De bezigheid na waarneming.nl?(baan/studie)

Gestart door Harm058, december 21, 2010, 18:50:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Harm058

Ik was wel benieuwd wat iedereen voor de dagelijkse kost uitvoerd.....

Ik werk zelf al 11 jaar in de supermarktbranche (Poiesz supermarkten), en dan als slager.

Daarbij  heb ik  verschillende interne en externe opleidingen gevolgd.

Alles bevalt mij nog prima! :)

Ik ben benieuwd naar jullie werk of studie
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


michel.wissink

Ik ben laboratoriummedewerker en veiligheidscoördinator in een lab in de chemische industrie.
Maar eigenlijk zou ik veel liever iets doen in de ecologische of milieutechnische sector, of in natuur/landschap. Dat ligt meer in mijn straatje en opleidingsrichting (dus als iemand zo'n baantje in Twente weet...  ;D  )
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

vuurvlinder

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

andre.schulten

van oorsprong tuinman en binnen ''het gesticht'' doorgegroeid naar groenadviseur/technisch tekenaar.

janjaap63

Operator in een bedrijf dat aroma's produceert. In mijn afdeling maken we poedervormige aroma's.
Toepassing vooral in de zuivel-, snack- en diervoedingindustrie.

Ik werk in een heerlijk rooster: 2 ochtenddiensten, 2 middagdiensten, 2 nachtdiensten gevolgd door 4 dagen weekend.
Dit levert heel veel vrije tijd tijdens kantooruren op :duim:

Dit werk doe ik ruim 20 jaar

JJ

CeesvanDijk

Ik ben boormeester bij een bedrijf dat o.a buizen onder wegen en spoorwegen boort/pers.
Soms hele kleintjes maar soms ook buizen waar je door heen kan lopen.
Dit ten behoeven van gas en waterleidingen en ja soms ook dassentunnels.
Mij rooster is wat minder gunstig.
Meestal sta ik om vijf uur op en kom vaak laat thuis maar gelukkig heb ik nu twee weken vrij.

Wouter van der Ham

Ik zit nu nog op school, Maar later hoop ik iets met de natuur te gaan doen :)
Wouter van der Ham

Tussen de 11 en 25 jaar? www.JNM.nl

ronald

door een reumatische aandoening raakte ik al vroeg uit school en wou werk ook niet erg vlotten. nu werk ik nog maar drie ochtenden en doe iets met electro. ik heb daar niks mee, maar kan zo toch nog iets doen en heb leuke collega's dus opzich is het nog wel leuk. elk nadeel hep natuurlijk sijn voordeel, en ik ben wel behoorlijk bedeeld met vrije tijd en daar geniet ik dan maar volop van en waar het kan steek ik die tijd in soortgerichte libellenonderzoeken (wat ik eerder als mijn 'werk' zie, al kost het me dan geld  ;) ).
groeten, Ronald van Seijen

liesbeth te Paske

Ik werk drie dagen in de week als gastvrouw en bedrijfsleidster in de horeca (vrij. zat. zon.)
daarnaast studeer ik deeltijd voor 2de graad docent duits aan de HAN in Nijmegen.
Sinds november geef ik ook twee dagen per week les in mijn vak aan zeer moeilijk lerende kinderen met diverse stoornissen zoals o.a ADHD en autisme. De voorbereidingen voor deze lessen kosten me zeker een hele dag, daarom ga ik per 1 januari een dagje minder in de horeca werken. ;) :lol:
Ik hoop zo ook wat meer tijd te krijgen voor mijn geliefde natuurwandelingen, die er het laatste halfjaar aardig bij ingeschoten zijn :rolleye:   
Groet,
Liesbeth

Sonderbare Vogel

Jan vH

Jan van Harten
Validator Plantengallen

KorHaan

Ik ben bioloog, afgestudeerd 1983, nooit werk gevonden; van tekenen mijn werk gemaakt. Ik teken nu strips voor o.a. het Wereld Natuur Fonds. Vroeger ook voor de Dierenbescherming, maar dat is opgehouden omdat ze een ander character wilden voor het jeugdblad, en ik me daar niet in kon vinden.
Al met al woeker ik nu al 21 jaar met mijn talent. En ik vind het nog net zo leuk als toen ik begon. Het verzinnen van het verhaal is misschien wel het mooiste; ik kan me echt nog verkneukelen, als de plot perfect op zijn plaats valt. Het tekenen van dieren gaat me makkelijk af. Misschien ben ik wel een bofkont. Ik werk thuis, en het liefst 's nachts, als alles rustig is.

Vriendelijke groet,

ronald Sinoo

Klaas v d Meer

Reageer wel niet zo vaak op forum(lees wel elke dag forum).
Ik ben monteur kunstof kozijnen plaats dus kunstof kozijnen.
Het meest renovatie en heb elke vrijdag vrij (OLD).
Wel zwaar werk maar verder wel leuk je komt bij veel
mensen over de vloer.
Groeten van Klaas.

Mimino

Dit is meer "de bezigheid NAAST waarneming.nl"
Maar goed....
Ik ben zelf fotograaf van beroep, woon en werk sinds 1992 in Moskou ( vraag niet hoe dat komt, lang verhaal  :rolleye: ) Doe eigenlijk alles behalve trouwerijen....
In mijn jeugd veel interesse gehad in vogelspotten, later is dat in verband met studie en zo wat verwaterd. Sinds wij hier een soort volkstuin hebben ( datsja ) is deze interesse weer aangewakkerd en ben ik ( weer )begonnen met het fotograferen van vogels.

Peter
Met vriendelijke groet,
Peter Valk a.k.a. Mimino
Moskou, Rusland

http://www.flickr.com/photos/miminostudio/
http://www.facebook.com/peter.valk#!/profile.php