De bezigheid na waarneming.nl?(baan/studie)

Gestart door Harm058, december 21, 2010, 18:50:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Harm058

Ik was wel benieuwd wat iedereen voor de dagelijkse kost uitvoerd.....

Ik werk zelf al 11 jaar in de supermarktbranche (Poiesz supermarkten), en dan als slager.

Daarbij  heb ik  verschillende interne en externe opleidingen gevolgd.

Alles bevalt mij nog prima! :)

Ik ben benieuwd naar jullie werk of studie
Groet!
Harm Dijkstra

Leeuwarden


michel.wissink

Ik ben laboratoriummedewerker en veiligheidscoördinator in een lab in de chemische industrie.
Maar eigenlijk zou ik veel liever iets doen in de ecologische of milieutechnische sector, of in natuur/landschap. Dat ligt meer in mijn straatje en opleidingsrichting (dus als iemand zo'n baantje in Twente weet...  ;D  )
Groeten,
Michel

Katoelenkiekers.nl

Camera: Fuji FinePix HS10 en FinePix S1
Kijkers: Nikon Action 8x40; Bynolyt Target 60

vuurvlinder

Met vriendelijke groet, Astrid Landsaat.

andre.schulten

van oorsprong tuinman en binnen ''het gesticht'' doorgegroeid naar groenadviseur/technisch tekenaar.

janjaap63

Operator in een bedrijf dat aroma's produceert. In mijn afdeling maken we poedervormige aroma's.
Toepassing vooral in de zuivel-, snack- en diervoedingindustrie.

Ik werk in een heerlijk rooster: 2 ochtenddiensten, 2 middagdiensten, 2 nachtdiensten gevolgd door 4 dagen weekend.
Dit levert heel veel vrije tijd tijdens kantooruren op :duim:

Dit werk doe ik ruim 20 jaar

JJ

CeesvanDijk

Ik ben boormeester bij een bedrijf dat o.a buizen onder wegen en spoorwegen boort/pers.
Soms hele kleintjes maar soms ook buizen waar je door heen kan lopen.
Dit ten behoeven van gas en waterleidingen en ja soms ook dassentunnels.
Mij rooster is wat minder gunstig.
Meestal sta ik om vijf uur op en kom vaak laat thuis maar gelukkig heb ik nu twee weken vrij.

Wouter van der Ham

Ik zit nu nog op school, Maar later hoop ik iets met de natuur te gaan doen :)
Wouter van der Ham