunt u hem ook opsturen ?( dat willen ze dus juist ) Want Terschelling is nogal ver.
Hij gaf na precies 50 seconden antwoord..
Beste Mohammed,
Ik woon in Harlingen, Friesland. Mijn man komt elke zaterdag op Terschelling i.v.m. werkzaamheden op Hoorn, Terschelling. Het leek ons dus een goed idee om de PlayStation direct bij u op te halen, kunt u ons uw adres doorgeven, zullen we dan om 13:00 afspreken bij uw woonadres. Ik hoor graag van u! Mvg,
Carola
From:
barcelonamaster@hotmail.nlTo: m'n moeders email.
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Playstation 3 Slim met 2 controllers en spellen
Date: Thu, 13 Jan 2011 17:47:44 +0100
Dat kan als je de 170 euro kan overmaken naar mijn rekening doe ik het morgenochtend gelijk op de post.
Indien akkoord graag uw gegevens.
Mvg
Mohammed
Na het mailtje dat we hem op zouden komen halen, kwam er geen reactie meer en hij zou later van marktplaats verbannen worden. Dus, als mensen in uithoeken van Nederland wonen, Terschelling, Westkapelle, Terneuzen of Sittard of Texel en de prijzen zijn belachelijk goedkoop, dan weet je het al!